Uit eten tips Zwolle

03-04-2017 16:03 39 berichten
Binnenkort ga ik met een vriendin uit eten. Vanwege de afstand hebben we afgesproken om in een stad tussen onze beide woonplaatsen uit eten te gaan en onze keuze is gevallen op Zwolle. Nu zijn we hier geen van beiden echt bekend, dus ik kan wel een paar tips gebruiken voor een leuk plekje



Mijn voorkeuren: het liefst een restaurant of eetcafé in het centrum of in de buurt van het station. Het zou leuk zijn als het een zonnig terras heeft zodat we met mooi weer buiten een drankje kunnen doen, maar dit is geen must. Qua sfeer een beetje ongedwongen, eten hoeft niet ingewikkeld te zijn en liefst niet te duur. Een goede vegetarische optie zou wel prettig zijn.



Wie heeft er een leuke tip?
Alle reacties Link kopieren
Ingeburgerd

Blue Shakura (Sushi)

Cucarache (ik spel dit vast verkeerd, in de Sassenstraat)

Las Rosas

Bai Yok (Thai)
Kota Radja (Asian fusion)
En ipv Las Rosas zou ik De Bodega zeggen. 100x lekkerdere tapas.
Eetcafé Blij, Las Rosas (tapas), Kletsen en Proeven, de Belgische Keizer, Kota Radja (heerlijke sushi!), Brasserie Janssen, Het Weeshuys, de Hofvlietvilla en zoveel meer...
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 03 april 2017 @ 16:09:

En ipv Las Rosas zou ik De Bodega zeggen. 100x lekkerdere tapas.Oh echt? Ik vond De Bodega de laatste keer echt onwijs tegenvallen, daarom had ik het er juist niet bijgezet
Alle reacties Link kopieren
Indiaas: Mayur Kitchen. De aankleding is niet mijn smaak, maar het eten is goed vind ik.





Maar eigenlijk struikel je in Zwolle Centrum over de leuke eetgelegenheden
De Zoete Inval! Echt leuk en heerlijk eten. Je kunt onbeperkt kleine, kwalitatief zeer goede gerechtjes bestellen. Dus niet als een 'all you can eat', maar met lekkere wijn erbij en voor ieder wat wils. Mag er graag eten als ik mijn ouders bezoek in Zwolle!
Oh en ik ben vegetarier en echt genoeg keus!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee !



Dus als je nu 'moet' kiezen tussen Las Rosas of De Bodega voor goede tapas, waar zou ik dan heen moeten? Ik weet dat er ook een La Cuba Nita zit maar daar wil ik nu niet heen Is de Zoete Inval ook tapas ? Of dat niet perse?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
quote:Benedryl-Cabbagepatch schreef op 03 april 2017 @ 16:40:

Ik lees ook mee !



Dus als je nu 'moet' kiezen tussen Las Rosas of De Bodega voor goede tapas, waar zou ik dan heen moeten? Ik weet dat er ook een La Cuba Nita zit maar daar wil ik nu niet heen Is de Zoete Inval ook tapas ? Of dat niet perse?

La Cubanita bedoel je toevallig vorige week gegeten en het eten viel me enorm mee, smaakte prima. De bediening was wel om te janken zo slecht.



Ik zou kiezen voor De Bodega dus. Maar met mooi weer kun je bij Las Rosas erg fijn terras zitten. En de wijn is daar zalig.
Alle reacties Link kopieren
Buik van Parijs - iets aparte gerechtjes, sfeer Parijs.

Weekends - lekker vlot eten en niet te duur

La Cucaracha - tapas, fantastisch

Bella Napoli - italiaans

Michelangelo - italiaans

La Vaca Negra - Argentijns steakrestaurant. Iets duurder maar altijd het geld waard.



Niet doen

Blue Sakura - ambiance in kerk is leuk, Maar best prijzig in drinken en na 2 uur moet je ook echt opzouten van de bediening.

Humpreyhs - ook zo'n opzouten restaurant.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
De zoete inval idd! Echt heel lekker eten. Het zijn allemaal kleine gerechtjes, maar je kan onbeperkt van de kaart kiezen en alles door elkaar heen.. ze maken per seizoen een nieuwe kaart, dus veel seizoensproducten. Als je zoekt op zoete inval Zwolle dan kan je de kaart vast bekijken
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Uno!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor de Buik gaan. Fijne sfeer, niet ver van het station, prettige bediening, goede prijs/kwaliteitverhouding en een mooie binnentuin voor bij mooi weer.
Uno! Heel gezellig

Blue sakura of itoshi voor de sushi

Sally o'brien (ierse pub)
De Zoete Inval en Kota Radja: tijdig reserveren is een must! Las Rosas en Bodega zijn allebei prima tapastenten.



Buik van Parijs is ook leuk. Ingeburgerd vind ik niet echt wat. Een burger is een burger.
Alle reacties Link kopieren
La Terra Italiana aan de van Karnebeekstraat. dichtbij station lekker italiaans eten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook kiezen voor de Zoete Inval of Kota Radja. Nadeel van La Bodega is dat je daar (volgens mij) niet kunt reserveren. De Belgische Keizer heb je `s avonds nog een lekker terras in het zonnetje, Las Rosas ook.



Uno zou ik met twee personen niet doen, de hapjes zijn dan te groot om lekker veel verschillende dingen te kunnen kiezen. Daarnaast is de bediening bedroevend slecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:gekkepo4 schreef op 03 april 2017 @ 17:58:

Uno! Heel gezellig

Blue sakura of itoshi voor de sushi

Sally o'brien (ierse pub)Eten bij Sallys? Dat vind ik echt zonde van m'n geld terwijl er zoveel andere leuke tentjes zijn.
Alle reacties Link kopieren
Belgische Keizer is prima voor een drankje op het terras, maar daar eten is echt geen aanrader.
Zoete inval in onze nr 1 in Zwolle. Heerlijke gerechtjes en onbeperkt bestellen van de kaart. Je kunt ook kiezen voor een 3 gangen diner. Dan krijg je alleen een grotere portie van een uitgezocht gerecht.Leuke ambiance en ongedwongen sfeer



Daarnaast eten we graag bij Kletsen en Proeven, The Peppermill of de Buik van Parijs.
Ik vind Zwolle ook echt geen aanrader. Allemaal mwoa. Als Deventer op de route ligt weet ik wel meer leuke dingen
Alle reacties Link kopieren
La Cucaracha, super lekker mexicaans eten en tapas bij Las Rosas ook heerlijk. Mooi uitzicht vanaf het terras over het water
Alle reacties Link kopieren
Kitchen mayur, ingeburgerd, la terra, downies en brownies, buik van parijs, en nog 10 zaken waar ik geen naam van weet.

Ik zou zeggen loop gewoon het centrum in en ga ergens zitten. Tenzij de librije in je budget valt is het lood om oud ijzer, de ene keer is het eten ergens beter, dan weer de aankleding daar, de bediening is daar waardeloos en dat andere is een vreetschuur die op de klok kijkt. Iedereen heeft zijn voorkeur voor het een of ander, elke 100e klant ergens was overal ontevreden over...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven