Uit eten Haarlem

09-04-2017 15:19 12 berichten
We (mijn vriend en ik) gaan begin mei een weekendje naar Haarlem.



Ben op zoek naar een leuk restaurant voor de zaterdagavond.

Wie kan mij helpen aan een leuk, gezellig, bijzonder restaurant?



Geen sjieke bedoeling.

Genoeg keuze op de kaart (vlees, vis)

Centrum van Haarlem
Alle reacties Link kopieren
Er is zoveel leuks!

Tip: kijk op haarlemcityblog.nl en lees daar over de verschillende opties.

En van tevoren reserveren, binnenlopen op zaterdagavond lukt bijna nooit.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad er is zoveel...



Maar wat ik een aanrader vind, Specktakel, geen standaard kaart, maar ook geen chique bedoeling, fantastische bediening!
Alle reacties Link kopieren
Table24.. superleuk concept mbt de voor en na gerechten en dan daarnaast wel een heerlijk eigen hoofdgerecht:)!
Alle reacties Link kopieren
<3 http://www.ratatouillefoodandwine.nl/
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Spaarne66 is ook leuk. Klein tentje aan het Spaarne, seizoenskaart, goed eten tegen een betaalbare prijs.
Alle reacties Link kopieren
De kleine koningin (gerechtjes in voorgerecht formaat, leuk om te delen), de Kale Pater voor een steak met enorm veel erbij (voor en hoofdgerecht echt niet nodig!), Applause voor pasta, Rubens burger voor een hamburger, Sumo voor Japans.. de keuze is reuze. Wel reserveren op zaterdag TO!



(Oh en het is "bedoening" in dit zinsverband, niet "bedoeling")
Alle reacties Link kopieren
quote:geboluti schreef op 09 april 2017 @ 15:53:

Inderdaad er is zoveel...



Maar wat ik een aanrader vind, Specktakel, geen standaard kaart, maar ook geen chique bedoeling, fantastische bediening!Jaaa! Ik ben fan! Ook van Chummy trouwens
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Parels is ook leuk en ik heb laatst lekker gegeten bij effen grijs.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Toujours is ook leuk, net zoals parels. Als je van een wijntje houdt is Viqh erg leuk voor na (of voor) het eten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Muze84 schreef op 09 april 2017 @ 17:27:

<3 http://www.ratatouillefoodandwine.nl/Dat is best een waardeloze tip als je leest wat TO wil....
quote:geboluti schreef op 09 april 2017 @ 15:53:

Inderdaad er is zoveel...



Maar wat ik een aanrader vind, Specktakel, geen standaard kaart, maar ook geen chique bedoeling, fantastische bediening!Grappig, bestaat dat nog? Ik kwam daar vroeger vaak, zo'n 20 jaar geleden. En als we wat krapper bij kas zaten gingen we naar Bruxelles of La Plume.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven