Mini volkoren havervlokken

07-05-2007 19:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de Frusi (nieuwe toetje van Ola: fruit, yoghurtijs en muesli) zitten onderin van die zachte mini volkoren havervlokken. Wie weet waar je deze kan kopen? Ik zou ze graag door de yoghurt doen, maar heb ze nog niet in de supermarkt kunnen vinden...is het een bepaald soort muesli/havervlokken?



Alle reacties Link kopieren


Bij de reformzaak hebben ze dat wel.
Alle reacties Link kopieren
je kan toch gewoon het fruit en het yoghurtijs ervan afschrapen ( eventueel opeten ;)) en dan de muesli bewaren voor in de yoghurt
Alle reacties Link kopieren
Wordt de muesli in dit product niet zacht en klef door het yoghurtijs? Dus was het in eerste instantie gewoon hard maar nu dus niet meer... ;)

Kortom: is de zachte muesli wel echt zachte muesli?
Alle reacties Link kopieren
havervlokken kun je gewoon bij de reformzaak of in de supermarkt kopen in het zonnatura schap.

ik koop zelf altijd de havermoutvlokken van Quaker, staan gewoon bij de cornflakes e.d. maar ik weet niet of dit de havervlokken zijn die je bedoelt.

ik eet deze 's ochtends met melk, zemelen en rozijnen, een soort veredelde havermoutpap dus. gezond, goed voor je stoelgang en heel goed voor je cholesterol!
Alle reacties Link kopieren


Wordt de muesli in dit product niet zacht en klef door het yoghurtijs? Dus was het in eerste instantie gewoon hard maar nu dus niet meer... ;)

Kortom: is de zachte muesli wel echt zachte muesli?

Nee, het is echt een zachte mueslisoort. Het yoghurtijs kan niet echt invloed hebben op de muesli (is echt een aparte laag).
Alle reacties Link kopieren


havervlokken kun je gewoon bij de reformzaak of in de supermarkt kopen in het zonnatura schap.

ik koop zelf altijd de havermoutvlokken van Quaker, staan gewoon bij de cornflakes e.d. maar ik weet niet of dit de havervlokken zijn die je bedoelt.

ik eet deze 's ochtends met melk, zemelen en rozijnen, een soort veredelde havermoutpap dus. gezond, goed voor je stoelgang en heel goed voor je cholesterol!
Ik bedoel echt van die kleine havervlokjes, zonder enige toevoeging als rozijnen, noten of gedroogde vruchtjes. Deze vlokjes zijn ook vele malen kleiner dan gewone mueslivlokken. Zal inderdaad eens bij de Zonnaturaproducten kijken, bedankt voor de tip! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst dit ijs mogen proeven in de supermarkt.



Het zijn inderdaad gewone havermoutvlokken die erin zaten. Die kregen we vroeger altijd van mama als we 'keukentje' speelden ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven