Sonja Bakker (tijdelijk)

08-08-2007 13:06 8 berichten
Hallo :hello: ,



Het lijkt er op dat ons topic de migratie niet heeft overleefd. Ik zal vanavond een nieuw topic met de tabel er in openen. Willen jullie nogmaals de nieuwe gewichten doorgeven?



groetjes,

Tijger
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kon ons topic ook nergens meer vinden. Erg jammer als het verdwenen is.



Mijn gewicht de week was 62,2kg ik krijg het helaas niet in het rood, hopelijk valt dit wel op.........
Alle reacties Link kopieren
Mijne 67,2. Ook ik krijg het niet in t rood...
Alle reacties Link kopieren
Tijger, ik denk niet dat je een nieuw topic hoeft te openen vanavond, volgens mij kun je nu je eigen berichten achteraf nog bewerken... daar lijkt het in elk geval wel op, kijk maar eens bij de tekentjes die rechts in het balkje boven je eigen berichtjes staan. Daar staat een andere bij dan bij alle andere posters...
Alle reacties Link kopieren
Mijn gewicht van deze week was 71 kg
Alle reacties Link kopieren
meis73xx schreef op 08 augustus 2007 @ 13:44:

Tijger, ik denk niet dat je een nieuw topic hoeft te openen vanavond, volgens mij kun je nu je eigen berichten achteraf nog bewerken... daar lijkt het in elk geval wel op, kijk maar eens bij de tekentjes die rechts in het balkje boven je eigen berichtjes staan. Daar staat een andere bij dan bij alle andere posters...




Klopt het is het 2e icoontje dat is om je eigen bericht te wijzigen. Bij een ander zie je als 2e icoontje staan "bekijk dit bericht" en bij je eigen geschreven berichten staat een blad en pen bij "wijzig dit bericht". Wel handig vind ik.



Volgens mij doet de kleurenoptie het nog niet.
anoniem_28070 wijzigde dit bericht op 08-08-2007 14:58
Reden: typefoutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was ons topicje ook al kwijt, maar de tijdelijke werkt natuurlijk ook goed.

@tijger: mijn gewicht afgelopen maandag was 89.9 kilo oftewel -0.7.
meis73xx schreef op 08 augustus 2007 @ 13:44:

Tijger, ik denk niet dat je een nieuw topic hoeft te openen vanavond, volgens mij kun je nu je eigen berichten achteraf nog bewerken... daar lijkt het in elk geval wel op, kijk maar eens bij de tekentjes die rechts in het balkje boven je eigen berichtjes staan. Daar staat een andere bij dan bij alle andere posters...




Ja, dat is op zich wel heel handig, maar alleen klopt dan de titel niet meer.

Ik maak toch maar een nieuw topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven