Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Nou toppie!
Alle reacties Link kopieren
Kookclubje regio Den Haag > 23 jaar is verplaatst naar het prikbord.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn topic kwijt over recepten voor chips groente dip zonder peper?
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 11 oktober 2009 @ 14:45:

Ik ben mijn topic kwijt over recepten voor chips groente dip zonder peper?Flashy in "Recept voor chips/groente dip"
Alle reacties Link kopieren
Kan dit topic gesloten worden? Er is al precies zo'n topic wat al veel langer loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:juniper8 schreef op 13 oktober 2009 @ 19:40:

Kan dit topic gesloten worden? Er is al precies zo'n topic wat al veel langer loopt.

Dankjewel!

Er zit een slot op.
Alle reacties Link kopieren
Thanks
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of de nieuwe topics ook allemaal in de index worden bijgewerkt zodat ie steeds uitgebreid wordt. Of blijft het zoals het nu is?



*nieuwsgierig aagje modus weer uit *
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:xDoortjex schreef op 23 oktober 2009 @ 10:21:

Ik vroeg me af of de nieuwe topics ook allemaal in de index worden bijgewerkt zodat ie steeds uitgebreid wordt. Of blijft het zoals het nu is?



*nieuwsgierig aagje modus weer uit *

MyleneValerie houdt de index bij.

Volgens mij worden nieuwe topics er ook in opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws! Bedankt voor het antwoord
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Alle reacties Link kopieren
Mijn computer is iets te fanatiek geweest in het pizza topic :D



Paar berichten kunnen weg!



Vanavond eten we allemaal pizza!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cilnia schreef op 27 oktober 2009 @ 17:29:

Mijn computer is iets te fanatiek geweest in het pizza topic :D



Paar berichten kunnen weg!



Vanavond eten we allemaal pizza!!!

het is opgeruimd

Eet smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
hoi angel,

Als ik via de index het topic 'maaltijdsoep' wil openen krijg ik n foutmelding (error wij kunnen je deze pagina niet tonen)



Hoe los ik dat op/iemand zin het topic te uppen?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem voor je geuped tijgermeisje vanuit de index. ik kreeg geen foutmelding. Als de Angel iets in de Index ziet staan wat anders moet zal ik het aanpassen. Maar ik kan er gewoon in. Ik hoor het anders van de angel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij opent hij ook.

Misschien een tijdelijk probleem met je verbinding?
Alle reacties Link kopieren
het zal wel aan het mobieltjes internet liggen.

MyleneV en angel: dank!
Alle reacties Link kopieren
Angel, zou je het oude topic van En wat eten we vandaag willen sluiten? Nieuw topic is geopend. Dankzij Juniper mocht ik ook weer het nieuwe topic openen. Zo blijft het na jaren nog in MV handen en ga er ook weer dagelijks posten.



Alvast bedankt Angel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 06 november 2009 @ 16:28:

Angel, zou je het oude topic van En wat eten we vandaag willen sluiten? Nieuw topic is geopend. Dankzij Juniper mocht ik ook weer het nieuwe topic openen. Zo blijft het na jaren nog in MV handen en ga er ook weer dagelijks posten.



Alvast bedankt Angel.Done en wij eten stampot zuurkool met worst.
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 06 november 2009 @ 16:28:

Angel, zou je het oude topic van En wat eten we vandaag willen sluiten? Nieuw topic is geopend. Dankzij Juniper mocht ik ook weer het nieuwe topic openen. Zo blijft het na jaren nog in MV handen en ga er ook weer dagelijks posten.



Alvast bedankt Angel.Done en wij eten stampot zuurkool met worst.
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik heb bij dit forum een berichtje geplaatst of iemand adresjes weet om te highteaen/brunchen/lunchen in Utrecht. Ik had dit ook bij Overig gedaan, kunnen ze samen gevoegd worden?



Er werd door 'nogeensdan' meteen nogal cynisch op gereageerd en er werd gesuggereerd dat ik twee topics heb geopend omdat ik de reacties op Overig niet goed vond, wat er niets mee te maken heeft, wist alleen niet waar ik het het beste kon neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel. Ik heb net een topic geopend en nu staat er bij de titel ipv prei, prie. Zou jij dat kunnen veranderen?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
De thee-topics zijn samengevoegd.



Prie is prei geworden.
Alle reacties Link kopieren
Zsuzsan heeft zich speciaal aangemeld om reclame te maken voor een groeten in blik merk.
groeten in blik??



Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!

En de groenten terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven