landfest cheesecake lidl

01-10-2016 21:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel een domme vraag zijn maar ik weet het dus echt niet.

Zo'n taart gekocht bij de Lidl en daar staat dus op 5 uur laten ontdooien en dan een oven temperatuur en tijd dat de taart in de oven moet en dan afkoeltijd.



Die oventijd is toch als je geen zin hebt om zo lang te wachten tot hij ontdooid is toch??????

Of moet hij na het ontdoouen echt nog i de oven omdat hij niet gaar is????.
Dat is gebakken Cheescake lijkt me inderdaad.

Uh sorry bedoel dat hij nog afgebakken moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Nee lijkt mij dat hij eerst moet ontdooien en dan nog in de oven en dan nog afkoelen. Wat een k*tcake zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 21:41:

Nee lijkt mij dat hij eerst moet ontdooien en dan nog in de oven en dan nog afkoelen. Wat een k*tcake zeg.Niet geschikt voor de snelle lekkere trek
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 oktober 2016 @ 21:44:

[...]



Niet geschikt voor de snelle lekkere trek Als ik dat in de winkel al had gezien had ik hem niet gekocht. Wat een gedoe zeg.
Alle reacties Link kopieren
Cheesecake, echte die in de oven moet, is wel lekkerder dan de gewone kwark of monchou taart.

Gewoon even geduld het is vast erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Kun je tenminste tegen de visite zeggen dat je hem zelf gebakken hebt.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan heb je morgen wat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heel bijzonder dat je de gebruiksaanwijzing leest van een taart. Van een Strudel is vanzelf wel te begrijpen dat hij rauw is door de kleur maar een Cheesecake afbakken dat zou ik niet verwacht hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 01 oktober 2016 @ 22:20:

Nou dan heb je morgen wat. Moet je wel nu alvast beginnen pfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Heb je er lang voorpret van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oeps, wij hebben gisteren een punt ervan gegeten zonder hem in de oven te doen.. Beetje dom. Ach, we leven allemaal gelukkig nog haha
Dit gaat toch niet over DE cheesecake van de Lidl? Die hier op het forum werd aangeprezen? Die heb ik namelijk ooit gegeten zonder te bakken en die was echt niet te vreten.



Tot zover mijn nuttige bijdrage
Alle reacties Link kopieren
Dan is dat bakken misschien toch niet zo'n verkeerde optie Nachtvlinder1977.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Het is een nieuwe. Maar ik heb hem niet genomen, wil dat niet op m'n geweten hebben.
quote:Zijdus schreef op 02 oktober 2016 @ 01:04:

Dan is dat bakken misschien toch niet zo'n verkeerde optie Nachtvlinder1977. Misschien zat ik dus rauwe taart te eten?
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 01:08:

Het is een nieuwe. Maar ik heb hem niet genomen, wil dat niet op m'n geweten hebben. Was jij niet degene die hem aangeprezen had?
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 01:08:

Het is een nieuwe. Maar ik heb hem niet genomen, wil dat niet op m'n geweten hebben. Klopt volgens mij wel. De andere variant was volgens mij van het merk deluxe en die hoefde je alleen te ontdooien in de koelkast.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 02 oktober 2016 @ 01:14:

Was jij niet degene die hem aangeprezen had? Jawel, door Frizz is het hele forum aan de citroencheescake gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 02 oktober 2016 @ 01:14:

[...]



Was jij niet degene die hem aangeprezen had? Ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 08:44:

[...]





Ik?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nooit een afbak-cheesecake kopen, sowieso.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 02 oktober 2016 @ 09:04:

Ik zou nooit een afbak-cheesecake kopen, sowieso. Duidelijk hoor Frizz, jij was het niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven