Leuk restaurant in Amsterdam

31-05-2007 15:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wie kan mij helpen aan een leuk restaurant in Amsterdam (centrum of dichtbij het centrum).



Ik organiseer binnenkort een uitje met mijn werk en we willen 's avonds gezellig uiteten. Ik zoek geen tapasgelegenheid of type bruine kroeg, maar iets meer 'stijl'.



Ik heb bv. al naar Le Garage gebeld, zij zaten helaas vol. Maar dit type restaurant is zo'n beetje wat we zoeken.



Alvast super bedankt!



Laura
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en ik weet natuurlijk een heleboel interessante sites te vinden met talloze leuke restaurantjes, het gaat mij om de ervaring !
Altmann!





(www.altmann.nl)



Erg goed, erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
Humphreys op de NIeuwezijds Kolk, Silex in de Daniel Stalpertstraat(iets sjieker, maar kun je wel gedeelte afhuren), Arc Reguliersdwarsstraat,

Herrie in de Utrechtsestraat(herman den BLijker), Manzano Rozengracht(Tapasbar),Tio Pepe, spuistraat



Kijk ook eens op Aemstelland.nl(tapasrondvaart)
Alle reacties Link kopieren
De rijke stinkerd van het bedrijf waar ik toen werkte vonden De Kas  in amsterdam de moeite waard. Was wel lekker hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon bij MV gaan eten ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon bij MV gaan eten ;)
*proest*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
de Kas
Alle reacties Link kopieren
d'Vijff Vlieghen, lekker eten, geschikt voor groepen, oud-hollandsche inrichting, niet goedkoop.



Restaurant Bloemgracht, sjiek en toch niet high-end. Ik heb er laatst een internationaal gezelschap naar toe gestuurd en dat was goed bevallen.



Het Bosch ligt in het Amsterdamse bos, mooie locatie en heerlijk eten, wel een beetje ouder publiek.



Lute in Ouderkerk aan de Amstel of Klein Paardenburg: niet in het centrum, wel superlocaties.
Alle reacties Link kopieren
Pasta e Basta (met zingende bediening) is erg leuk.  en 15 vind ik ook niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Wilhelmina Dok (aan de andere kant van het IJ, aan het water).



Voor de beste kaasfondue Bern op de Nieuwmarkt.



Je wil goed eten zei je? Okura hotel :D.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Pasta e Basta (met zingende bediening) is erg leuk.  en 15 vind ik ook niets mis mee.




Leuk en gezellig.



Maar als je "op stand" wilt eten moet je wat anders kiezen. Had net een lijstje opgeschreven. Max plaatste het niet.



Misschien handiger om aan te geven hoe luxe het moet zijn. Ik weet nog wel wat van een bedrijf waar ik heb gewerkt.



Maar wil je luxe, luxe en gezellig of gewoon ..............

Als je daar duidelijker in bent is het ook makkelijker iets te zeggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Stijlvol..dan zou ik naar Blauw aan de Wal gaan. Goed eten, goede wijnen, en kleeft een mooi verhaal aan de bijzondere locatie (een soort binnentuin achter de wallen).
Alle reacties Link kopieren
Oh, Zie nu pas dat je geen tapas wilde .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven