Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Alle reacties Link kopieren
Dit krijg je;



Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dan gaan we het maar aan de techniek doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Yep MV, dat is het scherm dat ik ook kreeg (en wat je dan ook niet meer in een topic kunt linken volgens mij) maar ben geen held (geloof ik) in print screen, laat staan dat nog posten



Volgens mij heb ik het trouwens niet op andere pijlers.
*mokt*



Engelatio, wil je mijn topic 'hapje voor op een Chinese lepel' sluiten?

Mag niet van de meiden, ik moet googelen en scrollen want er zijn al honderdtachtig topics over dat onderwerp.

Dusse er kan een slot op en het kan de vergetelheid in.







Ik mag ook niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 27 november 2009 @ 10:11:

*mokt*



Engelatio, wil je mijn topic 'hapje voor op een Chinese lepel' sluiten?

Mag niet van de meiden, ik moet googelen en scrollen want er zijn al honderdtachtig topics over dat onderwerp.

Dusse er kan een slot op en het kan de vergetelheid in.







Ik mag ook niks!

En als het van mij wel mag, mag het dan wel blijven?



(ik vind chinese lepels zo naar om van te eten, te groot voor m'n mond. Hoewel dat dan ook weer ongeloofwaardig klinkt)
Ja!





(Kijk, dat is dan handig aan een grote bek brede mond, daar past zo'n lepel makkelijk in....

Ik ga gewoon iets op die lepels doen wat mensen er in fases af kunnen happen, dan is het voor iedereen te doen. Je hebt namelijk wel gelijk, het zijn ellendige dingen eigenlijk, die Chinese lepeltoestanden)
Alle reacties Link kopieren
Studioblom doet een pgoing tot reclame voor VIP tienerfeestjes... Is niet alleen niet toegestaan op het forum, maar klinkt sowieso een beetje dubieus...
Alle reacties Link kopieren
quote:Frahim schreef op 30 november 2009 @ 11:45:

Studioblom doet een pgoing tot reclame voor VIP tienerfeestjes... Is niet alleen niet toegestaan op het forum, maar klinkt sowieso een beetje dubieus...

Bedankt!

Er is iets aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Maria2802 maakt volgens mij reclame in dit topic.
Hey Engel, het onderwerp "etentjeveilen" lijkt mij een reclame uitiing (TO heeft hier volgens mij speciaal een account voor aangemaakt)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames,

Er is wat aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Four, is er al iets bekend waarom zo ontzettend veel topics uit de index niet meer geopend kunnen worden?

Klik ik op een topic, springt ie gewoon terug naar bovenin index.

Jammer en lastig.

Na het zoveeeelste appeltaart topic wilde ik wat bestaande 'uppen' maar dat lukt dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Thee, ik heb het vandaag ook bij Naomi gemeld dat er nog niets bekend is. Zie topic forumbugs bij overig. Naomi heeft erop geantwoord.



Ziet er voorlopig denk ik nog niet goed uit.



Jammer zo voor de kerst.



Ik ga vrijdag de Index helemaal bijwerken, zijn er specifieke topics waar je in wilt, dan kan ik kijken of ik misschien de url kan veranderen?



Naomi zei dat met de update upgrading alle url zijn verandert en het ziet er misschien uit dat het met de hand verandert moet worden?



Ik wil voor een paar topics wel vragen aan Naomi hoe het moet, dan pas ik ze even voor je aan.



De hele index alle topics lijkt me een beetje onmogelijk dus ik blijf duimen voor een oplossing van de technische dienst.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 09 december 2009 @ 19:11:

Four, is er al iets bekend waarom zo ontzettend veel topics uit de index niet meer geopend kunnen worden?

Klik ik op een topic, springt ie gewoon terug naar bovenin index.

Jammer en lastig.

Na het zoveeeelste appeltaart topic wilde ik wat bestaande 'uppen' maar dat lukt dus niet.



Je kunt de oude topics wel openen als je met je rechtermuisknop op de link gaat staan en dan kiest voor "openen in nieuw venster".

Tenminste, bij mij werkt dat wel. Sommige topics hebben dan de gewone achtergrond en daar kun je dan wel op reageren en sommige hebben dan die oranje achtergrond. Daar kun je niet reageren, maar staat wel de mogelijk om in te loggen. Ik heb geen idee of dat werkt, want ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even mijn wachtwoord opnieuw aangevraagd en het getest. Het werkt; je kunt dan ook in dat vivamobiel oranje scherm op oude berichten reageren.

Ok, het is erg omslachtig, maar zolang het probleem niet opgelost is, is het een optie.

Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag hoor, ik zie namelijk niet waar ik kan reageren, of kan dat alleen met mobiel? Ik heb geen mobiel met internet. Of bedoel je iets anders, ik kan even niet zien wat je bedoelt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi MV,



Ik heb gewoon ook alleen een pc hoor. Je moet dan eerst daar opnieuw inloggen. (staat ergens bovenaan) en dan staat er vervolgens bij mij onderin gewoon een vakje waarin je kunt reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even getest met het topic "buffet, wat zet ik neer voor de kids." Dat was zo'n vivamobiel ding geworden. Ik heb daar opnieuw ingelogd en mijn reactie getypt en nu staat het ergens bovenaan in de etenspijler, maar dan weer met de normale achtergrond.

Geen idee hoe het kan, maar kennelijk werkt het...
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik heb bij forumbugs op overig pijler de angel4 en Naomi gevraagd of jouw topic even tot de bug gemaakt is sticky mag zijn. Dat iedereen weet hoe en wat om in de Index te komen.

Ik denk het haast niet want zo kunnen ze met uitzonderingen aan de gang blijven. Hoop nu zo voor kerst dat het misschien tot de kerst ofzo mag. Of dat de storing eerder gemaakt is.



Nou ja, mag het niet dat sticky tijdelijk, zou ik dan jouw tekst mogen gebruiken om in de Index te zetten? Vind het heel vervelend dat zo vele er nu geen gebruik van kunnen maken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard mag je mijn tekst gebruiken. Ik wil alleen maar dat de index voor iedereen werkt en daarom had ik ook een nieuw topic aangemaakt, ipv het alleen hier te melden.

(met uiteraard in mijn achterhoofd dat ook mijn topic snel zal zakken in de lijst...jammer dat het niet tijdelijk sticky mag...)
Alle reacties Link kopieren
Hoho, nee ik heb de vraag pas net gesteld of het sticky mag. Ik weet alleen dat er bijna niets sticky mag dus voor ik iedereen blij maak.



Dus ik heb nog geen antwoord. Ik hou alleen wel er rekening mee. Maar we zullen het hopelijk morgen lezen van Naomi op het bugstopic.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ok, , dat begreep ik even verkeerd.

Mocht het niet tijdelijk sticky mogen, dan kunnen we het gewoon zelf gaan uppen.



Heb jij trouwens geprobeerd of mijn oplossing ook bij jou werkt?

Het zou jammer zijn als mijn oplossing alleen bij mij werkt...

(internet explorer; geen idee welke versie)
Alle reacties Link kopieren
Het meest duidelijke lijkt me om de uitleg van Lokee in de OP van de index te zetten.

Misschien in een opvallende kleur?
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik zal dat zo doen.



Las bij forumbugs dat een forumster zei dat ze de fouten uit de index had gehaald. Ik wacht nog even op antwoord van Naomi of het zo is, de techn.dienst is er ook mee bezig dus ik wil niet van alles aan de Index veranderen zonder dat ik weet of het kwaad kan voor hun.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik ben altijd bang met de Index dat ik iets verknal dus ik had even een test gedaan. Geen geintjes met de Index hahahah.



Wil je topic "test" hier op de pijler verwijderen?



bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven