Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
voor iedereen.Ik neem er zelf ook 1..

Vannacht maakte middelste mij wakker,bij het hoesten was het een bloedbad.Huisartsenpost geweest en doorgestuurd voor fotos.Longontsteking.Hij is nu thuis met antibiotica.

Nu zit ik met vriend te wachten op de katheterisatie.
Voor iedereen een dikke knuffel!



Ik maak weer 2 kadetjes met kaas en ga dan met gezwinde spoed naar een afspraak met een vriendin. We gaan lekker thee drinken in een plaatsje verderop.
Alle reacties Link kopieren
quote:coetje schreef op 22 maart 2017 @ 11:14:

voor iedereen.Ik neem er zelf ook 1..

Vannacht maakte middelste mij wakker,bij het hoesten was het een bloedbad.Huisartsenpost geweest en doorgestuurd voor fotos.Longontsteking.Hij is nu thuis met antibiotica.

Nu zit ik met vriend te wachten op de katheterisatie.



Zo he, wat zal dat schrikken zijn geweest!

Wij hebben dat een keer gehad met onze dochter; die had in haar slaap een bloedneus gekregen die kennelijk al een paar uur had geduurd toen ik ging kijken - het leek wel een slachthuis!

En dan moet je zo'n lekkend kind nog afvoeren naar de HAP, waar ze eigenlijk ook niet weten wat ze ermee aanmoeten...



Maar goed, dank voor het welkom; ik drink momenteel koffie en eet er een stukje chocolade bij.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Daremanda en ook voor Coetje, middelste en vriend.



Veel plezier BE!



Wat zul jij toen ook geschrokken zijn eckano.



Ik ben vanmorgen om stipt half negen weer in de telefoon geklommen. Er is me verteld dat het ook kan komen dat gips losser zit doordat zwelling arm afneemt en verhip, het valt mij nu ook op. Zolang ik nog steun eraan heb en geen extra pijn schijnt het niet al teveel kwaad te kunnen. Vandaag is het er druk maar morgen om 10.45 willen ze er wel even naar kijken voor mij voordat het weekend begint. Dus meteen de afspraak voor morgen gemaakt.



En verder word ik morgenavond opgehaald door bff voor Vriendinnenavond. Met wijn en toastjes met door haar gemaakte salades, heb er veel zin in.



Zit hier lekker schoon in schone warme panterponcho. Het is lekker fris.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 21 maart 2017 @ 13:29:

En een heel lief fotoboekje voor 87 cent met twee knuffelende katten erop. Was de laatste maar ik ga het in de gaten houden want als ik er nog 1 vind krijgt bff die cadeau van mij.





Hiervoor ben ik net speciaal terug gelopen naar de Action. En... er lag er precies 1!! Meteen gekocht dus voor bff, nu hebben we er allebei 1. Toen ze van de zomer op vakantie was bij de Action notitieboekje gekocht om iedere dag aan haar te schrijven en die had dezelfde voorkant, heel toevallig. Ben echt heel erg blij dat ik nu dus ook het fotoboekje voor haar heb kunnen kopen.



Een energy drink sf.
Leuk dat ze die nog hadden blue!



Ik ga nu masterchef kijken en daarna starten aan de gepofte zoete aardappels

en de kip nu alvast marineren!



ik drink Spa citron.
Aardappels liggen in de oven

vulling is klaar

kip is aan het braden



bijna alles af! En zo vroeg, hoe langer ik wacht, hoe minder zin ik krijg in koken vandaag, dus snel-snel op een moment gedaan dat ik wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook erg blij dat ze er nog een hadden Daremanda. Dan kan ik die morgenavond geven.



Jullie eten klinkt verrukkelijk.



Vriend heeft pluche tijger genaamd Brutus voor me uit de berging gehaald, had er erg behoefte aan. Die hebben we samen ooit gekocht. En ik kan er lekker troostend mee knuffelen.
O, ik ging voorproeven en de gepofte zoete aardappel is zo goed gelukt
Alle reacties Link kopieren
Fijn Daremanda het klinkt ook echt heerlijk.



Ik heb net een beetje moeten huilen want moest terug denken aan precies een week geleden, de avond voor de opname. Heb echt een trauma merk ik. Rationeel weet ik dat ik vooruit moet kijken en vooral niet achterom maar ik weet niet wat de toekomst en vooruit blikken brengt en dat geeft ook weer angst. Het is moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Keertje posten ;) blueberry muffin thee (van de Aldi) met een gevulde koek
Goedemorgen!



Vandaag is betaaldag en ik ga met mijn zus naar de bioscoop (vraag me niet welke film, heeft zij uitgezocht).



Ik drink bruiswater
Alle reacties Link kopieren
Haha Daremanda, ik heb het gevierd met een lekker kaasbroodje en vers belegd broodje rosbief van de Hema. Heb het net op.



Vanmorgen dus afspraak gehad in gipskamer. Ze prezen me dat ik had gebeld en was gekomen. Gips los en had geen steun meer. Heb nu nieuw gips en verder waren er gelukkig geen bijzonderheden vandaag. Kan nu het weekend in gaan. En ze konden bevestigen dat al het titanium uit lichaam is. Ben weer stevig ingepakt nu. En had tijdens het wachten nog heel gezellig gesprek.



Had op terugweg goede busaansluiting maar ben wel halte eerder uitgestapt, bij de stad in plaats van station. Zo kon ik naar de Hema, heb daar meteen mijn fotobestellingen opgehaald. En supercoole boodschappentas gekocht met tompoucen erop
Ah, wat fijn blue.



Ik drink nog snel een koffie en dan ga ik richting de bioscoop.
Kijk BL, klein beetje positief ziekhuis-dagje dus: en complimenten en al het stomme spul eruit! Als het zo blijft gaan met dat ziekenhuis, kan ik trouwens EMDR heel erg aanbevelen.



Ik heb een white mokka en lees m'n boek.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Daremanda, dacht dat je vanavond zou gaan.

Ik vind bioscoop ook altijd leuk.



Opnieuw EMDR is inderdaad helemaal geen slecht plan.



Met de opgehaalde fotobestellingen kon ik schildervoorbeelden voor in de toekomst aanvullen en de opnieuw afgedrukte foto (mat, deze keer) van bff en mij in het nieuwe lijstje doen. En ik kan mijn collagelijsten gaan vullen.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van kleine wandeling langs de Aldi. Heb mijn blueberry muffin thee en exotic fruit thee weer en heb bananensplit-ijs. En lekkere parelkandij-ontbijtkoek. Nu een blikje cola light.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje coetje, lees dit van middelste nu pas. Het zit ook niet mee



Kon je het forum niet missen goulashkroket?



Fijn dat arm weer stap verpakt is Blue.



BE wat is een white mokka?



Gisteravond at ik koolvis uit de oven. Uitje fruiten met kerrie en knoflook. Vis op groot stuk alu folie en het ui-mengsel erop en dan zo'n 25 minuten op 180/200 graden. Erbij had ik puree van aardappel, knolselderij en wortel. Plus schaaltje ijsbergsla met dressing, zilveruitjes en stukjes kiwi.



Ik zou visite krijgen maar dat werd afgezegd op het moment dat ze al hier zou zijn. Ik had eiersalade gemaakt dus zelf maar wat toastjes ermee op.



Lunch was vandaag rest van de goulash van dinsdag, was nog een flink bord.

Later grote kom volle yoghurt met wat diepvriesaardbeien en paar plakjes banaan.

Net bij de thee en halve vanilledonut van Lidl ik vind dat niet/nauwelijks snoepen maar niks.

Vanavond eet ik verse worst, piepertje en sperziebonen. Nu een blikje energy sf.
White mokka is mokka met witte chocola ipv gewone chocola.



Net venkelthee op, en ik ga zo wraps met kipfilet maken.
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve Thee wat jammer van je visite!!



BE die white mokka klinkt erg goed.



Ik heb net tas(sen) ingepakt voor straks. Want bff weet namelijk niet dat ik nog wat kleine cadeautjes voor haar heb



En de eerste volledig gevulde fotocollagelijst is een feit!!



Een energy drink sf.
Film was mooi, was ook gezellig met mijn zus.

En toen ik thuiskwam lag er een kaartje in de bus van mijn vriend, superlief.

En het weer is zo goed en nieuwe nummer van BLOF dus yay.



Nu bruiswater.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van vriend Dare!



Blue, veel plezier met bff!



Thee, je visrecept heb ik opgeslagen.Ik had vandaag van de lidl de yoghurtjes met fruitmoes meegebracht, lekker!

Jammer van de visite, heb je zelf wel extra veel



Drukke dag gehad, net lekker gedoucht en nu relaxen op de bank.Avondeten waren aardappels, bloemkool, verse spinazie met pijnboompitjes en knoflook en een gehaktbal.
Hier is een rooibos thee mango-perzik.



Dare, welke film was het?
Demain tout commence, was het.
Alle reacties Link kopieren
Bordje chinees

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven