Senseo Quadrante of Latte Select, ervaringen gezocht..

28-03-2011 19:55 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat is dus de vraag, wie heeft er ervaring met één van deze apparaten en wil haar (of zijn) ervaring met me delen?
Alle reacties Link kopieren
Ik met de laatste. Maar alleen dan als drinker. Ik weet niet of hij makkelijk schoon te maken is enzo. Weet wel dat je na ieder gebruik op het spoelknopje moet drukken, om het melkgedeelte schoon te houden. Mijn ouders hebben hem. Ik vind de latte macchiato zó lekker uit dat apparaat, dat ik hem van mijn ouders voor mijn verjaardag krijg (over een paar maanden).
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, wel met senseo (*ieuw*)

Ik heb nu deze;



Een espressomachine, o wat heerlijk, ook wat fijn! ik ben er zo blij mee, ik wilde het even delen. (heb hem pas een week)
Alle reacties Link kopieren
Die hebben wij ook Hangmat! Al een paar jaar, maar ben er nog steeds ontzettend blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Haha hangmat, misschien moet ik toch even verder kijken dus?!



Nike, dat had ik dus ook gehoord, de latte lekker en de cappuccino!

Mooi kado
Alle reacties Link kopieren
Mamax: ben blij om te lezen dat hij het dan waarschijnlijk ook nog wel een paar jaar gaat volhouden . Het is per slot van rekening toch een relatief "goedkoop" volautomatisch espressoapparaat.

Heb nu Hema boontjes erin, goed te betalen en erg lekker.
Ik heb een Senseo Quadrante. En daar ben ik best tevreden over. Hij wint het niet van mijn droomautomaat, maar is wel een heul stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu van de Dekamarkt biologische bonen van J.J. Darboven erin, ook erg lekker. Deze vind ik trouwens ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 28 maart 2011 @ 20:08:

Geen ervaring, wel met senseo (*ieuw*)

Ik heb nu deze;

[afbeelding]

Een espressomachine, o wat heerlijk, ook wat fijn! ik ben er zo blij mee, ik wilde het even delen. (heb hem pas een week)



Ik lift even met op je topic hoor TO!



Maar kan je nou alleen espresso maken met zo'n ding?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen de Quadrante en die vind ik prima, maar er komt volgens mij wel iets minder koffie uit dan een gewone Senseo...
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
feitelijk wel, hij zet koffie onder druk dus dan is het espresso (toch?) Mijn moeder drinkt graag gewone koffie en dan stel ik hem in op meer water. Ze vind het erg lekker en mijn overige visite vond het ook allemaal lekker. Pas jarig geweest dus veel proefpersonen gehad.

Ik drink alleen Latte dus ik maak een grote espresso en vul het aan met melk & schuim uit mijn melkopschuimer. (Lattemento)
Alle reacties Link kopieren
quote:Jorina schreef op 28 maart 2011 @ 20:28:

[...]





Ik lift even met op je topic hoor TO!



Maar kan je nou alleen espresso maken met zo'n ding?Gezellig
Alle reacties Link kopieren
quote:Tyanna schreef op 28 maart 2011 @ 20:32:

Ik ken alleen de Quadrante en die vind ik prima, maar er komt volgens mij wel iets minder koffie uit dan een gewone Senseo...



Minder nog??

Heeft die een verstelbare 'tuit'? Dan wil ik ik wel graag een dubbele
Alle reacties Link kopieren
quote:Botervliegje schreef op 28 maart 2011 @ 20:26:

Ik heb een Senseo Quadrante. En daar ben ik best tevreden over. Hij wint het niet van mijn droomautomaat, maar is wel een heul stuk goedkoper.



Volgens mij is het wel zo dat je een boel schoon moet houden aan die droomautomaten, maakt dat het draaglijker?



Maar wel tevreden dus, geen gebreken, geen klachten, dan een slappe bak, dan weer een sterke?
quote:Tyanna schreef op 28 maart 2011 @ 20:32:

Ik ken alleen de Quadrante en die vind ik prima, maar er komt volgens mij wel iets minder koffie uit dan een gewone Senseo...Er komt uit de gewone senseo juist minder. Ik heb ze allebei en de quadrante bevalt een stuk beter.
quote:missmiller schreef op 28 maart 2011 @ 20:39:

[...]





Volgens mij is het wel zo dat je een boel schoon moet houden aan die droomautomaten, maakt dat het draaglijker?



Maar wel tevreden dus, geen gebreken, geen klachten, dan een slappe bak, dan weer een sterke?Nee geen rare dingen, wisselende sterktes, gebreken etc. De 'gewone' senseoklachten heeft hij niet. Bovendien vind ik het apparaat qua vorm mooier en hij neemt minder ruimte in op het aanrecht, terwijl hij wel een groter waterreservoir heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de quadrante, prima ding. Zelfde als de gewone senseo alleen dan vierkant



Ik vind senseo niet lekker, manlief wel.
Alle reacties Link kopieren
Qua vorm vind ik 'm ook mooier, dat ronde is niet practisch!



Twee goeie ervaringen dus!



Ik blijf toch maar bij de pads, lekker makkelijk...maar welk apparaat, er is echt teveel!!



Edit...twijfelde ik net nog over 2 app, kom er steeds meer tegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven