Wat eet je op dit moment? Deel 8!

23-12-2013 22:07 3017 berichten


Welkom in alweer het achtste deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant!



Iedereen is welkom om gezellig mee te komen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



En we komen van hier:

Deel 7
Aardbeiencornetto.
Alle reacties Link kopieren
Kersen vers van de boom van de buurman mmmmm
Alle reacties Link kopieren
2 bth met kaas en jam en flesje water
Alle reacties Link kopieren
Vanillekwark met stukjes nectarine



Weet iemand toevallig of Leentje ook nog rond zwerft hier op het VF?

Ik vond het altijd heerlijk om te lezen wat ze at en klaarmaakte.
Alle reacties Link kopieren
Nu een twister ijsje ben net terug van mijn moeder ze had weer eens zelf brood gebakken. Net een stuk gehad met pindakaas heerlijk dan smelt dat zo lekker.
bloem19802, die is naar het andere forum gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik me ook al eens af bloem19802. Jammer, ik las altijd graag haar verhalen over wat zij en haar kinderen allemaal wel niet aten :-D. Die kon eten zeg!



Popcorn en muntthee met honing.
quote:Hilary schreef op 18 juni 2014 @ 16:13:

bloem19802, die is naar het andere forum gegaan.Dank May! Coole nieuwe ava zeg!
Dank je Sri!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hilary schreef op 18 juni 2014 @ 16:13:

bloem19802, die is naar het andere forum gegaan.

Dank je!

OT;

Een kop koffie en een kwarkbolletje met jonge kaas en roomboter
Een kaasbroodje. Vandaag bij de Aldi geweest en ze hebben daar super relaxte softijsjes in een bakje voor 49 cent. Heb er een paar van meegenomen in aardbeiensmaak, met witte chocoladeschaafsel bovenop. Heerlijk! Die lust ik vanavond ook nog wel eentje.
Alle reacties Link kopieren
even een zwaai om te laten weten dat ik wel meelees maar even niks kan melden helaas.
Zwaai terug naar Thee!
Alle reacties Link kopieren
@chocodonut: voor mij is drinken ook echt moeten, momenteel zeker door de combinatie geen dorst en moeilijk binnenhouden.

Gister en eergister kwam ik per etmaal niet aan 300 ml



Wat betreft mijn ontslag destijds, ik wilde eerst een paar weekjes rust maar kreeg na 2 dagen het verzoek ergens in te vallen i.v.m. ziekteverlof. Gedaan en paar erg leuke en leerzame weken gehad, kreeg gelijk een vast dienstverband aangeboden (ja, toen nog wel ) maar voor langere tijd vond ik woon/werkverkeer net te ver.

Al met al niet lang thuis gezeten en het was een goede beslissing.



OT: half blikje powerr en me zo maar even naar Lidl slepen.
Alle reacties Link kopieren
250 gr. yoghurt met perzikstukjes, voelt alsof ik dit wel binnen kan houden (al neem ik nog steeds steeds maar een paar kleine hapjes)!
Goed dat je toch wat probeert te eten Thee! Is het nog gelukt om naar de Lidl te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Thee dat het eten en drinken zo moeizaam gaat. In welk deel van Nederland woon je trouwens? Ik wil best een x boodschappen voor je doen als ik in de buurt woon. OT volkoren penne met ratatouille en parmezaan.
Ziezo. Net lekker Chinees gegeten. Heerlijk koe lo yuk met saus en bami. En kroepoek. Er is nog over dus kan er nog een keer van eten!
Alle reacties Link kopieren
Lekker May, ben zelf dol op chinees al vind ik koe lo juk minder.



Pucka, wat lief van je! Maar is niet nodig, tenzij je me een portie eetlust kan komen brengen ! Van allerlei dingen in huis maar het eten zelf vlot nog steeds niet.



Wel weer een klein stapje verder en ik hoop hiermee de bijwerkingen van de nieuwe pijnstilling doorbroken te hebben. Het was maar een beetje maar toch....: puree, spinazie, eitje, heerlijke rundvleesjus. Moest nog even niet aan vlees denken, maar dit viel/valt goed.
Alle reacties Link kopieren
Solero ananasijsje. Lekker!
Thee, wat knap dat je avondeten op hebt! En het Solero-ananasijsje klinkt goddelijk
Alle reacties Link kopieren
Kiekeboe !
quote:Boemie schreef op 21 juni 2014 @ 20:05:

Kiekeboe !

Boemie!!



How's life??
Boemie!

Hoe is't?



Net de overgebleven Chinees van gisteren gegeten. Dan is dat ook op en hoeven we niets weg te gooien/te laten bederven. Het heeft weer goed gesmaakt!



De kat heeft een kip kauwstick van Whiskas gehad. Nu liggen er in de voorraadkast zoute rijen van Haribo waar ik enorm veel zin in heb, ik hoor ze naar me roepen
Alle reacties Link kopieren
Het gaat best prima met me. Inmiddels een Alpe d'HuZes ervaring rijker met een heel mooi resultaat en bijna vakantie. Eten is nog niet helemaal top maar ik werk er hard aan.



En met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven