Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik eet als ontbijt o.a. een bakje yoghurt o.a. vaak de roomvariant van Almhof. Dit is een nieuwe variant die ook erg lekker is.



http://www.almhof.nl/uploads/tx_f7almho ... kaneel.png



Waarom lukt het me niet meer een plaatje te plakken? Zit helemaal verkeerd nog een keer



Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 02 november 2014 @ 22:17:

Nieuw en wel lekker: kiwibes. Had ik nog niet eerder gezien en is voor herhaling vatbaar.Deze ken ik ook nog niet, waar heb je ze gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus echt dol op Doritos Nacho Cheese en eigenlijk alle chips met kaassmaak



Maar die Lays Deep Rigged Xtreme Cheese (of hoe het ook heet) vond ik vooral gewoon een zak zout? Echt enorm teleurstellend. Het was zo zout dat ik geen kaas meer proefde
Zoveel soorten chocola en nog steeds nooit eens een pindakaas variant in Nederland. Zucht.



@Saraatje, die peppermint variant van ritter is niet nieuw, hier bij de AH al tijden te koop. Ik vind em niet zo doordat de chocola puur is.
De nieuwe soyayoughurt van Alpro met appeltaart smaak is echt heerlijk!

Je proeft echt niet dat het soya is.

Misschien een idee voor mensen die niet goed tegen zuivel kunnen?
quote:mrssippie schreef op 06 november 2014 @ 12:24:

Zoveel soorten chocola en nog steeds nooit eens een pindakaas variant in Nederland. Zucht.



@Saraatje, die peppermint variant van ritter is niet nieuw, hier bij de AH al tijden te koop. Ik vind em niet zo doordat de chocola puur is.Schrij Tony Chocolony, zou ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 06 november 2014 @ 12:05:

Ik ben dus echt dol op Doritos Nacho Cheese en eigenlijk alle chips met kaassmaak



Maar die Lays Deep Rigged Xtreme Cheese (of hoe het ook heet) vond ik vooral gewoon een zak zout? Echt enorm teleurstellend. Het was zo zout dat ik geen kaas meer proefdeIk wilde die gaan proberen maar nu ik lees dat het zo zout is doe ik het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:lisa2 schreef op 04 november 2014 @ 08:20:

Deze ken ik ook nog niet, waar heb je ze gekocht?Hier is een chinese super, die had ze.
quote:mrssippie schreef op 06 november 2014 @ 12:24:

Zoveel soorten chocola en nog steeds nooit eens een pindakaas variant in Nederland. Zucht.Zucht, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 november 2014 @ 13:51:

Ik wilde die gaan proberen maar nu ik lees dat het zo zout is doe ik het niet.

Ik vind 'm heerlijk!

Nou hou ik ook van zout hoor, maar ik vind 'm niet overdreven zout.

Misschien toch zelf de proef op de som nemen?



En trouwens, HOERA, ik kan weer quoten!!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 november 2014 @ 19:59:

[...]



Ik vind 'm heerlijk!

Nou hou ik ook van zout hoor, maar ik vind 'm niet overdreven zout.

Misschien toch zelf de proef op de som nemen?



En trouwens, HOERA, ik kan weer quoten!!



HOERA IK OOK!



En ja, ik eet normaal gesproken helemaal niet zout, dus voor mij is het too much. Dus het ligt er inderdaad aan of je een zoutliefhebber bent, denk ik.

Doritos vind ik ook al erg zout, maar die van Lays is nog een tikje erger. Dus dan kun je zelf wel nagaan of het iets voor je is, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 november 2014 @ 19:59:

[...]



Ik vind 'm heerlijk!

Nou hou ik ook van zout hoor, maar ik vind 'm niet overdreven zout.

Misschien toch zelf de proef op de som nemen?



En trouwens, HOERA, ik kan weer quoten!!Toch maar proberen dan
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
De Kaassouffle borrelnootjes van Duyvis vind ik wel erg lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 08 november 2014 @ 11:39:

De Kaassouffle borrelnootjes van Duyvis vind ik wel erg lekker Ik ook!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 06 november 2014 @ 19:23:

[...]

Hier is een chinese super, die had ze.Dank je zal een kijken of ik de kiwibes kan vinden bij zo'n chinese super.
Tony Chocolony drop: check. Lekker

Pickwick fruit sensations ananas limoen: check. Lekker

Pickwick fruit sensations aardbei-framboos: check. Lekker

Pickwick fruit sensations kers-nogwat: check. Lekker. Zoet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren het toetje van de maand: speculaaspudding met stukjes koek gehad. Was lekker, maar we zijn geen enkel stukje koek tegen gekomen....
Alle reacties Link kopieren
En zijn de zwarte schoolkrijtjes al langs gekomen? Lekker!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:sneeuwwitje1 schreef op 24 november 2014 @ 09:21:

Gisteren het toetje van de maand: speculaaspudding met stukjes koek gehad. Was lekker, maar we zijn geen enkel stukje koek tegen gekomen....weet je zeker dat het geen serveersuggestie of DIY was?
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 24 november 2014 @ 13:34:

En zijn de zwarte schoolkrijtjes al langs gekomen? Lekker!Ja, zijn lekker hè!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 24 november 2014 @ 17:14:

[...]



Ja, zijn lekker hè!Gevaarlijk lekker.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Febo schijn je speculaaskroketten te hebben. Inclusief slagroom.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 24 november 2014 @ 14:18:

[...]



weet je zeker dat het geen serveersuggestie of DIY was? Haha, nee het stond er heel duidelijk op
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 24 november 2014 @ 17:33:

Bij de Febo schijn je speculaaskroketten te hebben. Inclusief slagroom.Dat lijkt me echt niet lekker, word er zelfs misselijk van.
Ik ook, gatver!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven