Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Net weer pijnstiller genomen, werkelijk alles doet me zeer. En moet zo vergif weer innemen



Zometeen ook eten, misschien dat ik het dan ook wat behaaglijker krijg want heb het wederom ijskoud.
DB: wat leuk dat je een mega chocolade-ei hebt gekregen. Eet smakelijk!

BE: leuke aankopen heb je gedaan.
Coetje: ik lees dat er heel veel bij je speelt momenteel. Heel veel sterkte gewenst!
Dare: fijn dat je trouwjurk nu op maat gemaakt kan worden. Hoe was je etentje?

BL: jammer dat je niet wat dichter in de buurt woont, anders kwam ik even wat (paas)boodschappen brengen.
Hoe gaat het met jullie? Allemaal alvast fijne Paasdagen gewenst!

Hier alles oké; bekken is alleen weer scheef gezakt, dus dat wordt volgende week weer naar de fysio. Desondanks vandaag gewoon een stukje gewandeld en morgen staat een bezoekje aan de World Press Photo op het programma. Maandag paar uurtjes familiebezoek. Kortom: het wordt vast een leuk weekend.

Ben weer met mijn foto's bezig; fotografie is een hobby van me. Dus nu eens even flink foto's op flickr (fotosite) zetten en vooral foto's ordenen; kijken wat er weg kan etc.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je, TV



Fijn dat alles goed gaat. Wel echt balen van je bekken, hopelijk kan de fysio veel voor je betekenen. Je plannen klinken leuk. En wat leuk fotografie als hobby!



Ik heb ook heel erg het zuur door het gif. Ga straks ook nog even liggen, anders houd ik het echt niet vol vanavond. En in bed is het ook lekker warm.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vanaf 08-04 teruglezen dus heb maar even 2e venster geopend en ondertussen eet ik een baguettemet omelet/bacon/ui/sambal met beker karnemelk en mokje bouillon. En door flink terug moeten lezen reageer waarschijnlijk ook wat achterhaald



Diamond, enig idee waarom je altijd zo moe bent?



Oeh, beetje veel hotmaggi in mijn bouillon gedaan maar wel lekker hartig/zoutig.



Welkom kleurplaat. Was je al een meelezer?



Coetje, ik weet zeker dat zieke vriendin enorm zal genieten van wat jullie voor haar hebben kunnen regelen. En ja, dag met een gouden randje is fijn, had ik ook wel beetje vandaag. Samen met vriend de boel zomerklaar maken klinkt als een goed plan. Beetje qualitytime, of is ie daar nog niet genoeg voor opgeknapt



Als ik alle schoenhorror lees, tja ik had ook niet verwacht dat ik nu geen pumps en gewoon leuke schoenen meer zou kunnen dragen. Maar aangezien ik niks aankan vanaf november, was ik blij vandaag dat iig 1 paar van de ecco's wel kunnen. En de andere oplossing voor probleem teen geeft ook rust. Ik zit wel met smart te wachten op operatie-oproep. Wil het graag achter de rug hebben.



Contract inmiddels getekend BE? Nieuwe baan verdient een



Haha Diamond, wat voor schoenen droeg een jong Diamantje dan?



Dare, hebben die oorknopjes een betekenis? Je ziet ook vaak 3 van die getatoeeerde puntjes.



Sorry Blue maar ik moest erg lachen om de opmerking van BE over de zon in Amerika



Blue, hebben jullie geen dag/nacht weekend tarief qua stroom? Zou veel schelen met wassen!

Ik vind het niet zo'n gek idee trouwens van BE om een helder en open gesprek met de chirurg te hebben, evt. met iemand erbij. Nu zit er zoveel opgekropte frustratie in je. Misschien helpt het als dat een beetje weg is.

Oh, lees net in posting daaronder dat je dat al van plan bent. Wat vreemd dat je het steeds zo koud hebt. Toch niet zo'n koukleum als ik aan het worden! Da's niks an hoor



BE, Canei met bosvruchtensmaak? Ik zat laatst weet niet meer welke reclamefolder door te lezen en zag ineens Pikeurtje staan. Kennen jullie dat? Denk dat ik weer eens een fles koop in de versie Kersen.



Dat zijn leuke uitdeeldingen om te ontvangen Diamond. Heeft de paashaas het nog gehaald tot vandaag?



Blue van jouw slijterslijstje ben ik inmiddels wel benieuwd naar die rocketshot. Nu ik weete wat het is wil ik het ook en verder van jouw lijstje dropshot. Wodka ken ik alleen de gewone en geloof ik weleens rode gedronken. Een drankje met slagroomsmaak lijkt me dan weer gruwelijk vies.



Coetje, salade met knoflookgarnalen klinkt lekker. Ik ging rond 18 uur nog even naar Lidl in de hoop dat er nog wat gourmetpakjes afgeprijsd waren of evt. de knoflookgarnalen voor de gewone prijs maar bijna alles op. Wel nog 1 pakje varkenshaas genomen van 2 euro. Lekker met pindasaus.

En voor morgen weer eens een flesje sap ananas/meloen, ook met 30% sticker en met een andere meevaller mezelf getrakteerd op een fles cava dus ik maak morgen voor mezelf een lekkere brunch.

Wat een beroerde situatie rond vriend weer.



Fijn BE dat je zo hebt genoten van de voorstelling en het is altijd leuk iemand blij te maken met een



Dare wat leuk, eten bij de trouwlocatie. Een 'gewoon' menu of proef van wat jullie op de bruiloft willen?



TV wil je nog steeds terug-pb-en, denk vanavond



Blue, moeilijk lopen door pijn is vermoeiend, weet er alles van na al die maanden en ik zou ook bellen voor pijnstillers. De oxycodon heeft me enorm geholpen en van 'afkicken' heb ik niks gemerkt. Ik neem ze enkel als de pijn extreem is en paracetamol of naproxen niet helpt.



Coetje, ik word al emo als ik lees hoe de dag met vriendin(nen) was en ik hoop met je mee dat er nog flink wat van zulke dagen volgen



Blue, misschien voorlopig even niet aan anderen denken qua cadeautjes zoals foto's/mapjes/albums etc. en het lijkt me dat bff/anderen dat snappen en qua kleding is het spijtig genoeg voor jou weer bijna tijd om je zomerdingen aan te doen die je vorig jaar kocht om beetje minder onaangenaam de zomer door te komen en dan plan je idd volgend weekend of pinksteren of hemelvaart jullie eigen after-easter-party. Wat een lange zin maar wel goedbedoeld. Helaas is de afstand tussen ons te groot want hier kwam iemand vanmiddag zomaar een halve paasstol brengen. Had bewust niet gekocht want moet keuzes maken qua kh maar dan doe ik het wel in plakjes in de vriezer.



BE, hier ook een kasboek hoor, tot op de cent en ik pin altijd geld en dan doe ik boodschappen cash en dat werkt goed voor mij. Het kasboek in combinatie met mijn weekmenu's werkt lekker.

Hier staat nu een heerlijke pan goulash te pruttelen. Helaas vanmiddag toen ik vlees aan het bakken was een deel weg moeten gooien. Zat even op fb en dacht dat gas laag stond, nee dus :faHcepalm: gelukkig nog wat rundvlees in de vriezer dus snel ontdooid in koud water.



Haha, het is nogal een hak op de tak bericht geworden
Alle reacties Link kopieren
Cruella, jij schreef dus al eerder hier, oeps sorry kan je even niet plaatsen maar dan dus maar welkom terug.



Ja het is weer de tijd voor 'lyrische' aspergeverhalen, ik gruwel ervan. Echt nooit gelust.



Ik heb 4 smaken paaseitjes, puur met kersenvulling (geen kersenbonbon iets), wit crisp en de supereitjes met amaretto en creme de cassis.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb voor het eerst moestuintjes staan en deze serie is aan het ontkiemen. Alleen de cherrytomaatjes doen nog niks. Gaat me niet om gratis groente, maar vind het gewoon leuk om te kijken of ik ze aan de praat krijg. Best bewerkelijk paar x per dag checken of die potjes nog vochtig genoeg zijn en wel licht maar geen felle zon.

Ach, het houdt me van de straat.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik maar gelijk door voor 4 op een rij



Waar ik qua teen geen zin had om over te posten maakt me nu niet zoveel meer uit. De teen/bot is dus ontstoken (hallux valgus) en versleten. Operatie was volgens orthopeed geen optie en enige verwijsbrief die hij me gaf was voor de orthopedisch schoenmaker. Toen ik dat hoorde in januari toch wel traantje gelaten maar ja, geen andere keus. Sinds een week of 2 dus trotse bezitter van prachtige schoenen

Er wordt wel gezegd dat ze hip zijn en meevallen maar dat is makkeijk praten als je gewoon 's ochtends kunt bedenken welke schoenen je aantrekt die dag. Maar eerlijk is eerlijk qua teen lopen ze goed/prettig.



De pijn in kuit verbetert er niet door. Dat pas met de stent en bypass been waarvoor ik op een oproep zit te wachten.
Lieve dames, ik kan al sinds de middelbare geen leuke schoenen meer aan. Waarom niet? Nou, ooit leuke schoenen proberen te vinden voor een volwassen vrouw in maat 33,5-34? Daarom dus.



Hier ook paaseitjes: puur, melk en wit (massief dus) en melk karamel zeezout. Erbij verveine-thee waar ik een paar blaadjes melisse bij heb gedaan.



BL: de tip van thee over de cadeautjes is ook een goede! En je kunt vast ook wat winnen door prijzen te vergelijken of gebruik te maken van aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thee fijn je weer te lezen

Ik hoop ook voor je dat je nu snel opgeroepen zal worden, begrijp helemaal dat je er vanaf wil zijn. Woonden we maar dichter bij elkaar, dan konden we samen Rocketshot drinken en at ik jouw paasbrood op



Ja ik snap het ook niet heb het tegenwoordig non stop koud. Wel super fijn voor je dat je in ieder geval je ecco's weer aan kan. En de goulash klinkt lekker!!



En je hebt ook gelijk, voorlopig ook financieel even echt aan onszelf denken. Je sap en cava klinken ook heerlijk!!



BE wat voor schoenen draag je dan? Ook sneakers ofzo? Snap dat het lastig is. Ik heb grote voeten, maat 41 en soms 42 en daar schaam ik me voor maar kan me indenken dat jouw maat echt heel moeilijk is.



Vriend is alvast de boodschappen voor morgen doen, hij voelt zich super energiek en actief terwijl ik hijgend van vermoeidheid op de bank zit. Zelfs even plassen is nu een hele onderneming terwijl dat normaal gesproken iets is wat je gewoon even doet.



Heb van bff frisse thee gekregen, die moet je bereiden met koud water. Is van Zonnatura in de smaak sinaasappel-munt, klinkt helemaal als iets voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak ook gebruik van een kasboek, in combinatie met weekmenu's en aanbiedingen.Door financiele problemen in het verleden dat gaan gebruiken en ik vind het heerlijk overzichtelijk.Ik pin nog steeds een vast bedrag per week voor boodschappen en daar moet ik het van mezelf mee doen.Met verjaardagen of feestdagen is het bedrag hoger.



Nu stokbrood met lekkers.
Een kokos paaseitje
Alle reacties Link kopieren
Thee: geen idee waarom ik altijd zo moe ben. Misschien moet ik eens mijn bloed laten testen. Ik neem elke dag sowieso voedingssupplementen met ijzer dus denk dan niet echt aan ijzertekort oid.

Als jong DBtje droeg ik altijd sneakers of Vans, nu enkel pumps of stiletto's van minimaal 11 cm hoog.



Wat erg van je teen trouwens dat moet denk ik ongelofelijk veel pijn doen.



BE wow schoenmaat 33,5-34!!! En ik vond mijn 35,5-36 al erg.



Wat goed dat jullie allemaal een kasboek gebruiken. Is misschien ook iets voor mij, heb mezelf sowieso voorgenomen te gaan sparen.



TV wat goed dat je ondanks de last van je bekken toch bent gaan wandelen.



BL die thee van bff klinkt heerlijk verfrissend, mmmh.
Alle reacties Link kopieren
Blue, dan maar fijn dat vriend wel energie heeft en die van jou komt echt terug en je zult je ook vast weer een stuk beter voelen als je weer kunt schilderen.



BE, voorheen ben ik paar x bij een pedicure geweest die zelf maat 34,5/35 had. Zij had het geluk af en toe naar Thailand te gaan en dan sloeg ze haar slag met een paar paren. Kan me voorstellen dat het moeilijk zoeken is. Ik heb even voor je gekeken bij Schuurman schoenen, weet niet of je dat kent. In 34 zie ik zeker wel leuke dingen bij de sneakers en laarsjes en zelfs espadrilles. Misschien heb je er wat aan, weet ook niet wat je smaak is natuurlijk.



Die rocketshot lijkt me zo lekker!Blue bij diezelfde Schuurman gaan de damesmaten tot 46 en heb even rondgekeken bij 41,5 tot 42,5 en daar is echt veel in. Ook lage hak enkellaarsjes met wat blingbling en ook de andere type schoenen. Het is niet de goedkoopste winkel maar wel een erg gedegen en er zijn inmiddels veel filialen. Geloof dat tot m'n 15 (?) alle mijn schoenen daar vandaan kwamen vanaf m'n eerste paar babyschoentjes.



Ik heb wel gehoord van die thee met koud water. De smaak die je noemt vind ik denk ik ook lekker. Misschien lekker als ijsthee van de zomer.

En over de goulash, daar had ik net een ongelukje mee: ik wilde het wat meer op smaak maken met wat chilipoeder. Valt de deksel van het potje zo in de goulash incl. ongeveer een eetlepel chili. Dat zo goed en kwaad als het kon eruit geschept en ben gaan zoeten met bruine suiker en wat stroop. Nog wel aardig pittig maar ja



Kleurplaat, is het kokoseitje van Jamin? En is het net zoiets als bounty. Dat vind ik lekker en bij paaseitjes klinkt het vreemd.



Diamond, 11 cm had ik niet maar echt wel veel hakken. Staan zelfs nog spiksplinternieuwe pumps bij van Cinderella en nog wat zgan paren maar die wegdoen wil ik nog niet. Niet dat ik er ooit nog weer op kan lopen.



Ik heb nog trek en heb nog een beetje pastasaus dus ga even beetje macaroni koken en een spa rood met schijfjes citroen inschenken.
Alle reacties Link kopieren
DB wow elf centimeter respect en jaloers haha!



Dank je voor de schoenen-tip Thee. Hier ook schoenen die ik waarschijnlijk nooit meer kan/durf te dragen maar wil ze ook niet wegdoen. En lekker, pasta. Dat eten wij morgen. Je Spa Rood met schijfjes citroen klinkt erg goed. Haha wat een verhaal van de chilipoeder!



Hoop ook echt dat energie terugkomt en dat de pijnklachten wegtrekken na 6 mei, dan mag ik eindelijk stoppen met het vergif. Kom net weer uit mijn lekker warme bed. Moest gewoon even gaan liggen, zou het anders niet meer volhouden. Ik snak ook echt naar een lekker warm (bubbel)bad.
Alle reacties Link kopieren
Heb net derde diclofenac van vandaag ingenomen en zit nu aan dagelijkse limiet. Pijn is vermoeiend en slopend... Het gaat ook in je hoofd zitten. Languit gaat nog wel maar lopen/strompelen is echt een verschrikking. Arm prikt en bijt ook.
Nog 3 weken BL! Is een kruik met warm water wellicht een optie? Of een voetenbadje? En misschien een poosje wat multi-vitamine slikken?



Ik heb paprika chips en crystal clear cranberry.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tips BE!!!! Ga zo kruik maken. En heb vitaminepillen gekregen van bff.



Nu gezouten pinda's en seven up zero. Alcohol durf ik nu eerlijk gezegd niet aan in combinatie met de broodnodige pijnstillers.
Als de pijn nou zo simpel wat te verlichten is... Graag gedaan BE! En anders gewoon naar de huisarts of chirurg voor sterkere pillen! Dit is geen doen zo.



O, thee, jij vroeg of ik al getekend had. Nee, dat ga ik dinsdag doen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn hoogste hakken zijn 16 cm met plateau.

Vreselijk dat je zoveel pijnstillers moet nemen BL, hopelijk helpen ze je toch een beetje de pijn te verlichten. Bij mij werken pijnstillers niet echt goed terwijl ik mijn hele leven bijna nooit een paracetamol heb aangeraakt. Maar ondanks mijn afkeer tegen medicijnen en pijnstiller heb ik vorig jaar mezelf gedwongen te stoppen met het nemen van de paracetamol en anti deppresiva (was door de neuroloog voorgeschreven tegen de pijn). Heb er zelfs ontwenningsverschijnselen van gehad.



Heb ook zin in een Rocketshot....
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Leuk BE dinsdag contract tekenen!! Andere pijnstillers durf ik niet zo goed. Deze zijn al redelijk sterk en ben heel bang van nieuwe ook weer bijwerkingen te krijgen, net zoals bij die fijne kuur...



Hoge hakken met plateau heb ik ook DB. Zo ontzettend mooi

Draag je ze vaak en kun je er een hele dag op lopen en alles doen?



Net zittend op de bank fijne olie-massage gehad. Olie ruikt naar citronella haha dus de muggen zullen me deze zomer wel met rust laten



Maar vind dat ik voor 2,50 voor grote fles niet mag klagen.
Alle reacties Link kopieren
BL: Ik doe zelfs de schoonmaak van het huis op mn pumps. Op kantoor draag ik ook alleen maar hoge hakken, voor het grootste deel zijn mijn voeten eraan gewend maar als ik pijn heb dan nog weiger ik platte schoenen aan te trekken. Bij thuiskomt draag ik ze ook voor het grootste deel van de avond omdat ik me er vrouwelijk in voel en dat ook met mijn vriend wil delen. (Eigenwijs )



Klinkt als een goede olie voor in de zomer idd BL die citronella houdt die kutmugjes lekker uit jouw buurt.



Spannend voor Dinsdag BE, we gaan dan virtueel proosten op jouw contract.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven