Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Blue dat fysio niet dichterbij kan!



Hier weer een rustige dag, wat wasjes gedaan en een rondje gelopen met buuf.Vriend bracht chinees mee en kinderen hebben frietjes gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fijne dag Coetje.



Heb Rammstein met Engel geluisterd.



Verder is het vandaag een hele speciale dag voor bff want peuter is vandaag kleuter geworden. Hij heeft zijn eerste week school er al op zitten. Volgende week wordt het gevierd.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met kleuter Blue.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Coetje
Alle reacties Link kopieren
Oeps...
anoniem_160950 wijzigde dit bericht op 15-01-2017 20:28
Reden: Telefoon met eigen wil
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Net bff nog even gebeld. Had ik natuurlijk al gedaan maar wilde haar ook aan de telefoon op het exacte moment dat kleuter is geboren. Precies nu had ze net haar verse baby in haar armen en maakten ze samen kennis met elkaar. En nu ligt hij in zijn bed te slapen. Onder de warme sprei die mijn moeder heeft gehaakt.



CC Sparkling Apple.
Wat lief blue
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk Daremanda. Vond het fijn dat moment samen te delen en daar zijn vriendinnen ook voor!!
Ik heb niet echt vriendinnen, dus weet niet hoe het werkt maar jullie band klinkt echt heel fijn en dierbaar.



Lijkt op de band die ik met mijn zus heb, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee dierbare (forum)vriendinnen, nog een vriendin en bff. Onze band is inderdaad heel sterk en we zijn heel hecht. Delen alles met elkaar en er is niets wat we niet weten van elkaar. Spreken elkaar iedere dag en wonen maar paar straten bij elkaar vandaan. Ben nog nooit zo close met een vriendin geweest. En uniek want zij heeft dus kleuter en nog een kinderwens, ik ben bewust kindvrij. En toch gaat het meer dan prima samen.



Fijn dat jij zo'n goede band met je zus hebt!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blue,succes bij fysio! Ik ga ook vanochtend en vanmiddag bij huisarts een plekje onder mijn voet laten wegsnijden.



Thee,kan t even zo snel niet vinden maar had jij niet een afspraak voor je teen? Ook succes dan.



In overleg met teamleidster werk ik deze week thuis,verslagen maken,mails beantwoorden en telefoontjes plegen kan ik thuis ook.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Jij succes bij huisarts Coetje



Was om twaalf uur weer thuis. Moet woensdagochtend alweer terug maar daar denk ik voorlopig nog even niet aan, voor vandaag is de lijdensweg weer voorbij. De fysio was weer zeer content over mij zo vertelde hij.



Wilde vanmorgen mijn zwarte colsjaal omdoen maar toen ik dat ding uit het stof trok stonk die zo verschrikkelijk dat ik dat maar uit mijn hoofd heb gelaten. Die ga ik vandaag dus even wassen en vanavond op de verwarming drogen.



Nu een energy drink sf.
Alle reacties Link kopieren
Fijn trouwens dat je deze week thuis kan werken Coetje.



Ik kwam op de heenweg mijn lieve Marokkaanse buurvrouw nog tegen met wie ik op school heb gezeten. Ze had haar zoontje van bijna twee bij zich in de buggy. Wat een prachtig mooi mannetje is dat toch
Fijn dat je er tot woensdag weer vanaf bent blue.



Ik zit thuis, had vanmorgen college en heb vanavond een tentamen. Probeer nog een beetje te leren.



Ik drink koffie met soja melk.
Alle reacties Link kopieren
Succes vanavond!



Ik heb twee stukken chocoladecake met slagroom gegeten de helweek is sterker dan mezelf



Daarna laptoptafeltje schoongemaakt en stofzuiger door de kamer gehaald. Het is weer netjes nu. Verder geniet ik me suf van deze heerlijke mistige grijze dag.



Ga zo wasmachine met sjaal aanzetten en vanavond penne met zongedroogde tomatensaus van Heinz. En natuurlijk VI vanavond!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer terug,fysio was bij mij niet tevreden.Ik weet het nu ook niet meer! Help mij gewoon van de pijn af aub en niet iedere 2 weken een andere diagnose...Grrr! (Sorry ben beetje uit mijn hum,is niet mijn dag vandaag)



Assistente van huisarts heeft wrat/plekje aangestipt en toen moest huisarts weg voor spoedgeval.Ik ga van de week wel een keer terug.



Dare,alvast succes vanavond! Ik zal voor je duimen.



Blue, in de helweek mag dat



Wij eten pakketje met rundvlees uit de oven,voor toe nog een ananas.
Alle reacties Link kopieren
Coetje wat naar

Inderdaad dat ze je gewoon van de pijn af helpen want dit is ook niets, ik leef echt met je mee



CC Sparkling Apple nu.
Alle reacties Link kopieren
Coetje wat zijn we een sukkelaars he



Fijn dat de fysio tevreden is Blue.



Dare, gelukkig heb je vandaag niet zo'n lange dag. Is dat altijd de donderdag?



Vanochtend soort 'proefontbijt' met de nieuwe bijvoeding. Daarna huisarts en poh. Ik moest mezelf even prikken vanochtend zodat ik weet hoe ik met de set moet omgaan. Lunch was 3 crackers, 2 x kaas en 1 x beetje hagelslag en 2 bekers karnemelk.

Net bij Lidl fruit aangevuld en alvast kalkoenschnitzeltjes, witlof en coburger voor om de witlof en op tosi's gehaald voor morgen.

Nu nog een grote partij doppen uitzoeken, oud papier wegbrengen etc. etc.

Vanavond eet ik hetzelfde als gister, rode koolstamppot met spekjes en stukje rookworst.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het bij huisarts en poh Thee? En lekker vers fruit.



Hier de lichtjes en kaarsen aan en zelfs de verwarming, het is hier nu wel erg koud. Meteen fris geurende colsjaal vers uit de wasmachine te drogen gehangen. Hij ruikt nu lekker naar wasmiddel en wasverzachter. Dan kan ik die in het vervolg fijn om naar fysio want ondanks jas is het absoluut geen feestje met korte mouwen iedere keer. Ach ja, als Hij maar gelukkig is.
Alle reacties Link kopieren
Nou echt wel Thee! Zo voelt het vandaag ook echt! En Hij heeft mij echt pijn gedaan vandaag, mijn rug voelt alsof iemand er een half uur op heeft staan boksen

Hoe gaat het zelf prikken?
Tentamen ging wel oké naar mijn gevoel, bedankt voor alle successen!



Nu heb ik mega-honger (ondanks dat ik ervoor gegeten had) en mega veel zin in een hamburger. Dus besteld.



Drink Fanta Orange zero.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Aardappel met spruiten en eendenborst op.
Alle reacties Link kopieren
Moet je lang wachten op de tentamenuitslag Dare? En krijg ik ook zin in een BigMac zonder kaas. Misschien woensdag, dan heb ik daar vlakbij een afspraak en BM is echt eeuwen geleden.



Coetje, heb alleen daar pas geprikt zodat ik weet hoe het werkt. En op bepaalde momenten moet ik prikken maar dat is dus niet te voorspellen.

Stamppot smaakte me totaal niet. Neem zo brood/knakworst en een flinke kom yoghurt. Heb nu de Griekse gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat je er van vind Thee, hoop dat ie je smaakt.



Ik drink koffie.
Ze mogen maximaal twee weken over nakijken doen, maar meestal duurt het langer.



Ik heb ook koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven