Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Ik heb een klein probleempje...



Op de een of andere manier lukt het me maar niet om plaatjes en foto's in mn reacties te krijgen, krijg steeds van die vakjes met een rood kruis erin...



Enig idee hoe dit kan komen?

( heb het echt op de goeie manier gedaan, volgens mij... :'-( )



Thanx



Floes
Oproepje : gezond vermageren
Alle reacties Link kopieren
floes schreef op 14 september 2007 @ 23:40:

Hai,



Ik heb een klein probleempje...



Op de een of andere manier lukt het me maar niet om plaatjes en foto's in mn reacties te krijgen, krijg steeds van die vakjes met een rood kruis erin...



Enig idee hoe dit kan komen?

( heb het echt op de goeie manier gedaan, volgens mij... :'-( )



Thanx



Floes




Hallo Floes,



Er schijnen meer forummers te zijn met dit probleem. Ik weet dat er problemen zijn met verschillende functies van dit forum, maar ik weet niet of dit er ook onder valt. Je kunt deze vraag het beste stellen op de Viva-pijler in het topic over bugs/vragen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
pruttel schreef op 15 september 2007 @ 19:10:

Oproepje : gezond vermageren
Het topic is verwijderd wegens spam/reclame. Bedankt voor het melden!
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel4 schreef op 19 september 2007 @ 14:28:

[...]





Hallo Floes,



Er schijnen meer forummers te zijn met dit probleem. Ik weet dat er problemen zijn met verschillende functies van dit forum, maar ik weet niet of dit er ook onder valt. Je kunt deze vraag het beste stellen op de Viva-pijler in het topic over bugs/vragen. Succes!
thanx!!! :-]
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Kan het door mij geopende topic: babyrecepten naar de kinderen-pijler worden verplaatst? Lijkt me toch iets beter op zijn plek!

Thanx!!!
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de twee topics over verjaardagshapjes samengevoegd.
Engel,

Ik heb een vraagje aan je: dacht dat er op deze pijlert topics over eten te vinden waren, maar het gaat alleen maar over niet-eten. Alleen maar lijn-topics. Waarom is dat? Vind het een beetje obsessieve pijlert, op deze manier. Of was dat ook de bedoeling?



Fleur
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk niet, maar er is op dit forum ook geen andere logische plek waar de lijntopics terecht kunnen. Bovendien vind je hier tot mijn grote genoegen ook veel topics over wel eten! Heerlijke recepten, praktische tips, etc. Ik zou zeggen, slalom een beetje om de lijntopics heen en kijk wat verder dan je neus lang is.



Overigens zou het me hoogst verbazen als de dames op de lijntopics niet eten. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met je eens hoor Fleur. Het topic lijf wat we voorheen hadden was veel idealer. Sporten, lijnen, gezondheidsdingetjes komt beter tot zijn recht bij een aparte pijler lijf.



En het forum is toch al vaak (meestal) trager met al die subpijlers, waarom kan er dan geen pijler Lijf erbij? Dat zal het verschil ook niet zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Modje,

Zou je mijn topictitel willen wijzigen?

van TopForm naar TopForm + Poll.

Alvast bedankt!

Groetjes Catnip
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, geen probleem. :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Voor mijn afval-topic wil ik graag een tabel plaatsen met gewichten en wat we bereikt hebben. De tabel heb ik gemaakt, maar ik krijg hem niet ingevoegd.

Ik heb hem zowel in excel als in word op mijn computer staan, maar ik kom er dus niet uit hoe ik hem van mijn pc naar het forum krijg.



Alvast bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Stardust, je kunt je tabel alleen invoegen als je 'm op internet hebt staan. Vanaf je PC lukt niet. Probeer het eens via een site als photobucket, of flickr.com of iets dergelijks. Je kunt 'm dan als plaatje invoegen. Met behulp van de url en het icoontje voor afbeeldingen invoegen in het reageerscherm.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic KMA - recepten voor taart en ander lekkers samengevoegd met het andere topic over koemelkvrije taart.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Zou je het topic "Avallen deel 3, VOL" willen verwijderen?



Dank je!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic gesloten.
zou je bij het topic: Het is weer zo ver, kilo's kwijt wie doet er mee, willen vermelden in de titel dat we vol zitten?



alvast bedankt!
Hai Angel, het topic "Afslanken met personal coach" is volgens mij een (commercieel) oproepje!
fleurtje schreef op 28 november 2007 @ 21:28:

Engel,

Ik heb een vraagje aan je: dacht dat er op deze pijlert topics over eten te vinden waren, maar het gaat alleen maar over niet-eten. Alleen maar lijn-topics. Waarom is dat? Vind het een beetje obsessieve pijlert, op deze manier. Of was dat ook de bedoeling?



Fleur




Hah, gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denkt. Misschien een aparte pijler "Die-eten"? ;-)

(met Sonja Bakker, 1 kilo, 5 kilo, 10 kilo en 20 kilo kwijt subpijlers)
Alle reacties Link kopieren
Elsie26 schreef op 04 januari 2008 @ 09:58:

zou je bij het topic: Het is weer zo ver, kilo's kwijt wie doet er mee, willen vermelden in de titel dat we vol zitten?



alvast bedankt!
Omdat dit een openbaar forum is en we van mening zijn dat iedereen in principe op elk topic welkom zou moeten zijn, zal ik de titel niet aanpassen. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
sartan schreef op 04 januari 2008 @ 17:23:

Hai Angel, het topic "Afslanken met personal coach" is volgens mij een (commercieel) oproepje!




Dank je, ik ga even kijken.



Edit: ik heb het berichtje verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Idd fleurtje en Sartan, zeker nu in januari... heel veel lijntopics eerst om door te scrollen. Een aparte pijler die-eten klinkt goed.

Zou dat niet kunnen viva-engel? Een aparte lijnpijler erbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven