Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Die dubbelfris voor boys is echt niet lekker! Heel zoet: smaakt een beetje naar redbull. De meisjes/girl editie is redelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lekker indd!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit nieuw is, voor mij wel maar ik heb al jaren geen kroketten meer gekocht :-)

Mora kroketten voor fijnproevers met extra veel (draadjes)vlees.



Ze zijn heerlijk. Precies wat ik lekker vind en wat moeilijk te vinden is. Bij een snackbar is het altijd maar afwachten wat voor kroket je krijgt en als je pech hebt is het een meelbal.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toetje van bros gekocht, vond niet bijzonder. Chocolademousse, maar vondn niet naar bros smaken
niet heel nieuw meer, maar toch het vermelden waard:

belvoir limonade





verkrijgbaar als gewone limonade en als siroop. Lekkerrrrrr, en zonder smaakstoffen en zo

(helaas ook vrij duur)
Alle reacties Link kopieren
Welke heb je gehad Starshine? De flessen stonden me ook aan te kijken bij de Albert Heijn, maar ik kon niet kiezen tussen de smaken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:blueeyes*3 schreef op 19 februari 2015 @ 12:10:

Dilmah-thee uit de supermarkt. Erg lekker. Berry Sensation en Rose Vanilla zijn hier favoriet.Ik heb meerdere smaken mogen testen (geloof via Buzzer) en die rose vanilla vond ik de minst lekkere, leek of ik thee met rozendoucheschuim dronk.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2015 @ 19:40:

Welke heb je gehad Starshine? De flessen stonden me ook aan te kijken bij de Albert Heijn, maar ik kon niet kiezen tussen de smaken.van de limonade gingerbeer en van de siroop spiced apple & ginger.
quote:Starshine schreef op 21 februari 2015 @ 19:21:

niet heel nieuw meer, maar toch het vermelden waard:

belvoir limonade

[afbeelding]



verkrijgbaar als gewone limonade en als siroop. Lekkerrrrrr, en zonder smaakstoffen en zo

(helaas ook vrij duur)Wat is het verschil tussen de limonade en de siroop? Het ziet er erg lekker uit.
Siroop moet je aanlengen, limonade is klaar om te drinken.
Alle reacties Link kopieren
Nestlé Lion ontbijtgranen al genoemd?



Gisteren geprobeerd maar nee, vond het niet naar Lion smaken en tegenvallen. Ook niet vies ofzo maar had er meer van verwacht.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren dit bij Hoogvliet:







Ze hadden ze ook met een binnenkant van witte chocolade.

Lijkt me best lekker, al vind ik Bros niet meer zo lekker als vroeger.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week voor het eerst de Alpro cremoso appelstrudel geproefd. Lekker!!

Gisteren zag ik bij AH de Alpro kokos yoghurt liggen. Ik ben gek op kokos, maar vond het een beetje een laf smaakje. Jammer!
quote:misschicken schreef op 22 februari 2015 @ 12:16:

Siroop moet je aanlengen, limonade is klaar om te drinken.Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of jullie van het bestaan wisten, ik kende 'm in elk geval nog niet:

Remia knijpfles satésaus. Koud dus.

Ik vond het toevallig bij een redelijk grote AH, terwijl ik zoekende was naar die heerlijke Amerikaanse sauzen van Remia (favoriet is hier de smokey garlic).

Hier vindt je een plaatje van de fles satésaus:

http://www.makro.nl/shop/nl/office/product/756067001001
Alle reacties Link kopieren
@mamaonbekend koude satehsaus?? Is dat lekker??
Mijn schoonmoeder had dit al meer dan een jaar geleden. Niet lekker vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, wij vonden het vanavond prima smaken bij de gebakken aardappeltjes en kipfilet!

Als de fles leeg is, en ik kan 'm weer vinden, zou ik het gerust nog een keer kopen.

Het is gewoon exact als de warme versie, maar dan dus koud en uit een fles.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 26 februari 2015 @ 20:03:

Ik weet niet of jullie van het bestaan wisten, ik kende 'm in elk geval nog niet:

Remia knijpfles satésaus. Koud dus.

Ik vond het toevallig bij een redelijk grote AH, terwijl ik zoekende was naar die heerlijke Amerikaanse sauzen van Remia (favoriet is hier de smokey garlic).

Hier vindt je een plaatje van de fles satésaus:

http://www.makro.nl/shop/nl/office/product/756067001001

Ja, die heb ik ook.

Heerlijk!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben 'm trouwens ook gewoon bij AH.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Maar dat zei je al.....

Mosterd is ook lekker.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Is satesaus bij de snackbar (op een patatje pinda of oorlog) eigenlijk ook koud, of toch warm?

Eet best regelmatig een patatje pinda, maar kan het me niet herinneren...
Warm natuurlijk. Ik heb nog nooit ergens koude satésaus gehad.
Warm natuurlijk. Ik heb nog nooit ergens koude satésaus gehad.




Geproefd op de huishoudbeurs. Lekker!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven