Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Nee en dat is het lastige, zag je dat maar



Eet smakelijk!! Ik ga zo maar eens naar bed maar kon niet slapen voor nog wat foto's bijbesteld te hebben van de fotofietstochten. Wordt nog kiezen straks als ik de lijst ga vullen, haha! Maar had eerder geen rust.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook allang naar bed want moet op tijd naar het ziekenhuis voor de mri. Drink nog 1 glas frisse fruitsap.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes lieverd komt goed.
Alle reacties Link kopieren
@coetje; dank je!

@thee: een elstar? Ik hoop de je de frituurpan niet vergeten bent.

Ik heb vandaag alleen nog maar zwarte koffie op en een klein dropje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind appels ook lekker retrostar vooral Fuji.



Verheug me enorm op mijn foto's, hopelijk zijn ze snel klaar. Maar de Hema is meestal vrij snel. Kan er onderhand nog een lijst bij gaan kopen haha. Gelukkig was de droom-fotocollagelijst die ik gister heb gekocht maar 2,79 dus een tweede erbij zou geen ramp zijn. Denk dat de foto's donderdag klaarliggen in het filiaal, dan kan ik ze ophalen. Thuisbezorgen kost namelijk flink extra en daar ben ik te gierig voor vooral omdat de stad zo dichtbij is.
Alle reacties Link kopieren
Een worstenbroodje! Die vind ik heel lekker en echt goede zijn nauwelijks te krijgen hier dus als er iets te krijgen is wat er een beetje in de buurt komt ben ik erbij!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Heb je die dan van een bakker eckano? Weet je, ik geloof dat ik er nog nooit 1 op heb



Inmiddels 3 broodjes en een banaan verder en nu blikje energy sf



retrostar, nee frituurpan niet vergeten. Ik eet meestal elstar, vind ze lekker en niet duur
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet wat je mist Thee. Echte worstenbroodjes zijn zo lekker.

Hoe ging mri?



Ik zit reikhalzend uit te kijken naar postbode met brievenbuspakketje, vullingen e-sigaret zijn nu echt helemaal op.
Worstenbroodjes ken ik ook niet



Vanavond eten we draadjesvlees met witlof-ham-kaas uit de oven. Nu een pistoletje met filet, ui en ei en een beker melk.
Net met mijn zus en nichtje de markt gedaan. Veel gekocht; aardbeien voor 1 euro, bloemkool voor 75cent.

Dus ja.

Daarna nog even snel pizza gehaald bij de Jumbo voor avondeten. (en als toetje lekker aardbeien!)



Nu kop koffie en bij komen, jemig het was druk. Wel gezellig ook.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Garda het pistoletje!!



Klinkt leuk Daremanda.



Ik heb me afgelopen week met drain erg opgesloten gevoeld dus stond vandaag weer te springen om naar buiten te gaan. Dus net terug van de Action, heb er een tweede identieke fotocollagelijst bij, haha! En een heel lief fotoboekje voor 87 cent met twee knuffelende katten erop. Was de laatste maar ik ga het in de gaten houden want als ik er nog 1 vind krijgt bff die cadeau van mij.



En as we speak vielen net mijn e-vullingen door de brievenbus

Een energy drink sf nu.
Twee kadetjes met kaas en een kop groene thee framboos-munt



Dare, ik hoop dat het leuk was!



Stom he, BL, dat zo'n ding je leven zo kan beïnvloeden?
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad BE. Vond het zelf al walgelijk en onsmakelijk dus wilde andere mensen de aanblik ervan niet aandoen. Net de eerste was van vandaag aangezet. Straks even wat opruimen.



Maandag naar gipskamer en daar zal ik ook de chirurg zien. Vind dat erg spannend en eng omdat ik nog nooit goed nieuws heb gekregen van de chirurg en dat verwacht ik nu ook niet. Heb dus geregeld dat er deze keer hulpverlener meegaat om de klap met mij op te vangen.
Heel verstandig BL! Idee: met vriend afspreken dat jullie maandag je lievelingseten eten om ofwel goed nieuws te vieren ofwel als troost voor het slechte nieuws?
Trouwens, wat dat betreft vond ik zo'n doek als mitella echt wel handig. Niemand die zag hoe en wat! (en je kon in die mitella ook heel makkelijk allerlei andere dingen meenemen, boodschappen, je portemonnee, een boek...)
Alle reacties Link kopieren
Plan om hulpverlener mee te nemen was ook idee van vriend en goed idee van jou BE wat betreft lievelingseten. Ik woon nu in fleece panterponcho in grijstinten, valt arm in band-mitella ook niet zo op



Net schone droge was afgehaald en in de kasten gelegd en in de woonkamer alles opgeruimd wat er op te ruimen viel.



Hoop dat je nog fijn hebt gesport gisteren!!
Alle reacties Link kopieren
Worstenbroodjes ik rijd er voor naar een ander dorp omdat ze daar de lekkerste hebben.



Blue,goede tip van Blueeyes! Troosteten is goed!



Dare,goed gescoord op de markt! Zijn de aardbeien al lekker?
Alle reacties Link kopieren
Soms hebben ze redelijk eetbare semi-verse bij de supermarkt, meestal zo rond carnaval en met oud&nieuw, en nu dus ook even tijdelijk.



De bakker hier kent ze niet; toen ik hier net woonde en bij de bakker een worstenbroodje bestelde kon ik kiezen tussen een frikadelbroodje of een bockworstcroissant...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Coetje

En welkom, eckano.



Ik vind het ook een heel goede tip van BE, maar die heeft ze wel vaker



Oma haalde in het verleden altijd de worstenbroodjes bij de bakkersschool bij hun achter die vergeet ik nooit meer!!



Net de eerste was fris uit de machine gehaald en opgehangen met vriend. Mijn panterponcho zat er ook bij. Die droogt nu lekker. Tweede was staat ook aan en de kattenbak en het vuilnis zijn gedaan en er is gestofzuigd.



Verder ben ik nog naar de Subway gewandeld om vriend te verwennen met een lekker broodje. En ik was er meteen weer even uit
Ik weet nog niet hoe de aardbeien smaken coetje, ik wacht geduldig tot vriend ook thuis is voor ik ze klaarmaak.



Morgen ga ik lekker uitgebreid koken; onder andere gepofte zoete aardappel met een zelfgemaakte vulling (crème fraiche, mais, lente-ui en knoflook) en erbij zelfgemarineerde kippenvleugels en een deel van de bloemkool.



moet lekker worden!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak de worstenbroodjes trouwens ook weleens zelf.Heel makkelijk en veel goedkoper.Gewoon met gemengd gekruid gehakt en witbroodmix.



Blue, lief dat je een broodje hebt gehaald voor vriend.En even lekker buiten doet een mens goed.



Dare, ik wacht geduldig op je antwoord



Ik maak pasta met spinazie, spekjes en roomkaas.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm dat klinkt heerlijk Coetje. zowel je home made worstenbroodjes als de pasta. De gepofte aardappel en kippenvleugels van Daremanda morgen zou ik ook wel lusten!



Wij eten vanavond pasta met rode saus
Hoi allemaal



TDoor omstandigheden een tijdje niet bijgelezen; dus vandaar nu pas mijn reactie. Hier alles verder goed hoor!



Thee:hoe is het met je gezondheid? Las dat je bloedwaarde goed is nu; wat fijn! Verder best handig dat week- en maandmenu als ik het zo lees! Is het nog goed vol te houden? Wat ik wel eens doe, is voor 6 dagen groente kopen en dan zie ik wanneer ik welke groente koop.

Zo at ik gisteren en vandaag bloemkool met aardappels en een boomstammetje. Nu heb ik nog paksoi en witlof liggen.



Garda: lekker witlof met ham en kaas. Eet smakelijk!



Coetje: succes 5 april. Ik hoop dat het effect zal hebben.



Dare: fijn dat je tattoo afgerond kan worden voor je bruiloft.



BL: het zit je ook niet mee zeg; wat vervelend. Maar heel verstandig dat je je weer hebt laten opereren. Bacteriele infecties kunnen vervelende gevolgen hebben en kun je dus maar beter direct goed aanpakken. Hoop dat je nu spoedig mag herstellen.



BE: wat fijn dat je je vertrouwde medicatie weer hebt. En 2 vacatures van het UWV wat leuk! Heb je nog gereageerd? Zou fijn zijn als je een leuke baan vindt.



Welkom Eckano.
Alle reacties Link kopieren
Leuk je weer te lezen en fijn dat alles goed gaat TV.



Ik ben wat geërgerd, nu al, begint goed

De verpleging heeft vrijdag na verwijderen eerste drain gipsspalk niet goed vastgezet dus bovenkant laat beetje los. Wilde dus gipskamer bellen want open vanaf acht uur aldus website. Ik vol ongeduld in de startblokken en bellen, zijn ze nog gesloten en pas om half negen open. Grrrrr... zet het dan niet op de site!!



Vriend is nu ontbijt halen want ik val om van de honger al sinds zes uur en die kut ah had gister geen broodjes meer.

Ik wacht nu dus vol ongeduld op vriend en op half negen
Ik heb een slechte dag. Pfff. Waarom is het zo moeilijk af en toe.



Succes met bellen blue.



Ik heb koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven