Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Deze zijn terug van weggeweest bij het Kruidvat.

Zelf heb ik ze niet genomen, vind het niet zo bijzonder, maar misschien wordt iemand anders hier er blij van?



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Oooo, Lotte, hier word ik blij van Die nam ik vroeger altijd mee naar de basisschool
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van Optimel kwark de Griekse Yoghurt Stijl in de smaak koffie meegenomen en inmiddels geproefd. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Ergens best lekker en ergens ook weer niet zo. Geen blijvertje denk ik.

Ik eet altijd kwark in de ochtend als ontbijt, maar deze vind ik daarvoor niet geschikt. Dan hou ik het liever bij mijn favoriete versie citroen.



Hier staat ie tussen :

https://www.optimel.nl/pr ... stijl-yoghurt-koffie/450g
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 januari 2017 @ 17:20:

Deze zijn terug van weggeweest bij het Kruidvat.

Zelf heb ik ze niet genomen, vind het niet zo bijzonder, maar misschien wordt iemand anders hier er blij van?



[afbeelding]Ooooh die wil ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:sneeuwwitje1 schreef op 09 januari 2017 @ 18:19:

Oooo, Lotte, hier word ik blij van Die nam ik vroeger altijd mee naar de basisschool

Nou, wat leuk dat ik jou blij heb gemaakt!

Pure nostalgie dus



quote:Micchan schreef op 09 januari 2017 @ 19:40:

Ooooh die wil ik. Niet huilen, ze hebben er genoeg bij 't Vat
You don't have to fit into the format
quote:mamaonbekend schreef op 09 januari 2017 @ 18:28:

Ik heb van Optimel kwark de Griekse Yoghurt Stijl in de smaak koffie meegenomen en inmiddels geproefd. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Ergens best lekker en ergens ook weer niet zo. Geen blijvertje denk ik.

Ik eet altijd kwark in de ochtend als ontbijt, maar deze vind ik daarvoor niet geschikt. Dan hou ik het liever bij mijn favoriete versie citroen.



Hier staat ie tussen :

https://www.optimel.nl/pr ... stijl-yoghurt-koffie/450g



Ik ben dol op toetjes met koffiesmaak maar de combi met yogurt lijkt mij.....apart

Als ze hem hebben bij onze AH zal ik hem wel gaan proberen !
1x is genoeg
De alpro soja puur chocovla is het lekkerste sojatoetje, mmm. Word weer blij van toetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de melkchocolade met drop van de Lidl geproefd en vind het heel smerig. Als de chocolade in je mond is gesmolten houdt je allemaal "drop stukjes" over in je mond maar het lijken net stukjes zeezout, en flink veel bah bah. Ik vind de combinatie chocola en zoete drop lekkerder dan zoute drop, dit vind ik niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Bij de AH zijn er nu wokgarnalen met knoflook. Mij bevallen ze niet, er zit iets in die marinade waar ik enorm maagpijn van heb gekregen. En is het mij niet duidelijk hoe dat komt. Ik heb normaal helemaal niet snel last van mijn maag, en hier werd ik dus ziek van.

Geen aanrader dus !
Alle reacties Link kopieren
quote:parachuutje schreef op 10 januari 2017 @ 23:57:

De alpro soja puur chocovla is het lekkerste sojatoetje, mmm. Word weer blij van toetjes Ja die is echt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Ben &Jerry (nou ja, nieuw, een paar maanden ondertussen alweer denk ik) "Sofa so N'ice" is goddelijk! Heb er al heel wat potjes van op :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat ze bij mijn A&H de Oreo mint in het vaste assortiment hebben, is die lekker of smaakt hij chemisch?.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet lekker en mijn dochter (groot Oreo fan) vindt het ook niet echt lekker, terwijl ze wel dol op de combinatie chocolade-mint is.
quote:Gisselle schreef op 12 januari 2017 @ 12:11:

Ik zag dat ze bij mijn A&H de Oreo mint in het vaste assortiment hebben, is die lekker of smaakt hij chemisch?.Ik vind hem heerlijk! Al is de Amerikaanse versie lekkerder omdat de laag mint daar dikker is en de koekjes groter zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 12 januari 2017 @ 12:21:

Ik vind het niet lekker en mijn dochter (groot Oreo fan) vindt het ook niet echt lekker, terwijl ze wel dol op de combinatie chocolade-mint is.Kan je ook zeggen waarom jullie het niet lekker vinden?. Ik vind pure chocolade en munt ook heel lekker ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 09 januari 2017 @ 18:28:

Ik heb van Optimel kwark de Griekse Yoghurt Stijl in de smaak koffie meegenomen en inmiddels geproefd. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Ergens best lekker en ergens ook weer niet zo. Geen blijvertje denk ik.

Ik eet altijd kwark in de ochtend als ontbijt, maar deze vind ik daarvoor niet geschikt. Dan hou ik het liever bij mijn favoriete versie citroen.Echt precies dit!
Alle reacties Link kopieren




De chocolade variant is heerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 januari 2017 @ 20:02:

[...]



Nou, wat leuk dat ik jou blij heb gemaakt!

Pure nostalgie dus





[...]



Niet huilen, ze hebben er genoeg bij 't Vat Ja maar ik woon niet in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
quote:Micchan schreef op 12 januari 2017 @ 15:17:

Ja maar ik woon niet in Nederland.

Oh...



Dan snap ik dat je moet huilen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dankzij dit topic gisteren Lindtballen gekocht. Liep in Utrecht en ineens dacht ik "ohja, was hier geen Lindtwinkel?"



OH. MY. GOD........ Goddelijk! De witte met citroen en de stracciatella, gut, slecht voor m'n lijn. Maar bedankt dames, haha! Gelukkig kom ik niet vaak in Utrecht, en zijn alle andere winkels ook niet in de buurt, dus op is op
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op de Lindt website gaan kijken. Dat was geen goed idee voor mijn portemonnee....
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven