Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 09 december 2011 @ 17:58:

iemand enig idee waar dit nog te koop is ?

[afbeelding]

Volgens mij heb ik die ook bij Albert Heijn gezien!

Ik ga morgen opletten voor je.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 december 2011 @ 22:25:

[...]



Verkopen ze gewoon bij Albert Heijn hoor. Bij ons ook in het roze en in het geel.

[afbeelding]



Kijk ook hier!Oh....wist ik niet lekker!!!!1
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma had vroeger ook altijd Gazeuse, en noemde dat....... kloteprik. Geen idee waar ze dat vandaan had, maar het was steevast:

'Jullie een glaasje kloteprik?'
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:_69_ schreef op 24 november 2010 @ 20:21:

[...]





ik kan geen tikkels vinden hoor...?



Ben er ernstig naar op zoek. Wie weet waar ik ze kan halen?????Die zoete zijn nog wel te koop begreep ik hier maar ik vond alleen die zoute lekker. Die zou ik direct kopen als ik ze zie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Schuimblokken en kindercola bestaan nog steeds hoor, net als die dubbellikkers.

En Speedy's waren idd heerlijke ijsjes, maar betaan ook nog steeds.



Kan iemand zich nog herinneren dat er vroeger (zo'n 25 jaar geleden) blauwe waterijsjes bestonden? Echt knalblauw, zoals smurfen. Had het niet iets met dolfijnen te maken? Die vond ik erg lekker!

Net als sinaasappel ijsjes, zaten in een halve sinaasappelschil (van plastic) mmmhh

En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Ja die blauwe ijsjes. Heerlijk. In mijn geheugen had het iets van een bosbessensmaak of zo?

Je kreeg e oo en leuke blauwe tong van.



Bij het cafetaria hier hadden ze vroger ook van di heerlije cassis-softijs.

Helaas uit de running nu.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand zich de 7 up cherry nog herinneren dan? Zat zelfs zo'n liedje bij met Fido Dido...oh, wat vond ik dat lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 december 2011 @ 22:27:

[...]



Volgens mij heb ik die ook bij Albert Heijn gezien!

Ik ga morgen opletten voor je.



Ik kom vandaag bij de AH XL dus ik ga meteen even speuren.

er was ook een ander merk/variant van dit produkt "tarly" , maar dat vond ik niet lekker
Alle reacties Link kopieren
In Frankrijk heb je Ebly overal. Kan me bijna niet voorstellen dat het in NL meer te krijgen is. Vraag het eens aan iemand die binnenkort naar FR op vakantie gaat. Ik woon er zelf niet meer anders had ik je graag een pakje opgestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Tikkels zijn nog gewoon te koop bij benzinepomps langs de snelweg. Laatst nog een hele zak mint Tikkels gegeten, :Imao:
Alle reacties Link kopieren
quote:mayhem schreef op 09 december 2011 @ 19:54:

Soley, dat is toevallig! Ik las jouw post en wist gewoon dat het om die chips ging.

Ik mis ze nog steeds, hahaha. Ik baalde ook echt toen ze er ineens niet meer waren. Die tomatenketchupchips van nu vind ik veel te zuur en echt niet lekker, de tomatenchips van toen was echt perfect



Klopt! Heerlijk zoet, tomatensmaakje hadden ze. Niet dat zure, moet-ook-weer-pittig-zijnsmaakje van nu.

Ik kijk in het buitenland altijd alle chipsrekken na in de winkels. Op zoek naar nieuwe smaakjes en oude bekenden die ze hier niet meer hebben. Zo was de Salt & Vinegar in Bulgarije geweldig, en in Zuid Afrika en Nieuw Zeeland hadden ze ook allemaal lekkere nieuwe smaakjes. (oke, oke, " mijn naam is soley en ik ben chipsverslaafd" )
Die blauwe waterijsjes hadden wij bij de tennisclub, meneer Kaktus heetten ze.

Of zijn dat andere ijsjes dan die jullie bedoelen?
Alle reacties Link kopieren
Stroopsoldaatjes, en schuimblokken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De schuimblokken liggen er nog wel, naast de spekkies van Frisia.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 10 december 2011 @ 13:56:

Stroopsoldaatjes, en schuimblokken.Schuimblokken worden nog verkocht hoor. Bij de hoogvliet maar ook bij de AH geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 december 2011 @ 22:25:

[...]



Verkopen ze gewoon bij Albert Heijn hoor. Bij ons ook in het roze en in het geel.

[afbeelding]



Kijk ook hier!Bij hoogliet en coop hebben ze het ook, in geel,roze,bruin en blauw. Mn zoontje is er verslaafd aan geweest
quote:cheerlesscard schreef op 10 december 2011 @ 14:03:

[...]





Bij hoogliet en coop hebben ze het ook, in geel,roze,bruin en blauw. Mn zoontje is er verslaafd aan geweestHet smaakt alleen niet meer hetzelfde als vroeger
Alle reacties Link kopieren
Haagen dasz banoffee ijs. Zo'n pint met banaan, karamel saus en stukjes koek ijs. Zo heerlijk maar nergens meer te koop, alleen bij de Haagen dasz winkels.
Alle reacties Link kopieren
Je had altijd lays cool en hot chips. De hot variant is er nog, maar de cool variant niet, die was zoooo lekker!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 10 december 2011 @ 15:21:

Je had altijd lays cool en hot chips. De hot variant is er nog, maar de cool variant niet, die was zoooo lekker!Lays was vroeger de Smith chips. ( Ja, de flippo's, die ja)
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 10 december 2011 @ 13:56:

Stroopsoldaatjes, en schuimblokken.die zijn te koop bij bijna alle reformwinkels
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 december 2011 @ 22:27:

[...]



Volgens mij heb ik die ook bij Albert Heijn gezien!

Ik ga morgen opletten voor je.

nagevraagd bij het personeel .. maar nee zit niet meer in assortiment

dan hopen dat mn vriendin eerdaags op familiebezoek gaat in belgië en dan heel lief aankijken of ze daar wil kijken voor ebly
quote:naima1981 schreef op 09 december 2011 @ 22:45:

En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?Is dat toevallig deze?

http://lh5.ggpht.com/-6Xb ... Q/YamdrzknKDs/Caraco3.jpg



De eerste linksboven, ik was toevallig op zoek naar het ijsje aan de andere kant rechtsboven, dat was een van mijn favorieten
quote:Soley schreef op 10 december 2011 @ 11:32:

[...]

(oke, oke, " mijn naam is soley en ik ben chipsverslaafd" ) mayhem ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 10 december 2011 @ 17:24:

nagevraagd bij het personeel .. maar nee zit niet meer in assortiment

dan hopen dat mn vriendin eerdaags op familiebezoek gaat in belgië en dan heel lief aankijken of ze daar wil kijken voor ebly

Ah nee, wat jammer!

Ik moet je bekennen dat ik glad vergeten ben ernaar te kijken

Maar als het helemaal uit het assortiment is, hebben ze het natuurlijk bij geen enkele AH meer.



Kun je het niet via internet bestellen?
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven