Koeken van kiosk en ah to go zelf maken, iemand een recept?

05-01-2017 22:19 13 berichten
Hoi



Ik vind de koeken van de ah to go en kiosk zo lekker! Koop ze altijd als ik met de trein reis. Ze hebben verschillende soorten maar die tripple chocolade is mijn favoriet. Tegenwoordig hebben ze ze ook met bessen, banaan en havermout. Ik weet dus niet hoe ze heten. Iemand een idee wat ik bedoel en of je ze zelf kunt maken?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt die grote chocolate-chip-cookies?
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft :)
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Volg :-)
Alle reacties Link kopieren
Bij de aldi hebben je zachte muffin koekjes voor een euro ongeveer, die smaken hetzelfde.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 05 januari 2017 @ 22:22:

Alsjeblieft :) Nah, je hebt gewoon gegoogeld!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg. Ik neem altijd een rainbow cookie van de ah to go als ik met de trein reis.



Het zijn geen normale chocolate chip cookies (zoals de recepten van de link hierboven) maar van die grote zachte american cookies.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Scholiertjes lekkerder dan chocolade chips in koekjes. Die dingen moeten wel tenminste van roomboter zijn gemaakt en de Amerikaanse en Engelse troep is dat vaak niet. Koekjes maken kunnen ze niet. Ook de cakejes vind ik een stuk minder verfijnd.



De Oreo vind ik wel lekker maar minder dan een Choco Prince.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Blijdoener schreef op 06 januari 2017 @ 08:24:

Ik volg. Ik neem altijd een rainbow cookie van de ah to go als ik met de trein reis.



Het zijn geen normale chocolate chip cookies (zoals de recepten van de link hierboven) maar van die grote zachte american cookies.Precies die zachte koeken. Het recept in de link maak ik vaker maar dat zijn harde koekjes. Heb ook veel gegoogeld maar kom het recept nergens tegen. Hoop dat iemand hier ons kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze pas geleden voor mijn collega's gemaakt, was een groot succes. Ze lijken er wel een beetje op (tenminste, dat denk ik, ik eet ze niet)



http://allrecipes.com.au/recipe/10263/- ... okies.aspx
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan zoeken op 'chewy cookies', dan krijg je recepten voor zachte koekjes. Alleen is het soms wat lastig de hoeveelheden om te rekenen naar Nederlandse maten.
Dat met die hoeveelheden is makkelijk op te lossen: cups kopen! Die maatbekertjes zijn gewoon bij AH te koop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven