Wat eet je op dit moment? Deel 10!!

17-07-2015 10:07 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren




Het eerste jubileum-deel van 'wat eet je op dit moment'!!

Nooit gedacht dat er nog een deel 9 zou komen, laat staan een deel 10 maar hij is er!

Een vers nieuw topic waarin we schrijven over eten, drinken, recepten uitwisselen, maar ook over dagelijkse dingetjes. Er zijn nog steeds trouwe schrijfsters maar ondertussen hebben we ook leuke nieuwe schrijfsters mogen verwelkomen!



Iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Een snicker ijsje
Alle reacties Link kopieren
Joepie een eerste post!



Lekker, fifaqueen!! IJs is onmisbaar met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
Chips
Alle reacties Link kopieren
Niets maar ik verveel me wat dus ik ga maar wat brood bakken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Jeeejjjjjjjjjj!!!! Happy new topic!!!



Ik drink een flesje water en verder ff niks. Zou ook wel een ijsje willen
Alle reacties Link kopieren
nijntjuh77

Wat fijn dat je het nieuwe topic gevonden hebt!
Net een banaan op :D
Alle reacties Link kopieren
Blue!! Super leuk gedaan de openingspost!!
Alle reacties Link kopieren
Stukjes cantaloupe.
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntjuh77 schreef op 17 juli 2015 @ 11:12:

Blue!! Super leuk gedaan de openingspost!! Dank je wel
Alle reacties Link kopieren




Ik drink een marrakesh style tea. Heb net een boterham met pindakaas op.
Alle reacties Link kopieren
Hey fijn Blue dat je een nieuw topic hebt geopend! Deel 9 hebben we best snel volgekletst, hopelijk blijft het zo doorgaan.



Ik zit aan een blikje powerr en heb voor vanavond een bakje Chinees uit de vriezer gehaald. Weet niet meer precies wat het is, zie het straks wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Thee! Ik hoop ook dat het gezellig zo blijft doorgaan.

Hier een blikje cola light en een stroopwafel maar vind ze niet lekker. Ik dacht in de winkel 'wat kan er fout gaan aan een stroopwafel' dus had die van de AH Basic meegenomen maar vind ze tegenvallen. Tot nu toe vind ik die van de Hema met roomboter het lekkerst.



Mijn meergranenbrood staat te rijzen dus straks lekker warm vers meergranenbrood uit de oven. Leuk dat jij ook brood bakt retrostar!



Gisteren overigens ook heerlijk geluncht, bij de La Place. Had toen een groot glas exotische sinaasappelsmoothie en een hard broodje beenham. Erg lekker! Ik ben dol op La Place.
Alle reacties Link kopieren
En voor het weekend Wokkels in huis, zowel de paprika als naturel
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk La Place! Vind alleen wel dat ze soms zo veel beleg op een broodje doen, ik houd niet van dikke lagen of plakken beleg. Maar ach, daar zijn andere mensen heel blij mee altijd en het is ook een nonprobleem



Ik eet twee roggebroodjes pindakaas aangezien die op moet voor ik op vakantie ga en mijn avocado was helaas rot dus die heb ik kunnen weggooien.
Alle reacties Link kopieren
Net twee boterhammen met vegetarische smeerworst, en een stuk komkommer erbij
Alle reacties Link kopieren
Hee TrueColours!

Haha, je krijgt in ieder geval waar voor je geld

Ik ga sowieso graag uit lunchen. Vaak is mijn favoriet de club sandwich (kip). En Subway afhalen vind ik ook heerlijk. Die zit hier praktisch om de hoek en mijn nieuwe favoriet is de American Steakhouse Melt. Eigenlijk gewoon een hamburger van 30 centimeter (ja ik neem altijd een groot broodje )

Anders kalkoenfilet. Vind het jammer dat ze de meatball eruit hebben gegooid, die vond ik ook erg lekker!



Leuk dat je op vakantie gaat, alvast heel veel plezier gewenst!!
Alle reacties Link kopieren
True idd de muesli van mymuesli, lekker is die he? Kreeg nu ook gratis 6 van die to go bekers dus had nog meer smaken om te proeven. Echt genieten.



Broodje van de subway klinkt super lekker Blue! Ik ben ook dol op la Place , de broodjes, de drankjes, smoothies alles vind ik lekker.



Wokkels geef ik dan weer totaal niks om, ben sowieso geen chips persoon hoor, keertje een paar pringels maar dan ben ik er weer ff klaar mee. Tis hier nu mijn feestweek dus de chocolade is even niet aan te slepen geef er maar even aan toe en straks er weer vol tegenaan. Hier begint vandaag ook de kermis dus dan hoort een suikerspin er toch echt bij vind ik



Chinees is ook lekker Thee! Ik haal dat eigenlijk nooit, toch maar een keertje doen, de tweede dag opwarmen vind ik ook zoooo lekker. jeugdsentiment want thuis haalde we weleens in het weekend chinees en dan was het maandag uit school zo snel mogelijk naar huis fietsen zodat je nog een klein beetje kon opwarmen als een soort voorafje
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik ben juist een chipsfreak en geef dan weer bijna niets om chocolade

Eet het eigenlijk nooit. Alleen tijdens de helweek wat chocoladerozijnen ofzo. Of een keer een milky way. Ik ben meer van de hartige dingen dus je kunt me niet blijer maken dan met chips, een lekker broodje, een zak friet of een pizza shoarma



Oeh, een suikerspin! Ik ga altijd voor de oliebollenkraam, haha!

In november staat hij weer bij de supermarkt

Dan maar extra sporten want wil dit jaar flink oliebollen eten, ben daar zo dol op!!
Alle reacties Link kopieren
Oh en sterkte natuurlijk met de 'feest'week

Ik ben over negen dagen weer aan de beurt
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeej nummer 10!!!!!!



Fiesjat!!!!!



Nu eet ik niks maar zo meteen ga ik met de kids en mijn tante naar de mc donalds toe! Ik pak denk ik braaf een salade........
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met je kinderen en tante Goulashkroket!

En wat knap van je, een salade! Ik zou voor de hamburgers gaan



Net lekker gegeten en de was lekker fris opgehangen, nu weer een blikje cola light.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Blue .



Happy topic allemaal.



Ik heb zoveel gegeten vandaag. Kip uit de oven , grote salade schotel, zoete couscous met roomboter, suiker en gemalen pinda's als topping. Toetje was viennetta met verse aardbeien en slagroom . Ik had stroopwafel cake gemaakt heerlijk gelukt en de baklava is ook super gelukt.



Het is vandaag zo warm hè zit al de hele dag voor de ventilator.
Happy new topic!!!

Ik probeer weer wat vaker langs te komen.

Nu een glaasje wijn en stukjes rauwe courgette. Ik heb een berenhonger en doe pogingen om plakken courgette te grillen voor de salade, maar er zijn al meerdere stukken in mijn maag verdwenen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven