Turning 30! biologische bbq aan huis; denk je met me mee?

25-05-2016 12:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva forumleden,



Deze zomer word ik 30 en dat vraagt natuurlijk om een feestje!

Nu denk ik er over om een uitgebreide bbq te organiseren met live muziek.

Voor beide aspecten zit ik om tips verlegen:



Voor de BBQ zou ik graag een cateraar inhuren die aan huis bbq verzorgt. (ik woon in het midden van het land) Focus moet wel liggen op health/biologisch: zelf houd ik daar ook van en daar wil ik mijn gasten ook graag mee verblijden. Dus naast het standaard vlees/vis werk, denk ik aan gepofte zoete aardappel, gegrilde groenten, hummus etc. Heeft iemand de gouden tip voor een cateraar die ik hier voor kan benaderen?



Ook ben ik zelf dol op muziek: vooral live. Ik zou dan ook graag een muzikant uitnodigen die mijn verjaardag van een muzikale noot voorziet. Een zanger/gitarist of zanger/pianist zou super zijn. Iemand hier een idee voor?



Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.



Groetjes,

Mirre
Geen tips maar klinkt hartstikke leuk, veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Leuke plannen, maar heb je een budget? En voor hoeveel mensen is dat dan? Dat maakt het makkelijker om met je mee te denken namelijk...
Alle reacties Link kopieren
Hai Mirre,



Stuur mij anders even een PBtje, ik ben cateraar in die hoek en mijn vriend muzikant Helemaal niet gezegd dat ik het dan ook wil doen hoor, (ben al erg druk in de zomer) maar samen hebben wij in elk geval zat contacten om je even op weg te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Google op "bbq met biologische producten aan huis"



kom je genoeg aanbieders tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosey schreef op 25 mei 2016 @ 12:25:

Hai Mirre,



Stuur mij anders even een PBtje, ik ben cateraar in die hoek en mijn vriend muzikant Helemaal niet gezegd dat ik het dan ook wil doen hoor, (ben al erg druk in de zomer) maar samen hebben wij in elk geval zat contacten om je even op weg te helpen.Whahaha ik wilde je net al in gaan seinen. Mirre, zonder gein, als je Moos weet te strikken heb je een héle goeie!!! En nee, ik heb geen aandelen....
Leuk! Van harte avast!

Ik kan BBQ cateraar De Beul aanraden, alles biologisch, veel vega opties en hele leuke gasten. Ik heb ze vorig jaar op een feest getroffen en vorige week nog bij de rollende keukens.

http://www.de-beul.nl
Alle reacties Link kopieren
is 30 tegenwoordig ook al een mijlpaal ?
quote:poldervrouw schreef op 25 mei 2016 @ 13:16:

is 30 tegenwoordig ook al een mijlpaal ?30 is het nieuwe 40!
quote:mariposita schreef op 25 mei 2016 @ 13:19:

[...]





30 is het nieuwe 40!Ik dacht andersom.
quote:poldervrouw schreef op 25 mei 2016 @ 13:16:

is 30 tegenwoordig ook al een mijlpaal ?moet "tegenwoordig" iets een mijlpaal zijn voor je een feestje mag geven?
quote:Miu schreef op 25 mei 2016 @ 13:37:

[...]





Ik dacht andersom.Nee, 40 is het nieuwe 25.
Alle reacties Link kopieren
30 is toch een mooi rond getal en een prima gelegenheid om een knalfeest te geven. Met 40 zit je misschien in de kinderen en word het een probleem om live muziek te doen, lekker een borrel te drinken of laat naar bed te gaan.

Lekker doen TO. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 25 mei 2016 @ 13:51:

[...]





moet "tegenwoordig" iets een mijlpaal zijn voor je een feestje mag geven?





Er staat. 30 dus feestje



viel me op. Meer niet. Zeg ik ergens dat het niet mag dan ?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 25 mei 2016 @ 14:02:

30 is toch een mooi rond getal en een prima gelegenheid om een knalfeest te geven. Met 40 zit je misschien in de kinderen en word het een probleem om live muziek te doen, lekker een borrel te drinken of laat naar bed te gaan.

Lekker doen TO. Veel plezier.Welnee. Met 40 kan je prima kinderen en live muziek hebben. Ik had wr overigens 3 op mijn 30e.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Ik heb geen concrete tips want zit niet in de goede regio. Maar ik zou wel dubbel nadenken over een slager als cateraar, ook al is het vlees biologisch, mijn ervaring met slagers is vaak dat de vis en salades ondermaats zijn.



Gefeliciteerd alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat veel leuke reacties: bedankt alvast allemaal!

De antwoorden:



* Het is een intiem feestje: ik denk zo'n 35 gasten.

* Ik vier het bij mijn ouders: zij beschikken over een grote tuin waar ik met gemak alle mensen kwijt kan, voldoende ruimte voor de BBQ en muziek.

* Budget: taakstellend? :-) Ik wil graag een beetje inzicht krijgen in wat zoiets moet kosten en dan kan ik altijd vergelijken. Maar ben in eerste instantie vooral benieuwd waar ik aan moet denken.



En volgens mij is er altijd wel een reden voor een feestje, toch?! Ik grijp de gelegenheid aan om dat om mijn 30e verjaardag heen te bouwen. :-) Ik heb er zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven