Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Nog fijne 2e paasdag ! Vanmorgen had ik 2 beschuitjes op met kaas. 1 met sambal en 1 met honingmosterd. en veel thee.
Alle reacties Link kopieren
Fijne tweede paasdag!



Ik heb net een stokbroodje met pittig gehakt gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Diamond ik drink graag kersen- en bosvruchtenthee, daarnaast minty maroc, turkisch apple tea, verse muntthee en earl grey.



Brunch was zelfde als gisteren met wat van die ei-hapjes en plakjes baguette met surimisalade en halvajam. Helaas zonder lekker sap en bubbels maar gewoon thee. Ach, het is niet elke dag feest.

Te lang geslapen vanochtend en daarna te lang gelanterfanterd. Keuken is aan kant. Vanavond makkelijk eten: kipragout met pasteibakjes.

Net 2 glazen bosvruchtenthee op + 2 dunne sneetjes paasstol.

Nog heel even forumlezen en dan wat nuttigs gaan doen.
We zijn hele dag eropuit geweest uiteindelijk. Mooie foto's genomen met mijn nieuwe camera, bij een vriend geweest en laat geluncht bij een strandtent.



Nu staat er een stuk beenham in de oven, erbij gekruide aardappeltjes en zuurkool.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt toch wel als een positieve dag Dare!! Eet smakelijk voor dadelijk.



Na mijn pasteitjes heb ik 2 flinke kommen dubbelvla (vanille/caramel) op. Zodra dat pak leeg is, maar weer aan de suffe yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de knuffel DB, ik kan hem goed gebruiken. Je stokbroodje klinkt lekker.



Heerlijk je lunch, Thee.



Klinkt als leuke dag Daremanda.



Ik ben kapot en moe. Was vanmiddag heel erg overstuur en heb huilend mijn moeder gebeld. Kwam amper uit mijn woorden, zo erg was het. Daarna de was gedaan en er is gestofzuigd.



Zometeen VI kijken en heb besloten morgen gewoon lekker een joggingbroek aan te trekken. Ik zit er zo doorheen.

Nu bar le duc granny smith.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met een jogingbroek Blue!



Dare, klinkt als een fijne dag! En je avondeten lekker.



Thee, nog kunnen doen wat je van plan was?



Ik heb weer 2 heerlijke dagen gehad.Vriendin is net weg, moe maar voldaan.We hebben 2 dagen gegourmet, voorlopig weer genoeg
Alle reacties Link kopieren
thee en maar weer 2 beschuiten
Alle reacties Link kopieren
Super dat het zo fijn was met vriendin, Coetje momenten om te koesteren. Dikke knuffel.



Helaas, joggingbroek moet morgen eerst gewassen worden

Mezelf met pijn en moeite naar de wc gesleept om te plassen, kut natuur.



Daarna zijn wel schouder en arm heerlijk gemasseerd.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je schouder en arm gemasseerd zijn BL.



Mmmh Daremanda die beenham klinkt errug lekkah.



Coetje wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad met je vriendin. En gourmetten is zo gezellig eten, alleen jammer dat je huis er altijd zo naar gaat ruiken.



Thee wat heb je op je beschuit?



Nu een mango thee drinken.
Alle reacties Link kopieren
Diamond, het waren beschuitjes met aardbeien en heb er net nog 3 op
Alle reacties Link kopieren
En nu nog een paar paaseitjes met amaretto.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier die ook kijken naar 'my 600 lb pound life' op TLC? Ik geloof dat ik eraan verslaafd ben. Denk dat ik de meeste afleveringen wel heb gezien de afgelopen 2 jaar.

Helaas wordt het vaak uitgezonden van 01.00 tot 01.50 en dit geval is wel weer heel schrijnend. Vaak zijn ze rond de 260-275 kg. Deze dame woog rond de 200 kg op haar 16e, is nu 23, 2 kinderen verder en weegt 310 kg. Ik vind het boeiend maar ook schokkend.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-04-2017 09:12
Reden: spam
% gewijzigd
Nee Thee, dat kijk ik niet. Heb wel bij vlagen de tic om tijdens het eten naar Supersize vs Superskinny op YouTube te kijken.



En ik heb nu koffie en ga straks tekenen voor m'n contract!
Alle reacties Link kopieren
Leuk BE contract tekenen en wanneer begin je ook alweer, 1 mei?



De mevrouw van de uitzending viel eerst niet af (hield zich niet aan het dieet) maar uiteindelijk na 12 maanden van 310 kg naar 235. Nog een stuk te gaan maar knap gedaan.



Ik eet weer een paar beschuiten met aardbeien. De aardbeien zijn nog niet op maar de beschuiten wel en op brood vind ik het niet zo lekker. Erbij glas earl grey.

Benieuwd wat di spammer te melden had.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes vandaag met het tekenen van je contract BE!



Heb zelf ook idd weleens Supersize vs Superskinny op YouTube gezien.



Nu een wit puntje met een vleestomaat, mayo, peper en zout.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, beschuit met aardbeien en mango-thee.



BE veel succes vandaag.



Ik heb vandaag telefonische afspraak met hulpverlener. Kan ik weer even mijn verhaal kwijt, dat zal wel weer flink huilen worden. Heb vaker depressies gehad maar toen was ik lichamelijk nog gezond. Nu is de kwaliteit van leven heel, heel ver te zoeken. KUT-arm, KUT-bacterie, KUT-kuur!!



De kaiserbroodjes liggen in de oven, die ga ik zo eten met filet americain. Vanavond pannenkoeken met spek en kaas, troost-eten.
Alle reacties Link kopieren
Succes met de afspraak Blue. Pannenkoeken hier binnenkort ook weer eens op het menu. Dat combineer ik dan met aardappelpuree maken want anders heb ik teveel melk.



Heb net 4 roggecrackers met surimisalade op + bouillon + karnemelk
Alle reacties Link kopieren
Succes Blue!



Contract getekend Blueeyes?



DB, ik heb gelukkig roosters die ik dan open zet tijdens het gourmetten, vanochtend stonk het al niet meer.



Mijn ontbijt waren 2 gebakken eieren met spek, een augurk en tomaat, lunch was een witlofsalade.
Contract is getekend! Omdat ik wajonger ben, teken ik eerst voor 2 maanden proefplaatsing, dan pas kom ik echt in dienst. Thuis geluncht met wit brood met pindakaas en een kop groene thee druif-verbena.



Nu ga ik nog even voorbereiden voor vanavond (hobbyclub) en daarna koken. Dat wordt hamburger met aardappelblokjes en erwtjes.
En voor BL een dikke want die heeft ze nodig.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met tekenen van contract BE!! Je eten klinkt lekker en veel plezier op de hobbyclub vanavond!!



De knuffel heb ik inderdaad nodig, kun jij gedachten lezen?



Verder word ik in mijn omgeving belaagd met futiliteiten en het enige wat ik kan denken is 'prijs jezelf verdomme gelukkig met die kleinigheden, kijk maar naar mij'.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd BE! Proost .

Veel plezier met de hobbyclub.



Net weer wat voorbereidingen voor een evenement getroffen en straks rustig afsluiten om weer naar huis te gaan. De dag is snel voorbij gegaan en is alweer Dinsdag! Het voelt als Maandag hihi.



Nu nog een flesje water leegdrinken.
Ach, BL, soms beschik ik over verrassend goede telepathische vermogens. Helaas werken ze een beetje onvoorspelbaar. Net als het weer



Soms helpen die futiliteiten wel om m'n gedachten wat te verzetten, dus wie weet vertellen ze het daarom?



Mag ik trouwens even hier mijn bedenkingen plaatsen bij de teksten in de promo van een tv-programma? "Je komt hier nooit klaar met je passie". En het is een natuurprogramma... Kan iemand even een keer extra nadenken daar??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven