Wat eet je op dit moment? Deel 7!

18-09-2013 11:38 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
In zo’n 1,5 jaar tijd hebben we met elkaar 6 delen met maar liefst 18.000 berichtjes volgeschreven. En we zijn nog lang niet uitgegeten, dus tijd voor deel 7!

Dit is een topic dat gaat over eten in de meest brede zin van het woord: van een snelle snack tot een uitgebreid diner in een sterrenrestaurant, onvindbare lekkernijen, selecties, lekkere recepten, geslaagde en minder geslaagde kook- en bakexperimenten, mierzoete witte wijn, BlD (Bar le Duc), verantwoord en gezond afvallen of aankomen, aangebrande pannen en alles wat verder met eten te maken heeft.



Naast eten hebben we nog genoeg tijd over om gezellig met elkaar te kletsen over van alles en nog wat. Iedereen kan hier zijn verhaal kwijt onder het genot van een hapje en drankje. De deur staat voor iedereen open, dus meelezers schroom niet om gezellig mee te komen schrijven in deel 7!



Veel schrijf- een eetplezier, met z’n allen gaan we er een lekker, gezellig en mooi deel 7 van maken!
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zal ze dit vast en zeker ook leuk vinden! Ik zit ook lekker aan de thee. De citroen-gemberthee :-)
Lekker he, genieten van een kop thee
Alle reacties Link kopieren
Ja heerlijk! Kijk ondertussen naar een kerstaflevering van gordon ramsey, maakt wel lekkere dingen.. Al heb ik ook zo'n zin om te slapen.. Maar ben alleen thuis met de kleine, dus niet zo handig.. Gelukkig is ze wel rustig aan het spelen, dus niet ook nog eens een druktemakertje erbovenop!
Oh leuk, ik kijk ook altijd graag naar programma's van Gordon Ramsay! Fijn dat je dochtertje zo lief aan het spelen is. Heb net alle cadeautjes lekker ingepakt! Ziet er echt feestelijk uit al die pakjes



Heb mezelf nog een lekker kopje thee ingeschonken.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind de cadeautjes alleen al een feest!



Ben de laatste tijd naar wat rustige afleveringen van hem aan het kijken, waar hij dus echt zelf kookt en die vind ik veel leuker en vooral ook veel fijner om te kijken
Ja dat vind ik ook. Al die ingepakte presentjes! Ik koop ook altijd iets waarvan ik zeker weet dat ze dat graag willen hebben, ik geef graag iets waar iemand ook echt iets mee kan. Heb dan ook liever verlanglijstjes dan dat ik moet gaan gokken.



Ja ik vind de afleveringen waarin hij zelf kookt ook het leukst, al vind ik Oorlog in de keuken en Hell's Kitchen ook erg leuk om te zien!



Net nog een kerstkaart binnen gekregen van mijn achterneef en onderweg van de stad naar huis een buurman tegen gekomen, even een praatje gemaakt en elkaar alvast fijne feestdagen gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook liever verlanglijstjes dan dat ze zeggen, verras me maar! En het is toch niet helemaal naar wens!



Die andere vind ik inderdaad ook leuk, maar merk dat ik er zo onrustig van wordt als hij zo druk loopt te doen.. En die typische amerikaanse tvgeluiden en drukke scenes. In amerikaanse versies dan he..



Wat leuk dat je al een kerstkaart hebt gekregen en al fijne kerst hebt kunnen wensen. Hier nog geen kaart gekregen en ook nog niet echt iemand fijne dagen gewenst
Ja daar kan ik echt niets mee als ze zeggen 'verras me maar' dan kom je vaak toch uit op een standaard thee/koffie/douchepakketje/cadeaubon en ik geef juist zo graag iets wat iemand echt fijn vindt. Al zit je met een cadeaubon eigenlijk altijd wel goed. Maar vind het ook zo leuk om een ingepakt cadeautje te overhandigen en dan de reactie te zien!



Vind het voor mijn vriend altijd heel moeilijk, die weet ook nooit wat hij wil hebben en vind het voor een man sowieso heel moeilijk. Alhoewel het voor mijn vader supermakkelijk was. Een geschenkset van zijn favoriete geur, weet ook zeker dat hij daar heel blij mee is.



Het staat hier inmiddels aardig vol met kaarten, vooral van familie en vriendinnen van mijn moeder



Bij deze wens ik jou dan alvast hele fijne feestdagen Paperdoll, samen met je gezin en familie!
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat lief! Jij ook hele gijne kerst met vrirnden en familie!



Ja hier vragen ze vaak ook geld.. Maar dat vind ik ook zo moeilijk, want dan is het zo zichtbaar wat he voor die persoon 'over hebt'. En vind dat zo onpersoonlijk! Nu vind ik het wel weer anders als er van het geld samen een cadeau wordt gekocht en het dus ook 'tastbaar' is. Dan dat ze dat geld dan aan andere dingen opmaken..
Alle reacties Link kopieren
Fijne kerst dus
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vriend vind ik het ook nooit moeilijk en vaak kiezen we samen iets (dus een groter cadeau voor ons samen) ofwel gaan we eens samen naar de stad en kiezen zo allebei iets uit..
Dank je!



Ja dat vind ik ook, dat zichtbare. Vind het ook wel fijn dat ze gift cards tegenwoordig wat discreter maken en dat je niet meer in koeienletters het bedrag ziet wat erop staat.



Waar ze het geld aan opmaken moeten ze zelf weten maar ik doe sowieso niet aan geld voor verjaardagen voor kleine kinderen, want wil wel zeker weten dat het cadeau bij het kind zelf aankomt en niet dat het dan wordt gebruikt voor boodschappen ofzo.



Ik weet altijd wel iets te verzinnen wat ik wil hebben
Samen de stad in en vriend iets uit laten zoeken is natuurlijk ook een goede optie voor in de toekomst... thanks!
Alle reacties Link kopieren
Net even met mijn ouders geskypet, gaan dit jaar eindelijk eens 's avonds warm eten ipv 'smiddags.. Mijn vriend en ik vonden dat zo moeilijk altijd, kregen dan bijna nooit iets op..



Afgelopen jaar hebben we wel bijgedragen aan zo'n electronische auto voor een klein kindje, maar daarvoor hebben we hem meestal kleren gegeven. Omdat hij al heel veel speelgoed kreeg, en zijn ouders vonden kleren veel leuker! Heb dan wel ook nog wat boekjes voot hem gekocht, en dat vond hij leuker dan alle dure cadeaus..



Dit jaar hebben we o.a. een nieuwe lamp samen gekocht. Allebei zelf iets uitkiezen vind ik veel makkelijker dan voor elkaar, omdat we eigenlijk alles wel hebben wat we willen. Zeker kopen we ook nog iets los van elkaar om de ander te verrassen, maar dat pakt ook eigenlijk altijd wel goed uit..
Alle reacties Link kopieren
Mensen ik volg het niet meer hoor!



Ik wens jullie alvast fijne dagen, ben zelf een paar dagen weg dus ben hier niet te vinden .
Alle reacties Link kopieren
Een plakje Amarettocake uit het kerstpakket van vriendlief! Omnom...
Mijn melkschud brengt alle jongens naar de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook fijne kerstdagen, boemie!



Lekker zeg amarettocake polly
Alle reacties Link kopieren
Wij eten zometeen pasta met scampi en heul veel knoflook
quote:paperdoll schreef op 23 december 2013 @ 18:11:

Wij eten zometeen pasta met scampi en heul veel knoflook





Eet smakelijk Paperdoll!



Boemie, fijne feestdagen en veel plezier op je paar dagen weg!



Die amarettocake klinkt ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Wat ga jij/gaan jullie eten?
Wij eten vandaag boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ook lekker! Tijdje niet meer gehad, maar wel al een tijdje zin in.. Krijg mijn vriend alleen niet zover, die houdt daar niet zo van, dochter ook niet.



Net heerlijk gegeten, nu lekker uitbuiken op de bank
Alle reacties Link kopieren
Vanavond zuurkoolstamppot met stoofvlees en een stuk rookworst met mosterd gegeten. Nu een slagroomwafelijsje en straks thee met roomboter kerstkransjes en een stroopwafel.



Morgen nog wat laatste boodschappen doen en alvast wat voorbereiden voor 1e kerstdag.



@ Paperdool, als je boerenkool lekker vindt, dan maak je toch gewoon voor jezelf lekker boerenkool! Chocoman en ik vinden niet alles hetzelfde lekker, dus eten we als het zo uitkomt allebei iets anders. Zo eet ik geen pasta en dat vindt hij wel lekker, dan maak ik voor hem pasta en voor mezelf iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik maak wel eens iets aparts, heb laatst andijviestamppot voor mezelf gemaakt, vriend en dochter hebben toen pasta gegeten. Als ik écht ergens zin in heb, maak ik iets apart, maat meestal eten we gewoon met ons drietjes, over het algemeen vinden we allemaal hetzelfde lekker.

Zuurkoolstamppot vind ik echt vies, maar hoop dat het jou wel lekker heeft gesmaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er trouwens niet aan denken om alleen maar hetzelfde als Chocoman te eten, dan zou ik echt heel veel lekkere dingen moeten missen!

Ik ben gek op zuurkool- en boerenkoolstamppot. Vind rauwe zuurkool zo uit het zakje ook lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven