Waar is mijn motivatie!

14-08-2007 13:29 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
:hello: Hallo meiden,



Pfff ik word gek van mezelf.

Ik ben een aantal jaren geleden 15 kilo afgevallen wat vooral kwam door stoppen met seroxat en ik had vanzelf minder trek, dus ze waren er met een half jaar af.

Nu zijn er weer 3 bij en opzich ben ik niet echt dik. Maar ik heb best wel wat vet op mijn lijf.

Ik weeg nu 66 kg bij een lengte van 167cm en ik wil er gewoon nog echt een paar kilo af. Omdat ik er toen geen moeite voor hem hoeven doen (zo zie ik het), vind ik het nu heel moeilijk om die motivatie te vinden.

Ik weet zelfs dat het me moet lukken om tussen de 3 en 6 kilo af te vallen. Ik sport namelijk niet en ik eet best veel. En 's avonds eten we ook regelmatig afhaal, ivm eigen zaak wat dan wel heel erg makkelijk is.

Aankomen doe ik niet en ik zou zo graag afvallen. Ik probeer steeds te beginnen met een nieuw eetpatroon, maar na 2 dagen komt er wel weer wat 'tussen'.



Hoe deden jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet precies wat je doormaakt. 15 jaar geleden viel ik heel veel af. Helaas ben ik door mega veel stress het afgelopen jaar weer aangekomen en op de 1 of andere manier kan ik me er dit keer maar niet toe zetten om te beginnen.

Ik ben ook hard op zoek om die knop weer om te zetten, want als je eenmaal weer op dat punt bent beland kan er weinig fout gaan inzake verleidingen en zo, tenminste dat is bij mij het geval.

Wellicht is het een idee om naar weight watchers te gaan of iets dergelijks, daar begrijpt iedereen precies wat je doormaakt.

Ik ga zelf ook maar weer eens naar die club, want alleen lukt het me dit keer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven