Wat eet je op dit moment? Deel 8!

23-12-2013 22:07 3017 berichten


Welkom in alweer het achtste deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant!



Iedereen is welkom om gezellig mee te komen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



En we komen van hier:

Deel 7
Hee Boemie, heb inderdaad meerdere malen aan je gedacht toen ik de Alpe d'HuZes op de televisie zag!



Hier alles goed, we hebben er een pluizige huisgenoot in de vorm van een kat bij!
Een broodje met Surinaamse scharreleisalade.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Boemie; al gaat eten nog niet top, zo te lezen wel de goede kant op.

Knap hoor die fietstocht! En nog vakantieplannen?



Hier eten vanaf vrijdagavond weer niks en drinken za/zo ook veel te weinig. Op korte termijn komt er weer een arts maar ik wil sneller en wel eens weten wat ik moet doen/hoe ver ik moet verzwakken om weer opgenomen te worden. Liever morgen dan overmorgen.

Als zo de nieuwe pijnstiller weer werkt, hopelijk snel verder slapen.
Alle reacties Link kopieren
1/2 blikje powerr en 'n digestive biscuitje
Alle reacties Link kopieren
Een stuk red velvet cake.

Vandaag een doosje leonidas bonbons gekregen heerlijk.
Iglo visfilet Italiano. Ik ben er gewoon strontchagrijnig van...

Nooit aan beginnen, bak maar een ei!
Alle reacties Link kopieren
Lig sinds gister weer in zkh, gisteravond beetje appelsap en vanochtend alleen wat water voor medicijnen. Nog geen tijd bekend voor maagonderzoek, daarna pas weer drinken.
Ach lieve Thee, wat naar dat je weer in het ziekenhuis ligt. Maar je bent daar vast en zeker in goede handen! Hoop dat het maagonderzoek snel plaats zal vinden. Heel veel sterkte lieverd

Ik denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Kom morgen wel met een update!
Alle reacties Link kopieren
Een bakje bio yoghurt met gewelde abrikozen en pruimen
Lieve Thee, heel veel beterschap, ik hoop dat je zo snel mogelijk weer naar huis mag. Ik duim voor je maagonderzoek, en ik denk aan je!
Aardbeien. Ik kan weer eens niet slapen en heb weer eens een van mijn bekende nachtelijke huishoudelijke oplevingen. Heb het kleine beetje afwas gedaan, het water van de kat ververst en zijn brokken bijgevuld dus hij is voorzien. Heb verder de keuken wat gereorganiseerd en vriend gevraagd om een vergeten brood van acht weken terug weg te gooien wat onderhand nucleair was geworden, ik durfde het gewoon niet aan



Toen heeft vriend de kattenbak nog even gedaan en ik heb de eettafel gereorganiseerd. De mooie nieuwe zwarte tafelloper met zwarte barok-ornamenten is maar 150 cm lang dus net iets te kort om over de lengte te leggen dus heb hem nu over de breedte gelegd met een mooie waxinelichthouder erop en heb er alvast een nieuw lichtje in gedaan voor morgenavond. Het ziet er echt prachtig uit nu.



Baal wel hartgrondig dat ik niet kan slapen, ben klaarwakker maar moet morgen vroeg op voor een belangrijke afspraak. En in de middag nog een belangrijke afspraak. Blij als het eindelijk morgenavond is!
Alle reacties Link kopieren
@Sri begrijp je frustratie helemaal daarom koop ik nooit viscuisine.



Vandaag lekker gebakken kippenvleugels die ik laterba heb laten doorsudderen in een ui/tomaatsaus erbij rijst was heerlijk.



Net effe naar de stad geweest 2 zwarte truitjes en een blousje gescoord voor bijna niks.



@thee heel veel beterschap en succes met het maagonderzoek heb dat 2 keer gehad en was geen pretje.
Alle reacties Link kopieren
May bedankt voor je lieve post op m'n andere topic. Zo lief!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Bladora

Hoe gaat het nu met je? Ik kom hier morgen weer even kijken. Hou je taai lieverd, vind je zo dapper
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ok. Morgen weer werken en m'n gedachten verzetten. Thanks voor je support!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Neem ook de tijd en ruimte voor verdriet want dat mag er ook zijn
Dropsleutels. Eindelijk. En daar heb ik flink veel moeite voor moeten doen. Heb tien minuten in de rij moeten staan. Dat verbaasde me, ten eerste omdat het na half tien was en ten tweede omdat de mensen geen kleine dingen hadden zoals ik maar complete boodschappen.



En toen drong het tot me door: die ellendige ramadan!
Alle reacties Link kopieren
Haaa ik vind het just fijn dat het Ramadan is! Even lekker rustig in het hotel want alle Arabs zijn terug naar Hun eigenlijk land! Lijkt mijn hotel voor de verandering eens niet op Bagdad haha.



Wijn hebben in mijn restaurant een Iftar menu voor de over gebleven Moslim-gasten. Gisteren heb ik dat uitgetest met een collega die moslim is en dus aan het vasten is. Was super leuk en lekker!



Om het vasten te breken: dadels en een glas melk

Daarna: fattoush, tabouleh, tomaten salade, Raita, hummus, moutabel, labneh, tahina, olijven en flatbread.

Daarna: shis taouk, cheese samboussek, falafel, kwartel tikka

Daarna: geroosterde zeebaars met venkel, vegetable bamia, lam curry en rijst.

Daarna: verse ananas, watermeloen, galia meloen

Daarna: mammoul, dadels, Umm Ali, rijst pudding en baklava.



Tijdens het eten vers geperste watermeloen sap gedronken.



Was echt een feestje al dat eten! Maar daarna Well bom en bom vol, want ik had die dag uiteraard niet gevast
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik zit aan een magnum
Alle reacties Link kopieren
May ben je weg van het forum/topic?? Nee toch ??
Alle reacties Link kopieren
May??? Waar ben je? Toch niet weg hoop ik?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ben hier al even niet meer geweest, dus ik zie het nu ook pas. May, je bent toch niet echt helemaal weg hè?? We willen je terug hoor!
Alle reacties Link kopieren
Biogarde met walnoten,cantaloupe en rozijnen
Alle reacties Link kopieren
Boterhammen met gebakken ei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven