Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Thee: bedankt voor je runderlappenrecept. Ik heb het gekopieerd en in mijn mailbox bewaard.

Vanavond heb ik boerenkoolstamppot gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi TV, alles goed?



Mijn eten had weer eens geen huur betaald maar voel me nu opgelucht en leeg. Koud water nu en ga zo denk ik een kopje sterke thee maken.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel blue!!

En ook voor ieder ander die hem kan gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blue,hopelijk vandaag een betere dag!



Thee,hoe was je etentje met vriendin?



Hier 2 zieke kinderen,griep,ik hoop echt dat die mij bespaard blijft!!

Vandaag ga ik met schoonvader naar het ziekenhuis voor uitslagen en vanmiddag met vriendin boodschappen doen.En verzinnen wat we vanavond kunnen eten,ik denk een stamppot.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de knuffels!!



Lieve pippeleurtje hoe gaat het?



Coetje veel beterschap voor je kinderen!! Hoe was het met schoonvader in het zkh?



Thee hoe was je dag/avond?



Garda alles goed?



Hier inderdaad een betere dag. En vanavond lekker pasta carbonara nu al zin in!



Ik drink nu koud water. Net slokje cola van vriend gehad maar zo zoet! Ben ik niet meer gewend sinds ik alles suikervrij drink vanwege de kcal.
Wat een dag. Ben net thuis.



Ik ga even bijkomen.
Alle reacties Link kopieren
Bruisend water kers van huismerk Jumbo. Erg lekker. Zometeen penne carbonara!



En heb mooie oorbellen gezien voor maar 2 euro
Leuk prijsje blue



Morgen gaan vriend en ik bij een locatie kijken waar we waarschijnlijk na de officiële plechtigheid (in gemeentehuis gewoon) heen willen. Ik ben al zo'n 95% zeker dat ik die locatie wil, daar wilde ik het doen toen ik net daar in die plaats met mijn ouders kwam wonen.

Dus ben heel benieuwd wat alle opties zijn!



Ik wacht op vriend met eten, maar zo'n honger en zo weinig energie.
Hier afdeling 'ingestort'. Ben compleet gesloopt, al dagen. En. Dat. Wil. Ik. Niet!! Ik wil gewoon kunnen werken en leuke dingen doen, niet eerst twee uur op de bank moeten liggen voor ik een simpele maaltijd kan koken...



Chili con carne nu. Comfortfood en gezond.
Alle reacties Link kopieren
BE dikke knuffel!! Hopelijk kun je even bijkomen nu.



Leuk Daremanda.



Water nu en ga zo thee zetten.
Alle reacties Link kopieren
Weer flink stuk uit haren moeten knippen, twee enorme knopen die er niet meer uit gingen. Toch maar eens conditioner gaan gebruiken want dit kan zo niet langer. Gelukkig heb ik die nog staan.



En dan volgende week naar de kapper, weer in model en in laagjes laten knippen. De kapper zal zich nu wel kapot schrikken, haha. Daarna gaat vriend het weer verven! Normaal chocoladebruin maar wil nu eens iets anders. Zit te denken aan mahonie of kastanje. En natuurlijk weer highlights erin!
Alle reacties Link kopieren
Leuk vooruitzicht Blue, weer een fris koppie! Ik kan daar echt blij van worden.

Dochter hier heeft ook vaak zulke grote klitten in haar haar, ondanks cremespoeling.Gelukkig heeft ze een flinke bos en valt het niet op



Dare, veel plezier morgen



Blueeyes Heb je een beetje kunnen ontspannen vanavond?



Vandaag met boodschappen hyancinten, narcisjes, blauwe druifjes en tulpen (allemaal bollen) meegebracht dus als dat straks allemaal uitkomt ziet het er hier lekker vrolijk uit.

Voor het avondeten heb ik een pan boerenkool en pan zuurkool gemaakt.Meteen voor morgen, dan neem ik een verplichte rustdag!
Hoi allemaal,



BL: Kon beter gaan hier. Kan er op dit openbare gedeelte niets over zeggen. Maar er komen vast weer betere tijden! Succes bij de kapper en met kleuren van je haren. Kastanje en Mahonie zijn mooie kleuren!

BE: sterkte gewenst en nu eerst bijkomen hoor!

Dare: veel plezier morgen!

Coetje: Hoe was het het met je schoonvader? Wat goed dat je morgen een rustdag neemt!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt fijn Coetje je nieuwe bollen! Hier ook bos met dik en lang haar en verheug me er inderdaad op.



TV veel sterkte en hopelijk gauw betere tijden!



Net teennagels van zilverwit naar zwart gemaakt. De zwarte is wel erg slechte lak, van miss sporty. Drie lagen nodig en slijt snel af dus spoedig weer ander kleurtje denk ik. Verder maar meteen benen weer geëpileerd, is dat ook weer gebeurd. De laatste keer was zaterdag dus het werd weer tijd.



Flesje water nu.
Bedankt BL! Fijne avond verder!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!!!



Ik ben net terug uit de stad. Was afgelopen week tegen een heel mooi sigarettendoosje aan gelopen maar kon hem nog niet kopen. Maar had het plan vandaag terug te gaan en jawel hoor, dat ene exemplaar lag nog op me te wachten! Zwart imitatie schildpad-leer, beetje lak/glanzend. Helemaal mijn smaak. En kon meteen pakketje verzenden.



Daarna mijn ring met zes rijen kristal uit de reparatie opgehaald bij de Lucardi. Hij ziet er weer piekfijn uit. En bij de Kruidvat wat energy drink sf gekocht en tot slot wat lekkers bij de bakker. Zit hier helemaal blij te wezen met mijn nieuwe doosje. Ik deelde met bff die van haar, heel lief maar nu heb ik een eigen
Alle reacties Link kopieren
Verder heb ik beetje verdriet, een oude vriend van me zou vandaag jarig zijn geweest maar hij is anderhalf jaar geleden uit het leven gestapt. Brak wel beetje toen ik zijn foto's zag.
Alle reacties Link kopieren
Blue, wat een rotdagen zijn dat altijd.

Heb afgelopen dagen ook wel aan Garda gedacht...



Wel leuk Blue, dat je weer een kleinigheidje hebt kunnen kopen voor jezelf!



Ik heb vandaag helemaal niks gedaan, wat masterchef afleveringen terug gekeken en geslapen.

Avondeten was hetzelfde als gister dus lekker makkelijk.
BL: veel sterkte gewenst vandaag; een moeilijke dag.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel lieverds. Hij hoort bij de 27 club. Ik hoop vooral dat hij nu gelukkig is waar hij nu is en dat hij rust heeft en geen stemmen meer hoort. Ik kende hem al vanaf zijn twaalfde, ik was toen vijftien. Heb nog een pasfoto van hem uit die tijd en een apart sieraad. Was ook een mooie jongen.



Je dag klinkt relaxt Coetje. Mijn gedachten zijn inderdaad ook bij Garda geweest.



We hebben VI gelukkig opgenomen, moest voor het eerste reclameblok al even gaan liggen vanwege de pijn.



Water nu.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik heb tomaten over, die staan nu in de oven en verwerk ik straks tot soep.

Vanmiddag naar de verjaardag van neefje.



Ik eet nu 2 rijstwafels met kaas en een gekookt eitje, en een koffie ernaast.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Coetje verse tomatensoep en hopelijk leuke bday van neefje!!



Ik heb net stukje Star Wars taart op, had bff over van de bday van kleuter. Ik ga morgen en dan blijf ik meteen lekkere pasta eten. Ze had ook nog andere spullen voor me, waaronder zakjes tum tum, cola voor vriend en cola light voor mij. Maar het meest blij was ik met de knuffel die ik van kleuter kreeg.



Een energy drink sf nu.
Knuffel voor garda en blue, moeilijke tijden



Ik heb gewoon een trouwjurk? Haha, super apart is dit. Ik was met mijn moeder in een stad met een bruidsoutlet waar je zonder afspraak binnen kon, dus wij 'nouja, ik wil me wel alvast oriënteren'

dus wij naar binnen. Vriendelijk geholpen. En toen was het, nou ja, passen kan ook geen kwaad dan krijg je een beetje het gevoel erbij.

Dus ik jurken uitzoeken. Uiteindelijk vijf jurken gepast, 1 kregen we niet dicht dus viel af. De andere zat er een tussen van die we wel 'zit wel aardig' vonden. En toen zag ik er 1 die eigenlijk een maat te klein was, mijn moeder zo 'gewoon passen, je weet nooit' dus ik word in die jurk gehesen, word met de seconde meer euforisch en toen kregen we hem dicht!!!!!!!

Ik uit pashok, kan niet stoppen met lachen, glimlachen en roepen hoe verliefd ik erop ben.

Het was gewoon duidelijk; 'dit is DE jurk'

ik snap nu geheel het 'wow' gevoel wat vrouwen krijgen, want ik had het.



En ik kan niet stoppen met zingen, dansen, lachen nu.

Moet alleen nog schoenen, ondergoed hebben we er gelijk bij gekocht. Handig zo'n outletwinkel, je krijgt mee welke je past. Je hoeft niet maanden te wachten tot ie ver/gemaakt is. En betere prijs! Voor de nieuwprijs had ik deze echt niet kunnen kiezen.



(en nee, sorry, geen foto)
Wel tekst en uitleg over de jurk?
quote:Troeteltje schreef op 21 januari 2017 @ 19:50:

Wel tekst en uitleg over de jurk?

O, dat kan!



De jurk is ivoorkleurig. De jurk heeft een haltertop, versierd met allemaal glinsterdingen en kraaltjes enzo. De jurk maakt dat ik heel slank oog, doordat er banden stof naar binnen gaan? (hoe leg je dat uit?)

En dan de achterkant: de glinsterdingen en kraaltjes van de voorkant lopen door naar achteren. Ook is er een rij knoopjes (heel leuk )

de jurk wordt op drie manieren dichtgemaakt; een binnencorset, een rits en de knoopjes.

Oja, vergeet ik bijna de sleep! Er zit een mega sleep aan!





zoo mooi, kan het niet zo goed omschrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven