Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al de ovenkroketten van Kwekkeboom geprobeerd? Wil graag weten of het de moeite waard is.
quote:gemini2009 schreef op 28 februari 2015 @ 14:57:

Heeft iemand al de ovenkroketten van Kwekkeboom geprobeerd? Wil graag weten of het de moeite waard is.

Collega van mij vond ze niet te nassen.



Ik heb wel de kaashapjes gehad, wel oké. Lekker makkelijk in de oven.



Alle reacties Link kopieren
Ben net terug van de winkel. Vanavond gaan we ze proberen. ¤3.89 voor 4 stuks, ik verwacht dat ze lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 28 februari 2015 @ 14:57:

Heeft iemand al de ovenkroketten van Kwekkeboom geprobeerd? Wil graag weten of het de moeite waard is.



Ik vond ze op zich lekker, maar wel erg melig/droog.

Zou ze niet nog een keer kopen, vooral niet om de prijs...

En de morakroketten kunnen ook gewoon in de oven (al zijn die wel minder krokant), dus daarom hoef je het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ovenkroketten zijn inderdaad niet nieuw, vroeger aten wij ook altijd de mora ovenkroketten. Niet heel krokant maar wel lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 28 februari 2015 @ 13:41:

[afbeelding]



Geproefd op de huishoudbeurs. Lekker!!!Je hebt toch wel eerst gecontroleerd of het geen familie van je was, hè......?
You don't have to fit into the format
Mijn familie en ik zijn niet zo close
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, na de huishoudbeurs misschien wel closer dan je denkt
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Chips kapsalon ook geproefd.... Brrrr, niet lekker. Smaakt erg naar komijn.

De ice tea Marokkaanse munt van de jumbo is erg lekker!

En mango shutney hot is ook een aanrader. Zeker met komkommer en tonijnsalade.
Alle reacties Link kopieren
Iemand de 'Ristorante chips' van Croky al geproefd?

http://croky.nl/nl/chips/ristorante
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal nieuw meer, maar ik had van de week de Tony's Chocolonely reep met drop en die met kers/ merengue. Ik vond ze beiden tegenvallen. De drop moet je echt met een microscoop zoeken en dat is jammer, voor de rest proef je eigenlijk alleen chocolade. En de kers en merengue vond ik ook tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 11 maart 2015 @ 13:46:

Iemand de 'Ristorante chips' van Croky al geproefd?

http://croky.nl/nl/chips/ristoranteOoooh, die carbonara wil ik!!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 11 maart 2015 @ 19:52:

[...]



Ooooh, die carbonara wil ik!!Die lijkt mij ook heel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Chocomel heeft nu een "vers" product in het assortiment! Staat dus bij de verse melk etc. Ik geloof dat het alleen nog bij Jumbo te koop is, 2 dagen geleden bij de AH XL hier in ieder geval (nog) niet. Ben wel heel benieuwd, ken wel iemand die het geproefd heeft en die zei dat het heel anders smaakte dan de houdbare versie
quote:Gisselle schreef op 11 maart 2015 @ 14:16:

Niet helemaal nieuw meer, maar ik had van de week de Tony's Chocolonely reep met drop en die met kers/ merengue. Ik vond ze beiden tegenvallen. De drop moet je echt met een microscoop zoeken en dat is jammer, voor de rest proef je eigenlijk alleen chocolade. En de kers en merengue vond ik ook tegenvallen.Die met drop ken in niet, die met kers en merengue wel, vond hem ook tegenvallen. Jammer, want de combinatie klonk zo lekker. Vind de gewone pure en melkchocolade van Tony's Chocolonely wel erg lekker, en heb nu een doosje paaseitjes van het merk staan, met o.a. melk, puur, nougat, en melk met karamel en zeezout. Zout in mijn chocolade vind ik dan weer niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:equivokee schreef op 12 maart 2015 @ 15:51:

[...]





Die met drop ken in niet, die met kers en merengue wel, vond hem ook tegenvallen. Jammer, want de combinatie klonk zo lekker. Vind de gewone pure en melkchocolade van Tony's Chocolonely wel erg lekker, en heb nu een doosje paaseitjes van het merk staan, met o.a. melk, puur, nougat, en melk met karamel en zeezout. Zout in mijn chocolade vind ik dan weer niks.Meen je dat nou? Ik vind de reep met caramel en zout juist de lekkerste die ze hebben!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een "of je houdt ervan of je haat het", dat zout in chocola, ik vind het persoonlijk ook ronduit vies die dikke brokken zout erin!
Ik vind het ook lekker, net als chocola met chili.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ka32 schreef op 12 maart 2015 @ 16:47:

[...]



Meen je dat nou? Ik vind de reep met caramel en zout juist de lekkerste die ze hebben!



Ik heb die laatst gewonnen met de postcodeloterij. Ik vond die reep veel te zoet en te zwaar (maar ik bleef er wel van dooreten, dus de tweede heb ik snel weggegeven)

Caramel met zout vind ik héérlijk. Maar liever zonder chocola. In de VS had je bij de bezinepomp altijd kleine reepjes caramel met zeezout liggen. Gelukkig heb ik die hier nog niet gezien, want ze zijn verslavend lekker.
.
quote:Ka32 schreef op 12 maart 2015 @ 16:47:

[...]



Meen je dat nou? Ik vind de reep met caramel en zout juist de lekkerste die ze hebben!Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ka32 schreef op 12 maart 2015 @ 16:47:

[...]



Meen je dat nou? Ik vind de reep met caramel en zout juist de lekkerste die ze hebben!Ik ook, heb er net weer eentje meegenomen van de Albert Heijn, wel het mini-reepje van 50 gram uit zelfbescherming.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 maart 2015 @ 17:09:

Ik heb die laatst gewonnen met de postcodeloterij. Ik vond die reep veel te zoet en te zwaar (maar ik bleef er wel van dooreten, dus de tweede heb ik snel weggegeven)

Caramel met zout vind ik héérlijk. Maar liever zonder chocola. In de VS had je bij de bezinepomp altijd kleine reepjes caramel met zeezout liggen. Gelukkig heb ik die hier nog niet gezien, want ze zijn verslavend lekker.

Ga deze toffees eens scheppen bij Jamin.

Góddelijk.....:



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Ka32 schreef op 12 maart 2015 @ 16:47:

Meen je dat nou? Ik vind de reep met caramel en zout juist de lekkerste die ze hebben!

Die van Côte D'Or, met gekarameliseerde amandelen en zout, is ook heerlijk!



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 12 maart 2015 @ 18:39:

[...]



Ga deze toffees eens scheppen bij Jamin.

Góddelijk.....:



[afbeelding]

Oh god, zijn die met zout? Lekker!!

Gelukkig hebben wij geen Jamin meer
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven