Log nu in om te reageren
  1. Toevallig heb ik van de week bij de poiesz (zit in Noord-NL) gekeken. Ik wist zeker dat die ze had... maar ook weg! Helaas helaas.
  2. quote:
    streepjessokken schreef op 24 april 2017 @ 17:23:
    Opgeven? Actie! Protestmarsen, stakingen, bezet een koekjesfabriek, gooi Facebook vol... :shout:
    Jaaaaaaaa! :yes:
  3. quote:
    RozePioen schreef op 25 april 2017 @ 15:45:
    Ik heb de koekjes gezien bij de Plus!
    Echt? Recent nog? Zal het dan toch...
  4. quote:
    RozePioen schreef op 25 april 2017 @ 15:45:
    Ik heb de koekjes gezien bij de Plus!
    bewijs willen we :rofl:
  5. verhip, daar staan ze tussen :rolling:
  6. quote:
    thee schreef op 26 april 2017 @ 01:54:
    verhip, daar staan ze tussen :rolling:

X-D
    Geen idee of je ze ook daadwerkelijk kunt bestellen. Dat heb ik niet geprobeerd, zit ik dadelijk met die dingen opgescheept.
  7. Eten van Coachella waarvan we hopen dat het ook naar Nederland komt

Coachella is het festival onder de festivals. De artiesten zijn fantastisch, de bezoekers zien eruit om door een ringetje te halen en ook het eten blijkt om over naar huis te schrijven. Wij zetten het hipsterfood van Coachella op een rij, waarvan we hopen dat wij het binnenkort ook op Nederlandse festivals verkrijgbaar is.

Lees verder

8. Ik heb ze ooit bij een Nettorama gekocht. Daar al gekeken? Ben er alleen al een lange tijd niet geweest, dus durf niet te zeggen of ze die nog steeds hebben.
  9. Even een tvp. Volgens mij liggen ze hier bij onze plaatselijke grutter in het schap...

Jaloezie is een gebrek aan vertrouwen, vooral aan zelfvertrouwen.
  10. quote:

Wow, je hebt gelijk! Deze supermarkt ligt wel ruim 2 uur rijden van mij vandaan, dus ik zal ze eerst een mail sturen of ze ook versturen naar mijn adres of dat het alleen in de buurt wordt thuisgebracht.
    Zodra ik reactie heb, horen jullie van mij!
  11. quote:
    wee schreef op 26 april 2017 @ 12:43:
    [...]

Wow, je hebt gelijk! Deze supermarkt ligt wel ruim 2 uur rijden van mij vandaan, dus ik zal ze eerst een mail sturen of ze ook versturen naar mijn adres of dat het alleen in de buurt wordt thuisgebracht.
    Zodra ik reactie heb, horen jullie van mij!

Graag! Ik ben nu ook wel erg benieuwd haha.
    Succes!
  12. De 25e in de Plus gezocht en toen gezien. Maar ik heb het bewijs niet vastgelegd :-$.
    Zet 'foto maken van koekjes' op mijn boodschappenlijstje voor de volgende keer!
  13. Ik wil de koekjes best kopen en opsturen. De koekjes zijn in de omgeving van Leiden gespot trouwens.
  14. Het wordt echt wel een heel grappig topic nu :-d en ALS ik weer bij de lekkere banketbakker kom hier ga ik zeker kijken bij de luxe koekjes!
  15. Dames en heren... IK HEB ZE! :worship:

De supermarkt waarvan Sjansje de link stuurde, heeft mij terug gemaild. Ze willen ze versturen!
    Één pak vanille batons kost €1,29 en de verzendkosten van €6,95 komt bij de prijs op. Ze weet niet of de koekjes heel blijven, maar dat kan geprobeerd worden.
    YES! :yes: Na weken van zoeken, mailen en forummen met een heleboel toppers heeft tot dit resultaat geleid. Woehoee! :hello:
    Iedereen ontzettend bedankt. Nu maar hopen dat ze net zo lekker smaken als in mijn gedachten..
  16. quote:
    RozePioen schreef op 26 april 2017 @ 15:52:
    Ik wil de koekjes best kopen en opsturen. De koekjes zijn in de omgeving van Leiden gespot trouwens.
    Wat lief dat je dat anders had willen doen, dankjewel! Ik heb ze net gevonden, maar in mijn blinde enthousiasme over je berichtje heen gelezen. :-$ Maar daarom niet minder gewaardeerd!
  17. Maar heb je dan maar 1 pakje besteld wee? Voor die verzendkosten toch beter paar pakjes meer als het toch pakketpost is.
    Haha, nu maar hopen dat de koekjes net zo lekker zijn als de 'smaak van de herinnering' !
  18. Gelijk even vanille batons op google ingetikt en ja hoor, Viva heeft er weer een specifiek onderwerp bij waarbij naar het forum wordt verwezen X-D
  19. Yes, wat fijn dat jij jouw koekjes hebt gevonden! :yes: Hoop dat de koeken net zo smaken als in jouw herinnering!
  20. Aah die koekjes zoek ik ook al zo lang.. hier in de omgeving in geen één supermarkt te krijgen.

Nu heb ik er meteen weer trek in ;-) Ga ze morgen maar eens zelf bakken!
  21. Leuk dat het gelukt is! Smakelijk!
  22. Ik heb ze vandaag ook gevonden! Vandaag op de markt bij het Stoepje (bakkerskraam), ik heb een foto voor je gemaakt: http://nl.tinypic.com/r/dyaz55/9. Ik hoop voor je dat zij ook bij jou op de markt staan.
  23. quote:
    wee schreef op 26 april 2017 @ 16:43:
    Dames en heren... IK HEB ZE! :worship:

De supermarkt waarvan Sjansje de link stuurde, heeft mij terug gemaild. Ze willen ze versturen!
    Één pak vanille batons kost €1,29 en de verzendkosten van €6,95 komt bij de prijs op. Ze weet niet of de koekjes heel blijven, maar dat kan geprobeerd worden.
    YES! :yes: Na weken van zoeken, mailen en forummen met een heleboel toppers heeft tot dit resultaat geleid. Woehoee! :hello:
    Iedereen ontzettend bedankt. Nu maar hopen dat ze net zo lekker smaken als in mijn gedachten..

Wat goed!!! Ik zocht trouwens op "banket gilde vanille batons" en toen had ik ze vrij snel.
    Van de ene kant hoop ik natuurlijk van harte dat je ze nog steeds zo lekker vind. Maar van de andere kant zou het handiger zijn als ze tegenvallen. Qua verzendkosten enzo X-D
  24. Woooohooo Wee! Wat tof zeg! Nou, proost zeg ik maar en laat het smaken!

These are the days of miracle and wonder, this is the long distance call...
  25. Wat goed dat ze je de koekjes willen toesturen! Laat hier nog even weten hoe lekker ze zijn. :blob