Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Teigera schreef op zondag 14 juni 2009 19:02 MV: smaakt het echt naar witte chocolade? Ik hou erg van Baileys, maar niet van witte chocolade...



Overigens, ik zag in de Allerhande iets over zalmgehakt. Iemand dat al geprobeerd? Ik vind het er zelf niet zo smakelijk uitzien namelijk. Ben niet MV, maar ik vind het wel echt naar witte chocolade smaken. Het is er al een paar jaar, m'n moeder krijgt altijd een flesje erbij met kerst die vind het ook zo heerlijk
quote:Desperate_Housewive schreef op dinsdag 14 oktober 2014 15:13 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Mylene_Valerie in "Nieuw in de winkel, is het wat?"" class="messagelink">Mylene_Valerie schreef op 29 september 2014 @ 21:16</a>:</b>

Ik zie net een reclame op de tv; een pizzaburger. Heeft iemand dat wel eens geprobeerd? Volgens mij is het vrij nieuw, tenminste het is me anders nog nooit opgevallen.



[<a href="http://dr-oetker-pizzaburger.trnd.com/u ... ianten.jpg" class="link">afbeelding</a>]</div></blockquote>Ik heb hem gisteren op! Ik vond hem erg lekker! Hij koelde vrij snel af aan de buitenkant, waardoor je hem snel makkelijk kan eten. De binnenkant blijft goed warm! Ik had de speciale volgens mij, mijn man de salami. Het is weer eens wat anders dan de gewone pizza. Voor herhaling vatbaar dus hier!



(Ik reageer net op een bericht van 80 jaar geleden met de mededeling dat het al een paar jaar bestaat... Zie niet hoe je het weg kan halen (mobiel) hahaha. Dus hier maar even nog een passende reactie:)



Man voelde zich zogenaamd serieus aangesproken door die reclame met die o zo mannelijke mannen, dus die heeft het ook al gekocht en gegeten en voelde zich helemaal het mannetje *duim omhoog*!
Alle reacties Link kopieren
Vast niet nieuw, maar ik had het nog nooit gegeten: haverbrood. Ik zag het liggen bij de Albert Heijn en dacht 'kom, eens proberen', maar nee, niet voor herhaling vatbaar.



Niet echt vies, maar het voelt een beetje slijmerig in je mond. Het smaakt ook anders. Pindakaas, mijn favoriete broodsmeersel, is er niet lekker op.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net tony chocolonely met pecan en marshmallow geproefd, maar eigenlijk vind ik hem vooral mieeeeer-mier-mierzoet. Oef!



Die heksenhyl at ik trouwens al tien ik een jaar of 10 was (oma vertelt), dus die zijn niet echt nieuw



Ik had wel op de tv die pizzaburgers gezien en mijn man ook en de reclame werkt: mijn man vroeg of we die alsjeblieft konden eten deze week (ik kook altijd)
anoniem_127683 wijzigde dit bericht op 19-10-2014 10:15
Reden: een beetje normaal nederlands is niet verkeerd
% gewijzigd
Gisteren de Tarte flambee / Flammkuchen van Dr Oetker geprobeerd. Die had ik afgelopen zomer voor het eerst gegeten in de Elzas.



Was best lekker! Grappige smaak met die creme fraiche. Ik vond de variant met ham lekkerder dan met salami, terwijl ik toch echt een salami-fan ben.

Nadeel is dat het wel een beetje saai is qua smaak. Dus vooral lekker als je er een lekkere salade bij eet.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 29 september 2014 @ 21:19:

Doet me denken aan pizza quick.



Ik zag ook de nieuwe limited edition van tony c. Chocola met drop, brrrrrr, lijkt me zo vies.´t Is even wennen maar een goede combinatie (vind ik dan he). In IJsland waren deze mijn favoriet.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:sorende schreef op 15 oktober 2014 @ 10:31:

[...]





Ben niet MV, maar ik vind het wel echt naar witte chocolade smaken. Het is er al een paar jaar, m'n moeder krijgt altijd een flesje erbij met kerst die vind het ook zo heerlijk



Het is nu wel 5 jaar geleden, had ik er niet op geantwoord?



Maar eens met bovenstaande.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe favoriete thee, vandaag ontdekt:





Ik vind hem erg lekker. De smaken zijn goed in balans. De munt is aanwezig maar niet te overheersend.
Alle reacties Link kopieren
Deze reep hebben ze momenteel bij Kruidvat.

Lekker!



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren die ovenkroketten van Mora geprobeerd. Handig, want geen gedoe met olie in een pannetje om te frituren dachten we. En in de reclame roepen ze zo uitdrukkelijk dat het nog steeds knapperig en krokant zou zijn...



Nou, nee. Geen succes. Voortaan weer gewoon de wok gebruiken en frituren, dus.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik de ovenkroketten van Kwekkeboom geprobeerd en die zijn in tegenstelling tot de morakroket wel krokant. Ik vond dat verrassend want had er niet veel van verwacht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
http://www.oetker.nl/nl-n ... -basismix-voor-taart.html





Deze geprobeerd en smaakte echt heerlijk luchtig, met bijbehorende botercreme

Volgende x deze weer maken ipv kant en klare taart te kopen. Misschien met bosbessen tussen voor de smaak.
De tompouce pudding van Mona is geen aanrader. Smaakt totaal niet naar tompouce namelijk.
Tijd terug de boomgaard-theesmaken van de Jumbo gekocht. Vandaag toe aan de aardbij-zwarte peper-variant. Jesses wat smerig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 02 november 2014 @ 13:43:

Deze reep hebben ze momenteel bij Kruidvat.

Lekker!



[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... HgP9HfVhye[/img]Die is zeker lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het echt nieuw is maar de Vienetta caramel is super lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 02 november 2014 @ 17:47:

De tompouce pudding van Mona is geen aanrader. Smaakt totaal niet naar tompouce namelijk.Die vond ik echt heel goor. Mierzoet maar amper smaak.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:lionlily schreef op 19 oktober 2014 @ 10:14:

Ik heb net tony chocolonely met pecan en marshmallow geproefd, maar eigenlijk vind ik hem vooral mieeeeer-mier-mierzoet. Oef!Brrrrr, die is inderdaad veel te zoet. Die met koffie is wel lekker. En ik heb hier nog een TC puur met sinaasappel en rozemarijn liggen om te proeven.
Nieuw en wel lekker: kiwibes. Had ik nog niet eerder gezien en is voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb me vanmiddag in de AH laten verleiden tot het kopen van roze koek vla; brrr, wat een naar chemisch nasmaakje... Ook die sticky saus (van de nieuwe Maggi reclame) uitgeprobeerd, de bbq variant. Ook niet voor herhaling vatbaar, de smaak is teveel aanwezig en een beetje zurig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lulu_ schreef op 03 november 2014 @ 18:01:

Nou, ik heb me vanmiddag in de AH laten verleiden tot het kopen van roze koek vla; brrr, wat een naar chemisch nasmaakje...



Roze koekvla? Yuk.

Je had toch niet serieus verwacht dat dat naar verse aardbeitjes smaakt ?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 03 november 2014 @ 18:12:

[...]





Roze koekvla? Yuk.

Je had toch niet serieus verwacht dat dat naar verse aardbeitjes smaakt ?



Had ik dan toch te hoge verwachtingen, denk je...??



Nee, met dat nasmaakje bedoel ik zo'n scherpe chemische smaak achter op je tong als je de hap vla allang hebt doorgeslikt.
Alle reacties Link kopieren
Kan nog niet quoten, dus zo maar weer even:



"Ik heb me op vakantie helemaal rond gegeten aan Bros-mint/aftereight. Te heerlijk voor woorden. Heeft iemand deze toevallig al in Nederland gespot? Ik zag laatst bij de AH wel andere nieuwe bros-smaakjes (caramel enzo), maar mint lag er niet bij.. "



Vanmiddag zag ik bij de makro deze variant van Ritter: http://rittersport.co.uk/#/en_GB/produc ... peppermint

Geen idee of het een nieuwe smaak is, ik kende 'm nog niet, meegenomen en best lekker moet ik zeggen

(zag op de site van Ritter wel andere echt nieuwe smaken die me ook best lekker lijken).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tomy chocolonely chocola-drop gekregen en ik vind hem héél lekker!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik had me erg verheugd op de roze koekvla maar hij viel erg tegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven