Taart die langer houdbaar is?

24-04-2016 09:08 37 berichten
Ik wil binnenkort tracteren.

Welke taarten raden jullie aan die ik op een zaterdag kan mopen en die s maandags nog prima te eten zijn?

Iets zelf maken kan ik niet. Heb nl meerdere taarten nodig en zelf maar 1 taartvorm.
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je op maandag geen taart bezorgen? Zo duur is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de winkels op zondag niet open?



Ik zou zeggen appeltaart, of appel-kruimelvlaai of iets in die richting.
Vlaaien laten bezorgen?
Alle reacties Link kopieren
brownies

cupcakes/muffins

chocoladetaart (maar dan geen slagroomvulling, of dat pas zondagavond of maandagmorgen doen)

cake
Ik bestel altijd taart en die haal ik dan op de dag zelf op.

Laatst een massale voedselvergiftiging op ons werk door taart dus zou zelf geen risico's meer willen nemen.
Ik wil dus niet zelf iets bakken, om meerdere redenen.

Bezorgen doen ze niet op de buitenlocatie waar ik werk.
Cake-achtig gebak.

Appeltaart misschien?



Alles met slagroom niet.



Hier is op zondag bakker open. Dat scheelt 1 dag.
Inderdaad een appeltaart of brownies. Of je haalt in de supermarkt een hele/halve taart. Moet je alleen even letten op de houdbaarheidsdatum maar heb je wel genoeg keuze.
Tompoucen uit de supermarkt.

Houdbaarheidsdatum checken.
Een nogatine ijstaart uit de diepvries. Of een andere taart uit de diepvries bij de supermarkt.
Of maandag in de pauze vlug even naar een bakker in de buurt van je werk? Je kunt ook vooraf al bestellen, weet je zeker dat het voor je klaarstaat.



Er zijn genoeg soorten gebak die (mits in de koeling bewaard) op zaterdag gekocht, op maandag nog eetbaar zijn. Maar je proeft dan wel dat het geen vers gebak is. Appeltaart, fruitvlaai (zonder slagroom), nogatine-schnitt... Iets van slagroomtaart zou ik liever niet doen. Op zich zou die maandags ook heus nog wel eetbaar zijn, maar omdat het tijdens de reistijd en vaak op het werk ook nog een poos uit de koeling staat zou ik daar liever geen risico mee nemen.
Alle reacties Link kopieren
Zondag bij AH de appeltaartjes halen.
Of je koopt diepvriestaarten (die voorkopen ze in de supermarkt, maar ook bij de banketbakker) en neemt die ontdooid mee naar je werk.

Zijn koeken, petitfours, bonbons o.d. anders nog een optie? Die zijn makkelijk goed te houden
Alle reacties Link kopieren
Hazelnootcremetaart halen bij de banketbakker, ingevroren, en zaterdagavond in de koelkast zetten. Dan is hij maandag nog heerlijk, proef je niks van.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik eerder wat lekkere koeken doen, of bonbons.

En anders zelf (cyp)cakes bakken in die papieren vormpjes.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 24 april 2016 @ 09:27:

Of je koopt diepvriestaarten (die voorkopen ze in de supermarkt, maar ook bij de banketbakker) en neemt die ontdooid mee naar je werk.

Zijn koeken, petitfours, bonbons o.d. anders nog een optie? Die zijn makkelijk goed te houden



Diepvries is een goede, inderdaad, die diepvriesmoorkopsoesjes en -tompoucen van de appie zijn nog lekker ook!

Ik weet niet of je in de buurt van een Ikea woont, maar die hebben ook heerlijke taarten in de diepvries, zoals chocolade-butterscotch en roomkaas-bosbessen. (en allemaal glutenvrij, dus ook voor degenen met een allergie te eten)
quote:the-dowager schreef op 24 april 2016 @ 09:47:

[...]





Diepvries is een goede, inderdaad, die diepvriesmoorkopsoesjes en -tompoucen van de appie zijn nog lekker ook!

Ik weet niet of je in de buurt van een Ikea woont, maar die hebben ook heerlijke taarten in de diepvries, zoals chocolade-butterscotch en roomkaas-bosbessen. (en allemaal glutenvrij, dus ook voor degenen met een allergie te eten)Dat ligt er maar net aan welke allergie mensen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Rudolftherednosereindeer schreef op 24 april 2016 @ 09:42:

Dan zou ik eerder wat lekkere koeken doen, of bonbons.

En anders zelf (cyp)cakes bakken in die papieren vormpjes.Dit. Luxe bonbons halen en klaar ben je.
Alle reacties Link kopieren
Zou deze vraag bij de bakker neerleggen. Ik zou voor appelkoeken, boterkoek of een schaal met diverse lekkere koeken gaan.
Alle reacties Link kopieren
Of haal van die geglazuurde/gedecoreerde cakes met wat lekkere koeken of muffins erbij.
Alle reacties Link kopieren
Of je bakt saucijzenbroodjes en kaasbroodjes af, op het moment suprême. Ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Lekker appeltaart bij de bakker halen en invriezen, maandagochtend eruit halen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Luxe koeken. Net zo goed als gebak.
Appeltaart!

De vorige persoon raadde aan om deze in te vriezen en in de ochtends te ontdooien. Een appeltaart is vrij vast Rn heeft ruim een dag nodig om te ontdooien.

Niet doen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven