Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hartige Liga: BAH!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teigera schreef op 14 juni 2009 @ 19:02:

MV: smaakt het echt naar witte chocolade? Ik hou erg van Baileys, maar niet van witte chocolade...



Overigens, ik zag in de Allerhande iets over zalmgehakt. Iemand dat al geprobeerd? Ik vind het er zelf niet zo smakelijk uitzien namelijk.



Ja smaakt echt naar witte chocolade dus ik zou het dan niet nemen als ik jou was.



Ik had wel gelezen over die zalmgehakt maar in onze XL heb ik het nog niet zien liggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:fiba schreef op 14 juni 2009 @ 15:21:

[...]



AH en Jumbo verkopen Whole Earth maar ik weet niet of elk filiaal alle producten in het assortiment heeft. Maar als je dit op je broodje smeert is het net of je een gebakje eet... Vond de cola ook lekker uit het pakket, niet zo zoet als de gangbare merken.Hoogvliet heeft het nu ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 14 juni 2009 @ 19:15:

Hartige Liga: BAH!Haha, ik las "harige liga" lijkt mij inderdaad nogal smerig
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips waar Whole Earth is te verkrijgen. Maar hier in het noorden alleen maar de AH en Jumbo, nu nog hopen dat ze het ook daadwerkelijk hebben.
quote:tonkje schreef op 14 juni 2009 @ 19:15:

Hartige Liga: BAH!

:puke:



Lijkt me super goor, net zoals de hartige varianten van sultana beuh....
Alle reacties Link kopieren
quote:Teigera schreef op 14 juni 2009 @ 16:40:

Gisteren Mik & Fruit Passievrucht Acai gekocht. Iemand die al geprobeerd?Ja, het pak was binnen een dag leeg! Wat drinkt dat spul toch lekker weg. Ik koop het maar niet meer want het bevat toch aardig wat calorieën.
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 14 juni 2009 @ 17:29:

Bij de Bailey's stand op de HHbeurs (ik had gratis kaarten gehad ) heb ik Merrys White Chocolate (liquer) geproefd. Oh als er engeltjes bestaan (buiten het forum) dan is dit er wel eentje die op je tong piest.



Weet niet of het nu al in de winkel te koop is.



[afbeelding]Ik heb het ook geproefd op de Huishoudbeurs, twee jaren achter elkaar zelfs Ik vond de smaak niet zo heel fantastisch, ondanks dat ik witte chocolade heerlijk vind. Vond het te veel naar slagroom smaken ofzo, te weinig pit. Dus ben snel terug gegaan naar de stand met Tia Maria en Baileys enzo
Via Buzzer heeft m'n vriend een pakket gekregen om kip mee te bakken in de oven.

In het zakje zit een ovenzak en een zakje met kruiden.

Je paleurt de kippenpoten in de zak, kruiden erbij. Even schudden en de zak een uur de oven in.



Het is een succes!

Geen idee of het al te koop is, maar zo ja, dan ga ik het kopen.

Het is heel makkelijk en erg lekker.

Dat soort dingen koop ik nooit. Dus maar goed dat we op deze manier gedwongen zijn iets te proberen.

Overigens geen idee hoe veel het kost.



Van de buzzer ook Jilz gekregen en dat vond ik niet je dat.
quote:Teigera schreef op 14 juni 2009 @ 16:40:

Gisteren Mik & Fruit Passievrucht Acai gekocht. Iemand die al geprobeerd?

Ja, ik vond het erg lekker. Niet te zoet.
Er is nu ijsthee met sinaasappelsmaak (in van die groene pakken, is dat Lipton?).

In ieder geval: het spul is niet te drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:fiba schreef op 14 juni 2009 @ 20:32:

Bedankt voor de tips waar Whole Earth is te verkrijgen. Maar hier in het noorden alleen maar de AH en Jumbo, nu nog hopen dat ze het ook daadwerkelijk hebben.Ik weet niet precies wat je met 'het noorden' bedoelt, maar de Jumbo in de Euroborg (Groningen) heeft echt een gigantisch assortiment! Ik denk dat ze het daar wel verkopen.
Alle reacties Link kopieren
@Einstein: wat is de buzzer???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe etenswaren waar je blij mee bent!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Leuk topic!



Ik probeer vaak nieuwe dingen! Zo ook de grand italia saus voor ovenpasta. Je doet ongekookte pasta in een ovenschaal, saus erbij, pot vullen met water en die gaat er ook bij. Dan nog kaas erover (flakes) en dan een half uur in de oven die je dan pas aanzet op 250graden. Echt super! De smaak zongedroogde tomaat is super! De mild/pikante probeer ik deze week.
Alle reacties Link kopieren
quote:suus0105 schreef op 14 juni 2009 @ 14:58:

Ja Pode, de stroopwafels zijn door de consumentenbond als lekkerste verkozen (van de Lidl).

Niet te verwarren met de stroopwafels van de Aldi, want die zijn góóór!
In het kerstpakket had ik een verpakking Baileys chocolade zitten. Waanzinnig lekker, maar ik zie hem in geen enkele supermarkt liggen

Maar als je hem tegenkomt, is ie het proberen zeker waard!
quote:Miss Moneypenny schreef op 15 juni 2009 @ 11:08:

[...]

Ja, ik vond het erg lekker. Niet te zoet.Ik heb m nu ook geprobeerd, en hij is inderdaad niet te zoet. Ik heb wel wat minpuntjes ontdekt, ik vind ten eerste de smaak er nu niet echt uitspringen en ik vind de substantie ook wat te dun. Dat is heel persoonlijk natuurlijk, maar ik heb liever een wat dikkere drinkyoghurt.
quote:sprokkelientje schreef op 15 juni 2009 @ 14:15:

@Einstein: wat is de buzzer???

Een soort reclameorganisatie die producten in de markt probeert te zetten door ze aan mensen uit te delen. Ze hopen dat je dan laaiend enthousiast al je vrienden gaat vertellen hoe geweldig het is.

Als het geweldig is, wil ik dat best doen. Maar als het niks is, dan houd ik mijn mond.



voor meer info: http://www.buzzer.nl/
@ absoluteEinstein: en daar zit geen addertje onder het gras? Je moet dan wel je adres enzo doorgeven, maken ze daar geen misbruik van? Ik heb er geen zin in dat ik ineens weer van allerlei bedrijven telefoontjes en post krijg namelijk. Maar nieuwe producten testen vind ik dan wel weer leuk! Do tell please!
Alle reacties Link kopieren
Iemand al eens een Adez/s sapje geproefd??



T ziet er zo lekker uit, maar is dat het ook??
Ik heb laatst van die grote witte hagelslag gekocht. Ik vind het voor de afwisseling weleens lekker, witte hagelslag ipv melk =P Ze hadden dus wel alleen maar van die grote dikke hagels en ik moet zeggen, ze zijn lekkerder dan ik dacht =P
Alle reacties Link kopieren
quote:jann schreef op 18 juni 2009 @ 18:35:

Iemand al eens een Adez/s sapje geproefd??



T ziet er zo lekker uit, maar is dat het ook??Het is te drinken (duh! ), maar zal niet tot mijn favoriete rijtje behoren.
quote:jann schreef op 18 juni 2009 @ 18:35:

Iemand al eens een Adez/s sapje geproefd??



T ziet er zo lekker uit, maar is dat het ook??Mwah... ik koop het niet meer! Beetje weeige substantie vond ik zelf, het smaakte ook niet echt bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
ik heb Adez jaren geleden eens geprobeerd en vind het echt super vies!



Zalmgehakt ben ik ook wel benieuwd naar, nog niet gekocht want vind het niet zo lekker klinken op een of andere manier.



Telgera, nee bij buzzer zit geen addertje onder het gras. Eens in de zoveel tijd wordt je per email benadert, vul je een aantal vragen in en als je intresse hebt in het product (dat lezen ze af aan je antwoorden) dan krijg je een pakket gestuurd en moet je daar je mening over geven.

Ik doe het al jaren en geen last van andere bedrijven die je benaderen enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven