lunchen en dineren in Haarlem

21-02-2017 15:28 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,



ik zoek leuke plekken in Haarlem om te lunchen en te dineren. Hoeft natuurlijk niet twee keer hetzelfde restaurant te zijn.

Er was al een topic over ooit, maar dat is al een paar jaar oud dus toch maar een nieuw topic geopend.



Budget is gemiddeld. Dus óf twee keer gemiddeld qua prijs, of goedkope lunch en duur diner of andersom. Maar in elk geval niet twee keer erg duur ;)



Wie heeft er tips?
het is wat het is
Lunch: Blender!
Alle reacties Link kopieren
Lunch: De Overkant, Brinkmann, of idd Blender



Qua diner Het Pakhuis of Loetje, of café Bruxelles
Welke keukens vind je allemaal lekker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 21 februari 2017 @ 15:41:

Welke keukens vind je allemaal lekker?Alles wel wat minder fan van Grieks/Argentijns omdat dat vaak veel vlees is, dat hoeft voor ons niet zo.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Table24 is echt mijn aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Dat is overigens voor diner. Vooraf kies ke kleine hapjes die je met je tafelgenoten deelt. Verder is cafe Colette erg leuk. Franse bistro.



Voor lunch zou ik naar Pieck gaan, of naar Fortuyn.
Alle reacties Link kopieren
Voor lunch naar by Lima, superlekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je Subliem aanraden. Vorig jaar met collega's gegeten en is goed bevallen. 3 gangen menu voor nog geen 30 euro. Ze serveren alleen diner geen lunch.
????????????
Alle reacties Link kopieren
Lunch: brinkmann, metzo,



Diner: bruxelles, brinkmann, het pakhuis. Ook parels is echt een aanrader evenals specktakel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Woodstone leuk, lekker Italiaans. Wel vaak druk en je kan er niet reserveren, dan zetten ze je op de wachtlijst en kan je in de Jopenkerk wachten en een drankje doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Veertje78 schreef op 21 februari 2017 @ 16:16:

Lunch: brinkmann, metzo,



Diner: bruxelles, brinkmann, het pakhuis. Ook parels is echt een aanrader evenals specktakelOja, Parels, ook heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Specktakel of de lachende Javaan voor diner. Of truffels! Héérlijk! Ik weet niet wanneer je gaat, maar daar moet je zeker reserveren, liefst ver van tevoren.

Lunch bij de overkant, of marrakez. Fortuyn ben ik nog niet geweest, maar hoor ik wel goede verhalen over.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Specktakel, werd me via het forum aangeraden en was echt super!
Alle reacties Link kopieren
Bij specktakel werkt de beste sommelier ever
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Lunch: Nobel



Diner: La Forca
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Nobel is de Korenbeurs geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 21 februari 2017 @ 16:01:

Voor lunch naar by Lima, superlekker!Ja ik ben gek op "By Lima"! Twee keer geluncht, beide keren heerlijk. En fijne sfeer en aardige bediening.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Voor een biertje in de middag eventueel met wat snacks en een spelletje erbij, Bar Boef!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:VickyP schreef op 21 februari 2017 @ 17:37:

Bij specktakel werkt de beste sommelier ever Helemaal eens!
Alle reacties Link kopieren
Jetties voor lunch en la vorka diner!
Lunchen doe ik altijd graag bij 'De wereld van Jansje'; daar werken mensen met een beperking. Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van biologische en streekproducten. Heb er nog altijd heerlijk gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Voor biologisch en lekker eten: Aangenaam! Of Pieck, ook heel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Tot Amuse of Le Mortier voor diner. Of inderdaad Café Colette.



Lunchtentjes zijn er hordes van. Ikzou goedkoop lunchen en dan heerlijk naar een van bovenstaande gaan voor diner.
Fris is echt een enorme aanrader voor diner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven