Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Moet ook maar eens op de eitjes af gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 maart 2017 @ 10:47:

Ik heb nog een heerlijk Jamin-eitje ontdekt: melk met cookie dough!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 maart 2017 @ 10:47:

Ik heb nog een heerlijk Jamin-eitje ontdekt: melk met cookie dough!



Hahaha, ik kwam serieus hier om dit te posten want ik heb hem net 3 seconden op.



Tortilla chips is GEEN aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel lekker die eitjes , maar manlief wil er juist vanaf blijven en dus heeft die mij verzocht omdat niet in huis te halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 06 maart 2017 @ 20:17:

Hahaha, ik kwam serieus hier om dit te posten want ik heb hem net 3 seconden op.

Heerlijk he?

Ik vind ze nog lekkerder dan de ijs-met-discodip.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsNiceGuy schreef op 06 maart 2017 @ 13:26:

Even off topic, maar hebben die M&S filialen in A'dam of Den Haag een relatief grote lingerie-afdeling?



Daar kon ik vroeger altijd goed terecht maar in België is er geen M&S meer. Toen ik in Parijs zo'n winkel zag was ik eerst heel blij maar daarna erg teleurgesteld want het was een erg kleine winkel en de lingerie-afdeling was niets in vergelijking met de winkels vroeger in A'pen of Luik.



Als A'dam of Den Haag de moeite zijn, is dat een uitstekend excuus voor een tripje naar daar Den Haag heeft een behoorlijke lingerieafdeling, maar veel kleiner dan de filialen in Oxford Street. Den Haag gaat dicht, maar ik kan nergens vinden wanneer. Mocht je willen gaan, beter eerst even checken of ze nog open zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 06 maart 2017 @ 22:33:

[...]



Den Haag heeft een behoorlijke lingerieafdeling, maar veel kleiner dan de filialen in Oxford Street. Den Haag gaat dicht, maar ik kan nergens vinden wanneer. Mocht je willen gaan, beter eerst even checken of ze nog open zijn.Dank je wel, Amarna! Gisteren nog zagen we een stukje over Den Haag op tv en zei ik tegen mijn vriend dat dat best een mooie stad leek. Twee vliegen in 1 klap dus als we nog snel kunnen gaan!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 06 maart 2017 @ 22:33:

[...]



Den Haag heeft een behoorlijke lingerieafdeling, maar veel kleiner dan de filialen in Oxford Street. Den Haag gaat dicht, maar ik kan nergens vinden wanneer. Mocht je willen gaan, beter eerst even checken of ze nog open zijn.Dank je wel, Amarna! Gisteren nog zagen we een stukje over Den Haag op tv en zei ik tegen mijn vriend dat dat best een mooie stad leek. Twee vliegen in 1 klap dus als we nog snel kunnen gaan!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 maart 2017 @ 21:47:

[...]



Heerlijk he?

Ik vind ze nog lekkerder dan de ijs-met-discodip.



Ja Overigens, als je after eight lekker vindt, moet je ook de paasei versie van Jamin halen ;D



En MrsNiceGuy ik was vandaag bij de M&S in Amsterdam en die heeft 0 lingerie
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsNiceGuy schreef op 06 maart 2017 @ 23:46:

[...]





Dank je wel, Amarna! Gisteren nog zagen we een stukje over Den Haag op tv en zei ik tegen mijn vriend dat dat best een mooie stad leek. Twee vliegen in 1 klap dus als we nog snel kunnen gaan!Bel eerst even of ze nog lingerie verkopen. Het is alweer een paar maanden geleden dat ik bij M&S in Den Haag boven ben geweest. Ik wil niet op mn geweten hebben dat je voor niets gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 07 maart 2017 @ 21:06:

Ja Overigens, als je after eight lekker vindt, moet je ook de paasei versie van Jamin halen ;DBedankt voor de tip, maar After eight vind ik het ergste wat ooit is uitgevonden op chocoladegebied.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 07 maart 2017 @ 21:47:

[...]



Bel eerst even of ze nog lingerie verkopen. Het is alweer een paar maanden geleden dat ik bij M&S in Den Haag boven ben geweest. Ik wil niet op mn geweten hebben dat je voor niets gaat



Doe ik!



En Yolo8, jij ook bedankt voor de info!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Paar dagen geleden heb ik 2 soorten paaseitjes van Jamin.



Tortilla chips= geen aanraden (wat een teleurstelling)

Knetersuiker= Goed maar vooral grappig!



Vandaag of morgen weer andere smaken uitproberen!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:yolo8 schreef op 07 maart 2017 @ 21:06:

[...]





Ja Overigens, als je after eight lekker vindt, moet je ook de paasei versie van Jamin halen ;D



Die vond ik ook erg lekker!

De andere smaken herken ik soms niet eens, als ik niet weet waar het naar moet smaken. Zoals ijsje discodip of appeltaart; die hebben nagenoeg dezelfde kleur papier, en ik proef echt niet welke het is.

Wel lekker, maar toch niet echt spectaculair.
Alle reacties Link kopieren
Nav dit topic Knettersuikereitjes gehaald (en dus niet meer gelet op de andere smaken..hoe bedoel je gefocust ) en hij is hier in huis goedgekeurd. Mjam!
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Onze AH wordt op dit moment verbouwd.

We kregen een krantje met daarin de vernieuwingen.

We krijgen een...



Hagelslagtap!



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Gisteren speciaal voor de eitjes die hier aanbevolen worden naar de Jamin gegaan. Hebben ze geen karamal zeezout en cookies and cream :(.

Heb de knettersuiker gehaald en nog wat andere smaken. De knettersuiker is geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Sultana heeft een nieuwe smaak; bitterkoekjes, erg lekker!



Wat betreft de paaseitjes van Jamin; m'n vriend en ik vinden die knettersuiker juist niks. Ik vind die stroopwafel, witte met aardbei, en cookies&cream heel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die met knettersuiker ook niet lekker.

Ze knetteren, dat is leuk, maar verder vind ik er geen smaak aan zitten.

Kan ook aan mij liggen hoor.



De eitjes met cookie dough staan bij mij met stip op één.

Wat zijn die goddelijk zeg
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 12 maart 2017 @ 13:53:

Onze AH wordt op dit moment verbouwd.

We kregen een krantje met daarin de vernieuwingen.

We krijgen een...



Hagelslagtap!



[img=400]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=596FA57B[/img]Best cool!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 12 maart 2017 @ 13:53:

Onze AH wordt op dit moment verbouwd.

We kregen een krantje met daarin de vernieuwingen.

We krijgen een...



Hagelslagtap!



[img=400]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=596FA57B[/img]OMG, ik wil dat oooook
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 12 maart 2017 @ 15:49:

Ik vind die met knettersuiker ook niet lekker.

Ze knetteren, dat is leuk, maar verder vind ik er geen smaak aan zitten.

Kan ook aan mij liggen hoor.



De eitjes met cookie dough staan bij mij met stip op één.

Wat zijn die goddelijk zeg Als je die met cookie dough van de Jamin heel lekker vindt zou je eigenlijk die van Milka eens moeten proberen "Milka biscuit paaseitjes" Volgens mij moet dat een soort cookie dough voorstellen en die zijn nog geweldiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriam1981 schreef op 14 maart 2017 @ 12:47:

Als je die met cookie dough van de Jamin heel lekker vindt zou je eigenlijk die van Milka eens moeten proberen "Milka biscuit paaseitjes" Volgens mij moet dat een soort cookie dough voorstellen en die zijn nog geweldiger.Bedankt voor de tip, ik ga ze halen!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Duo Penotti cookies&milk



Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 12 maart 2017 @ 13:53:

Onze AH wordt op dit moment verbouwd.

We kregen een krantje met daarin de vernieuwingen.

We krijgen een...



Hagelslagtap!



[afbeelding]Ik voorzie heeeel veel snoepende kindertjes en een winkel vol hageltjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven