Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je jullie allemaal snel dit deel kunnen vinden om gezellig verder te kletsen.



Vanavond heb ik pannenkoeken gebakken. Wat minder gegeten dan normaal dus daarna nog een Nutridrink.

Nu weer m'n melba's met Coburger/Rambol, flesje ranja, roseetje.



En verder vandaag tussendoor blokjes boterkoek, veel spekjes, energydrink, thee natuurlijk bij de pannenkoeken.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lekker toastje met wilde zalm en een beetje mayonaise. Jammie.
Alle reacties Link kopieren
Een vers nieuw topic



Flesje water en twee mandarijnen.
Weer een toastje maar nu met kip samba Oh en een wijntje en een sigaretje.
Alle reacties Link kopieren
Ah, nog een roker



Ik ga snel nog een flesje ranja maken. Heerlijk die even gebakken rauwe ham maar wel zoutig.
quote:thee schreef op 30 december 2015 @ 01:56:

Ah, nog een roker



Ik ga snel nog een flesje ranja maken. Heerlijk die even gebakken rauwe ham maar wel zoutig.

Heb nog steeds het idee dat ik inbreuk maak op jullie topic.



OT toastje en glas water.
Alle reacties Link kopieren
gardalimone, hier is iedereen welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd



Ook een sigaret.
quote:blue_lagoon schreef op 30 december 2015 @ 02:03:

gardalimone, hier is iedereen welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd



Ook een sigaret.

Dank je wel!

Dit is al tijden een van mijn favoriete mee lees topics.



Moet ik nu weer iets eten voordat ik weer ik iets mag posten?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nee hoor

Hier wordt behalve gegeten ook gezellig gekletst over van alles en nog wat en dagelijkse dingetjes
quote:blue_lagoon schreef op 30 december 2015 @ 02:10:

Hahaha nee hoor

Hier wordt behalve gegeten ook gezellig gekletst over van alles en nog wat en dagelijkse dingetjes Fijn want anders groei ik dicht
Alle reacties Link kopieren




Zit op internet verder te kijken naar losse thee en zie smaken zoals apfelstrudel en kers-banaan. O wat klinkt dat heerlijk allemaal!!
Nou ik ben niet van het zoete, maar kan me voorstellen dat apfelstrudel lekker is Zelf lijkt het me vreselijk. Zal er een smaak kaasbroodje zijn? Dat wil ik dan wel proberen.
Alle reacties Link kopieren
O nog een liefhebber van hartig!



Ik ben dol op hartige hapjes. Tijdens de periode van de maand doe je me geen plezier met chocola maar wel met een zak friet, hamburger, grote pizza of lekkere shoarmaschotel! Ook buiten die periode trouwens Ben ook dol op lekkere luxe belegde broodjes (La Place of club sandwich bij een lunchroom) en broodjes met lekkere salades en vleeswaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van hartig en van zoet.

Ik ben moe en heb het niet warm maar voel me nog wel heel wakker en heb geen zin om te gaan slapen.

Nog een flesje ranja dan maar en nog 'n dubbeldekker toastje.
Haha ja ik verafschuw zoet. Heb ooit tegen mijn schoonmoeder gezegd, dat ik soms wel eens een appeltaart eet. Jammer het lieve mens gooit me dood met appelgebak als ik daar ben, onder het mom van dat lust je toch Ja een keer in keer in de 5 jaar eet ik dat. Maar om haar niet tegen het hoofd te stoten neem ik het tegenwoordig mee, en eet vriend het op
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo wel naar bed... Ga anders alleen maar nog meer thee bestellen haha. Heb ook honger helaas.
quote:thee schreef op 30 december 2015 @ 02:28:

Ik hou van hartig en van zoet.

Ik ben moe en heb het niet warm maar voel me nog wel heel wakker en heb geen zin om te gaan slapen.

Nog een flesje ranja dan maar en nog 'n dubbeldekker toastje.Dubbeldekker toastje? Wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaaah wel lief van je schoonmoeder!



Qua zoet hou ik van oliebollen en appelflappen/appelbollen. En taart/vlaai. Maar voorkeur gaat echt uit naar hartig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond gebak altijd wel lekker maar gewoon af en toe. En sinds de sondevoeding niet meer is, lust ik wel elke dag gebak. Liefst van de bakker, maar dat is onbetaalbaar. Maar het appeltaartje dat ik gister bij Lidl kocht vind ik een prima alternatief.
Alle reacties Link kopieren
quote:gardalimone schreef op 30 december 2015 @ 02:30:

[...]



Dubbeldekker toastje? Wat is dat?Denk twee toastjes op elkaar met iets er tussen
Alle reacties Link kopieren
Bij de bakker ben ik dol op warme ham-kaas-croissants, kroketbroodjes, kaasbroodjes en hamburgerbroodjes. Mjam!!
quote:blue_lagoon schreef op 30 december 2015 @ 02:31:

Aaaaaaaaaaah wel lief van je schoonmoeder!



Qua zoet hou ik van oliebollen en appelflappen/appelbollen. En taart/vlaai. Maar voorkeur gaat echt uit naar hartig.Vind ik toch erg. Thee met een smaakje ga ik in mee, maar ik haak af bij alles dat zoet is Sorry Blue.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha!
quote:blue_lagoon schreef op 30 december 2015 @ 02:33:

Bij de bakker ben ik dol op warme ham-kaas-croissants, kroketbroodjes, kaasbroodjes en hamburgerbroodjes. Mjam!!Daar ben ik dan weer dol op! Vandaag nog een kaasbroodje van de AH gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven