Én, wat eten we vandaag?

11-12-2015 12:32 3031 berichten




Dit is deel tig van een langer lopend topic, maar iedereen is welkom, kook en klets gezellig mee!



vorig topic vind je hier
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een crackin-eggs gekregen van de Sint dus ik ga vandaag/vanavond een broodje gezond maken :-) In no-time ! Haha
Alle reacties Link kopieren
Uit eten bij de Mexicaan!!!
Het topic was al gesloten! Heb maar even snel een nieuwe geopend.



Gisteren bij mijn ouders AGV(ega) gegeten. Aardappeltjes, spruitjes, wortels & doperwten en een soort vega kaasding. Was lekker, voor een keer.



Voor vanavond heb ik nog wat boontjes, spruitjes en lente ui liggen. En er zijn ook nog garnalen in de vriezert. Ik kan roerbakken, of een curry of noodle soep maken. Iets oosters denk ik dat het iig wordt.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

Dat er maar weer smakelijk gegeten wordt!
Vanavond uit eten bij de Italiaan. Eigenlijk stond er wat anders op het menu: gevulde portobello. (op de website van chickslovefood had ik een lekker recept gevonden. Weet niet of ik dat mag zeggen eigenlijk, maar het was meer om een idee te delen.)
Alle reacties Link kopieren
Uit eten bij de Japanner. Veel kleine hapjes.
Love is the meaning of life
Wij krijgen vanavond wat vrienden van man te eten, geen idee wat hij afgesproken heeft eigenlijk



Hoe dan ook, op tafel komt BBenR , pom en zuur. Ik heb ook nog een oven kippetje liggen, even bekijken hoeveel er komen.



Ik heb vanochtend maizenakoekjes gemaakt met kind, dus dat krijgen ze toe, met ijs natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Vanavond home made lasagne! Kan niet wachten, zo lang al niet meer gegeten
Alle reacties Link kopieren
Happy new Topic!

Ik eet vanavond op de kerstmarkt, ik denk een broodje met Raclette kaas.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke ovenschotel ! :-)



MAGGI Ovenschotel Bloemkool-room met gehakt (met ook eigen toegevoegde ingredienten.



- Aardappelschijfjes

- Gehakt

- Spekjes

- Broccoli of Bloemkool

- Tomaatjes

- Geraspte kaas

- Saus van Maggie
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en einde van alle illusies
Alle reacties Link kopieren
Geroerbakte spruitjes met aardappelpuree en verse worst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikita123 schreef op 11 december 2015 @ 13:34:

Heerlijke ovenschotel ! :-)



MAGGI Ovenschotel Bloemkool-room met gehakt (met ook eigen toegevoegde ingredienten.



- Aardappelschijfjes

- Gehakt

- Spekjes

- Broccoli of Bloemkool

- Tomaatjes

- Geraspte kaas

- Saus van MaggieWelke saus moet je toevoegen? Dat is nieuw toch? Zeker een heerlijke ovenschotel, maar heb het dan zonder de maggie saus gedaan laatst.
Alle reacties Link kopieren
img]null[/img]quote:chloeev schreef op 11 december 2015 @ 15:34:

[...]





Welke saus moet je toevoegen? Dat is nieuw toch? Zeker een heerlijke ovenschotel, maar heb het dan zonder de maggie saus gedaan laatst.[img]http://dutchfoodexpress.nl/media/catalo ... 22_200.jpg[/img][
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en einde van alle illusies
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikita123 schreef op 11 december 2015 @ 15:40:

img]null[/img]

[...]





[img]http://dutchfoodexpress.nl/media/catalo ... 22_200.jpg[/img][



MAGGI Ovenschotel Bloemkool-room met gehakt , voorheen zat dat in een doosje maar sinds kort in een zakje.

Saus (poeder) zit in dat zakje.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en einde van alle illusies
Alle reacties Link kopieren
Soep van bataat, pastinaak en pompoen.
Alle reacties Link kopieren
Wheeeeeeee



Ik had ook al als een blije eikel een nieuw topic aangemaakt. En werd ruw uit mijn droom geholpen door Hoppala dat er al eentje liep.



Heppy nieuw toppik



Ik heb echt helemaal niks gedaan vandaag ik kon me nergens toe zetten, puur lamlendig. Ga zo wel wat koken, of nou ja flanzen. Knof, bleekselderij, peperoncini, paprika even stoven in de ansjovis olie. Passata erbij en wat zwarte olijven. En pasta natuurlijk. Wordt niet groot en meeslepend maar best lekker.
Alle reacties Link kopieren
sorry Ras, ik bedoelde het niet rot.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoppala schreef op 11 december 2015 @ 17:03:

sorry Ras, ik bedoelde het niet rot.Sja, te laat ik ben nu al enorm getraumatiseerd natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik stuur je een virtuele appeltaart ok?
quote:rastan schreef op 11 december 2015 @ 17:01:

Wheeeeeeee



Ik had ook al als een blije eikel een nieuw topic aangemaakt. En werd ruw uit mijn droom geholpen door Hoppala dat er al eentje liep.



Heppy nieuw toppik



Sorry! Ik wilde het niet per se doen, maar het andere was al gesloten. Dus ik heb het maar gedaan. En achteraf nog gevraagd of ze een linkje in het oude wilden zetten zodat mensen de weg terug konden vinden.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Beetje druk geweest de afgelopen periode, dus 's avonds weinig fut om nog te lezen/posten.

Vandaag lekker mijn vaste vrije dag. Zijn in lief's appartement. Vanavond nog even wat dingen inpakken hier en schoonmaken. Dan zondag de laatste dingen en dan kan het appartement maandagmiddag op de foto voor de verkoop.



Morgenmiddag rijden we naar Duitsland, net over de grens bij Denekamp, hebben daar een afspraak bij een keukenboer gepland staan. Ben benieuwd of het daadwerkelijk flink in de ping ping scheelt.



Heb niet heel veel gedaan vandaag overdag. Eerst uitgeslapen, daarna wat boodschappen gedaan en wasjes gedraaid. Vanavond eten we zilvervliesrijst, wokgroenten en kipdrumsticks uit de oven. Morgen eten we denk ik in Duitsland of ergens onderweg op de terugreis.
????????????
Alle reacties Link kopieren
quote:hoppala schreef op 11 december 2015 @ 17:17:

Oh, ik stuur je een virtuele appeltaart ok?

Met virtuele slagroom?!



(GB no worries dear zo beschadigd ben ik nou ook weer niet )
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vanavond met onze afdeling van het werk uit eten voor het kerstdiner. Het menu in dat restaurant ziet er heerlijk uit, moeilijk om te kiezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikita123 schreef op 11 december 2015 @ 15:41:

[...]





MAGGI Ovenschotel Bloemkool-room met gehakt , voorheen zat dat in een doosje maar sinds kort in een zakje.

Saus (poeder) zit in dat zakje.



Hmmm lekker zout in een zakje

Zonder gekheid als ik zie wat je vers er in doet wat heeft zo'n zakje nou voor meerwaarde wat je ook niet zelf kunt verzinnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven