Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 30 maart 2017 @ 17:23:

[...]



Hoe veel doe jij er in dan? Zoveel mogelijk. Eitjes dan hè.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 30 maart 2017 @ 17:34:

[...]



Zoveel mogelijk. Eitjes dan hè.

Ja eitjes

Geef mij de afstandsbedieningen maar
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
Jullie dachten dat ik niets meer deed, maar ik was eigenlijk ondergronds. Een gevulde-eitjes-guerilla. Mochten jullie nog in de supermarkten in Noordoost zijn, kijk dan niet verbaasd op als je op het paasschap met een benzinestift gekalkt ziet staan: "Wij pikken het niet langer!"



Ook heb ik kilo's eitjes uit de wikkel gehaald, als ludieke actie. Je weet immers mét wikkel ook al niet wat voor ei je in de kuip hebt.



Hasta la victoria siempre!
quote:biol schreef op 30 maart 2017 @ 16:12:

bij de plus hebben ze een ontzettend leuk doosje dat je kan vullen met een assorti aan eitjes.

Leuk, dus ik gedaan.. net genoeg om even te snoepen, te weinig om te schransen.



zaten dus serieus eitjes tussen met eucalyptus vulling.... net of je een hap parfum had. brrrrrOh, ik zie hier wel een markt. Aan Belinda menthol kom je tegenwoordig alleen nog illegaal, dus voor de pittige tante die nog eucalyptussig wil roken, zou een combi van gewone Belinda én deze eitjes uiteraard een uitkomst zijn.
Zucht, de dingen die je over moet hebben voor het forum. Ik heb zojuist een zak paas musketflikken (in de vorm van een platgedrukt ei) meegenomen. Nu had ik daar al een zak van op maar op basis daarvan kon ik niet tot een eenduidig advies komen wat betreft eventuele aanschaf. Zodra de zak op is zal ik verslag uitbrengen...
quote:patsy--stone schreef op 29 maart 2017 @ 22:00:

Mag ik ook klagen over de belachelijke verspilling van aluminiumfolie om eitje voor eitje te verpakken? Het milieu gaat naar de haaien maar nee dat ziet er zo leuk kleurig uit dus toch maar metaal verspillen en weggooien.



In andere verpakkingen is te zien dat het ook zonder kan en dat die chocolade-eitjes heus niet kapot gaan als ze gewoon 'bloot' tegen elkaar aan schurken.Dan ben je tenminste voor witte "chocolade" gewaarschuwd.
quote:aviv_13 schreef op 30 maart 2017 @ 19:39:

[...]





Dan ben je tenminste voor witte "chocolade" gewaarschuwd.Maar verschillende smaken herken je anders toch niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 30 maart 2017 @ 18:31:

[...]

Oh, ik zie hier wel een markt. Aan Belinda menthol kom je tegenwoordig alleen nog illegaal, dus voor de pittige tante die nog eucalyptussig wil roken, zou een combi van gewone Belinda én deze eitjes uiteraard een uitkomst zijn.Paaseitjes met sigarettenvulling, ideetje? Sigaretten-crisp?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 30 maart 2017 @ 16:47:

[...]



Spijt hebben we niets aan, resultaten willen we!Licht misselijk. Nu ga ik ze uittesten op mijn man, wordt vervolgd.
Alle reacties Link kopieren
Ik haal ze gewoon bij mijn banketbakker, die maakt ze zelf. Puur met advocaatvulling, of met slagroomvulling, of met praliné. Gaan gewoon per gewicht, in een zakje of doosje, en zijn veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 30 maart 2017 @ 19:46:

Ik haal ze gewoon bij mijn banketbakker, die maakt ze zelf. Puur met advocaatvulling, of met slagroomvulling, of met praliné. Gaan gewoon per gewicht, in een zakje of doosje, en zijn veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.Klopt!
quote:GinnyJones schreef op 30 maart 2017 @ 19:37:

Zucht, de dingen die je over moet hebben voor het forum. Ik heb zojuist een zak paas musketflikken (in de vorm van een platgedrukt ei) meegenomen. Nu had ik daar al een zak van op maar op basis daarvan kon ik niet tot een eenduidig advies komen wat betreft eventuele aanschaf. Zodra de zak op is zal ik verslag uitbrengen...





Medestrijder, bedankt! Ik zag ze al liggen, maar het ontbrak me nog aan moed, daarnaast wilde ik de paasbokkepoten nog proberen.
quote:pejeka schreef op 30 maart 2017 @ 19:46:

Ik haal ze gewoon bij mijn banketbakker, die maakt ze zelf. Puur met advocaatvulling, of met slagroomvulling, of met praliné. Gaan gewoon per gewicht, in een zakje of doosje, en zijn veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.



Praline en advocaat. Daar gaat het al mis.

Maar is deze banketbakker ook bereikbaar voor Jan met de Pet? Hij heeft, na een dag hard werken in de rookworstfabriek/heftruck/bietenteelt, ook wel eens zin in een chocoladige versnapering. Hij is echter tot op heden aangewezen op dubieuze, onduidelijk verpakte, inferieur gevulde, kartonachtig smakende nepchocola.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 30 maart 2017 @ 19:59:

[...]





Praline en advocaat. Daar gaat het al mis.

Maar is deze banketbakker ook bereikbaar voor Jan met de Pet? Hij heeft, na een dag hard werken in de rookworstfabriek/heftruck/bietenteelt, ook wel eens zin in een chocoladige versnapering. Hij is echter tot op heden aangewezen op dubieuze, onduidelijk verpakte, inferieur gevulde, kartonachtig smakende nepchocola.Ik eet er ook geen kilo's van, maar als ik dan af en toe een eitje bij de thee wil, dan wil ik wel iets dat lekker is. En als andere mensen vinden dat ze elke dag een zakje leeg moeten eten en dan genoegen nemen met inferieure supermarktkwaliteit, is dat hun goed recht.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:gizzmo-returns schreef op 30 maart 2017 @ 19:41:

[...]





Maar verschillende smaken herken je anders toch niet?



Naast de vieze sinaasappelvulling vind ik ook witte chocola zo nep en niet lekker dat ik het fijn vind om die zeker weten te kunnen vermijden.

Verder is het misschien een idee herkenningstekens in de chocola aan te brengen. Stippen, rechte lijnen, golfjes, kartellijntjes...
Ik heb niet alles doorgelezen.

Kan ik antwoord op de volgende vragen vinden in dit topic?



1. WAAR zijn de zakken massieve mokka eitjes van de Hema gebleven?

2. Zijn de suikereitjes van de Jamin al binnen? Van die ouderwetse harde eitjes van suiker met een smaakje? Weet iemand wat ik bedoel? Zijn ze er eindelijk? Of komen ze niet?
Ik heb vandaag op mijn werk warenonderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik goedkope massieve kuteitjes van de super oprecht lekkerder vind dan die gevulde meuk.



Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen advocaateitjes heb gekregen, die vind ik wel onwijs lekker maar alcohol op het werk is nou eenmaal uit den boze, helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 maart 2017 @ 20:08:

Ik heb vandaag op mijn werk warenonderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik goedkope massieve kuteitjes van de super oprecht lekkerder vind dan die gevulde meuk.



Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen advocaateitjes heb gekregen, die vind ik wel onwijs lekker maar alcohol op het werk is nou eenmaal uit den boze, helaas.Advocaateitjes van veel supers zijn nep. Daar zit een droge gele vulling in die in de verte naar advocaat moet smaken. Als ik ze bij mijn bakker haal, dan heeft het eitje een dunne buitenschil van chocolade, en als je daarin bijt, zit er puur verse advocaat in...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 maart 2017 @ 20:08:

Ik heb vandaag op mijn werk warenonderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik goedkope massieve kuteitjes van de super oprecht lekkerder vind dan die gevulde meuk.



Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen advocaateitjes heb gekregen, die vind ik wel onwijs lekker maar alcohol op het werk is nou eenmaal uit den boze, helaas.



Wat is dit schitterend geformuleerd. Ik hoor het al gescandeerd worden tijdens onze eerste protestmars. "What do we want? Goedkope massieve kuteitjes! When do we want them? Now!!"

Ik had laatst dermate goedkope dat de pure chocolade zurig smaakte. Ik heb ze in de grond begraven, dat schijnt met kernafval ook te werken.
quote:pejeka schreef op 30 maart 2017 @ 20:13:

[...]





Advocaateitjes van veel supers zijn nep. Daar zit een droge gele vulling in die in de verte naar advocaat moet smaken. Als ik ze bij mijn bakker haal, dan heeft het eitje een dunne buitenschil van chocolade, en als je daarin bijt, zit er puur verse advocaat in...Ja die bedoel ik! Ik heb ook mijn snobistische momenten hoor, al ben ik dan maar een waswijf.
quote:vrouwjagersma schreef op 30 maart 2017 @ 20:13:

[...]





Wat is dit schitterend geformuleerd. Ik hoor het al gescandeerd worden tijdens onze eerste protestmars. "What do we want? Goedkope massieve kuteitjes! When do we want them? Now!!"

Ik had laatst dermate goedkope dat de pure chocolade zurig smaakte. Ik heb ze in de grond begraven, dat schijnt met kernafval ook te werken.Daar moet je wel mee oppassen. Als je een rare groenige gloed gaat ontwaren boven het graf van je eitjes en er groeien ineens een paar extra armen uit je dijen is het tijd om te verhuizen.
quote:sam1968 schreef op 30 maart 2017 @ 20:06:

Ik heb niet alles doorgelezen.

Kan ik antwoord op de volgende vragen vinden in dit topic?



1. WAAR zijn de zakken massieve mokka eitjes van de Hema gebleven?

2. Zijn de suikereitjes van de Jamin al binnen? Van die ouderwetse harde eitjes van suiker met een smaakje? Weet iemand wat ik bedoel? Zijn ze er eindelijk? Of komen ze niet?Geen antwoorden op deze vragen, al zag ik de eitjes zoals genoemd bij punt twee onlangs wel bij Lidl liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fiool schreef op 30 maart 2017 @ 16:37:

Na dit topic gelezen te hebben, heb ik een zakje gevulde eitjes gekocht bij de HEMA. Dat moest van mijn innerlijke ramptoerist. En nu heb ik spijt.Die vind ik juist allemaal lekker! Had ook zo'n duurzakje van jamin, die vond ik niks
Speciaal naar de Hema gelopen vanavond om eitjes te halen. We kunnen weer even vooruit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven