Wat eet je op dit moment? Deel 8!

23-12-2013 22:07 3017 berichten


Welkom in alweer het achtste deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant!



Iedereen is welkom om gezellig mee te komen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



En we komen van hier:

Deel 7
Alle reacties Link kopieren
Leuke openingspost, goed gedaan May!



Ik neem nog een kop thee en een waldkornbth met jonge kaas en ga dan naar bed!

Alvast welterusten allemaal!
May, je klinkt als een ervaren topicstarter



Happy new topic allemaal!



Ik neem ook nog een kop thee (jasmijn) en een mandarijntje.
Dank je Choco!

Slaap lekker alvast



Wij gaan er nog een gezellige avond van maken hier, en neem nu nog een glas english blend en een sinaasappel.
Dank je Milonga!



En happy new topic iedereen!
Alle reacties Link kopieren
@ May, ik heb altijd het gevoel dat als ik naar bed ga, de avond voor jullie nog moet beginnen, ha ha! Tot morgen!
Dat is ook wel een beetje zo

Vriend is vaak pas later thuis vanwege zijn werk, en allebei avondmensen.

Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan, hilary! :Imao:



Hier begint het normaal ook nu pas.. Maar zijn allebei wat moe, vriend moet morgenvroeg weer werken. Dus gaan zo richting bed, hij slapen en ik neem de ipad nog even mee



Nu laatste kopje kamillethee dus!
Alle reacties Link kopieren
Choco, slaap lekker!
Paperdoll

Geniet nog even van je thee en ook alvast welterusten gewenst!
quote:chocomuffin73 schreef op 23 december 2013 @ 22:19:

@ May, ik heb altijd het gevoel dat als ik naar bed ga, de avond voor jullie nog moet beginnen, ha ha! Tot morgen!



Dat heb ik ook, choco!

Ik ben nu net een klein kind, ik hoef er nu niet vroeg uit, dus ik hoef ook niet vroeg naar bed. Alleen zit ik nu wel te gapen op de bank, maar ik wil niet naar bed. Gewoon omdat het nu kan
Slaap lekker, choco en paperdoll!
quote:Milonga schreef op 23 december 2013 @ 22:27:

[...]





Dat heb ik ook, choco!

Ik ben nu net een klein kind, ik hoef er nu niet vroeg uit, dus ik hoef ook niet vroeg naar bed. Alleen zit ik nu wel te gapen op de bank, maar ik wil niet naar bed. Gewoon omdat het nu kan Groot gelijk heb je hoor! En als je toch moe bent gewoon lekker naar je warme bed toe gaan
Alle reacties Link kopieren
Npu dames, ik ga voorlopig nog niet slapen hoor! Nog maar wat icetea (green tea) meegesmokkeld naar bed :Imao:
Oh groene ijsthee lekker! Heb nu een schaaltje met kerstpakket-zoutjes naast me staan.
Ik neem nog een kop thee. IJsthee vind ik eigenlijk veel lekkerder als ik hem zelf maak.
Hoe maak jij 'm, Milonga?
Groene thee met een beetje citroen / munt /sinaasappel/waar ik maar net zin in heb en (afhankelijk van wat er in zit en de gelegenheid) wat honing of suiker. Ik heb niet echt een vast recept eigenlijk, is maar net wat ik in huis heb en zin in heb.
Ik ga het ook eens proberen, dank je wel!
Gewoon experimenteren wat je het lekkerst vindt. Het gaat echt met heel veel soorten vruchten(sap) en kruiden, en ook met allerlei soorten thee (zwart, groen, kruiden). Meestal laat ik het flink intrekken, maar met iets als munt moet je oppassen, dat kan ook te bitter worden.



Overigens mik ik ook van alles in gewone warme thee. Favoriet momenteel: munt met sinaasappel en kaneel.
Dat klinkt lekker Milonga! Ik ga nu lekker naar bed, welterusten! Bedankt voor de tip van de munt. Ik drink thee sowieso heel sterk, zo sterk dat hij bijna bitter is dus dat zal wel goed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij maken in de zomer ook veel icetea zelf. Eigenlijk wel met alle smaakjes, al vind ik groene thee denk ik het lekkerst. Gooien er ook vaak wat citroen of munt bij. Of met suiker/honing, maar ook wel eens met stevia of een andere zoetstof. Echt recept volgen wij ook niet. Gewoon inderdaad kijken wat we in huis hebben, verder proeven totdat hij de juiste smaak heeft. Aangezien wij heeel veel green tea dronken, was dit ook nog eens een fijne goedkope optie! En het fijne vooral, vind ik, dat je zelf weet wat erin zit.

Wij gebruikten overigens meestal wel verse hee.
Alle reacties Link kopieren
Met appel en kaneel is ook heel lekker! En die met sinaasappel en kaneel lijkt me ook erg lekker..
Alle reacties Link kopieren
Een leuk berichtje, er wordt een Lidl restaurant geopend! Ik vind dit echt een leuk en goed initatief!

Eerste Lidl Restaurant



2 rijstwafels met abrikozen-mango jam en rode druiven jam en een kop citrienthee - relaxmoment met flesje water - 2 donkere zonnepitbth met jonge kaas, hazelnootpasta en appelstroop, glas aardbei-sinaasappelsap en kop citroenthee.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Leuke OP May!



Ben een beetje brak want gisteren tot laat gewerkt! Maar er moet vandaag gekookt worden dus op naar de markt!



Voor ontbijt heb ik een framboos-banaan-yoghurt smoothie gemaakt. Lekker!



Fijn kerstfeest allemaal!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven