Wat eet je op dit moment? deel 9

25-01-2015 19:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren






Welkom in alweer het negende deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft. En inmiddels ook vaak over onze dagelijkse beslommeringen.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant! Hier is het op elk tijdstip etenstijd!



Iedereen is welkom om, vast of incidenteel, gezellig mee te komen kletsen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



hier vind je deel 8
Alle reacties Link kopieren


Happy new topic!

Tegen alle verwachtingen in toch nog een deel 9!!



Ik drink een glas apple pie thee met erbij een ijskoud flesje water.
Alle reacties Link kopieren
May, in deel 8 maakten we kerst 2013 en 2014 mee, hopelijk gaan we nu, met de huidige gezelligheid weer sneller.



Ik zit aan nog een glas cola en straks volgt er vast nog wel een 2e portie chinees.



Wist niet dat vriend ook brood bakt! Je hebt dus eigenlijk 2 huisprinsen
Hier is het tijd voor zelfgemaakte erwtensoep!
Alle reacties Link kopieren
quote:pangea schreef op 25 januari 2015 @ 19:32:

Hier is het tijd voor zelfgemaakte erwtensoep! Lekkerrrr! Ik hoop dat later deze week bij mijn ouders te eten. ALS ze nog in de vriezer hebben, ze weten niet dat ik kom.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere warme croissants met kaas/kipfilet.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Rolo.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Ben heel druk (geweest) kom snel weer even buurten!



Ot: glas cola light
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Verrassingsbezoekje Thee? Ik hoop dat je daar lekker verwend wordt, eten van moeders blijft lekker!

Ik krijg geen linkje geplakt, maar google maar eens op de lekkerder bestaat niet appeltaart, is met pudding en slagroom, errug lekker.

Vandaag dus een monchoutaart en de appeltaart gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 25 januari 2015 @ 19:31:

May, in deel 8 maakten we kerst 2013 en 2014 mee, hopelijk gaan we nu, met de huidige gezelligheid weer sneller.



Ik zit aan nog een glas cola en straks volgt er vast nog wel een 2e portie chinees.



Wist niet dat vriend ook brood bakt! Je hebt dus eigenlijk 2 huisprinsen



Ik hoop het ook, misschien komt er dan nog wel een deel 10 haha! En twee huisprinsen is zeker waar Brood bakken was trouwens eerste poging en goed gelukt! Bladora en Coetje, leuk dat jullie ook weer present zijn

Misschien doen we zelfs nog wel nieuwe meeschrijvers op.



En die monchoutaart en appeltaart klinken erg goed
Alle reacties Link kopieren
Ja coetje, een verrassingsbezoek. Het zit zo, 2e helft augustus waren mijn ouders op bezoek, toen lag ik nog in het zkh. Op 01-09 jl. was mijn moeder nog hier (er moest iemand zijn voor bezorging bed, rolstoel etc.) en vanaf die tijd alleen telefonisch contact, wel bijna dagelijks.

Toen ging medio oktober de sonde eruit en ging ik ook weer wat meer lopen. Toen als doel gesteld met de wijkverpleging dat ik eind januari naar ouders wilde. Mijn vader wordt a.s. week 80 en ik ga als verrassing een paar dagen naar daar. Haha, hele omgeving weet het, behalve familie. Mijn moeder zei al paar keer van zullen we je x op laten halen of zo. En steeds wimpelde ik het af dat het nog niet zo goed ging. Maar het gaat echt heel goed en nog steeds vooruit. Nu ga ik in de loop van woensdag en dan blijf ik waarschijnlijk tot zaterdag.



Zal eens googlen op dat appeltaartrecept. En ja, monchou net zelf gemaakt, dus vind ik ook heerlijk.



Leuk van dat brood May. Gewoon of in een BBB?



OT: roseetje en nu eerst BzV kijken!
Alle reacties Link kopieren
Is nog dezelfde vriend Thee, al heeft hij wel ook een eigen stek.En dat gaat een stuk beter.



Wij hebben kliekjes op, beetje ragout, pasta, friet, geroosterde groenten uit de oven en wat sla.Is de koelkast ook weer leeg en kan ik die morgen weer vullen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee Thee, een paar dagen naar je ouders! En dan ook nog voor zo'n speciale gelegenheid Brood gewoon in de oven. Broodbakmachine vinden we onzin en keuken is ook te klein voor allerlei keukenapparaten.



Vandaag drie wassen gedraaid, alles hangt nu schoon en fris te drogen en ik ga nu echt ontspannen! Heb er nog een glas thee bij genomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Thee, weer een doel bereikt dus! En je vaders 80e verjaardag, wat zal hij blij zijn dan dat jij daar ook bij bent.



Ik zag dat ik ook nog 2 pakken broodmix heb staan, wil eigenlijk eens zelf worstenbroodjes maken,heb een lekker recept van een molen hier uit de buurt.



Vriend maakt een pita kaas-salami.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje Pringles Sour Cream&Onion. Nog nooit gehad maar ze waren in de bonus en ik vind ze best lekker! Dus die eten vriend en ik nu samen.
Alle reacties Link kopieren
Blue, ik heb wel een bbm, maar gebruik hem ook best vaak, heb een soort werkbank in mijn keuken(tje) waar al mijn apparaten op staan,zou anders ook niet weten waar ik die allemaal op moet bergen.Ik heb ook niet zo'n groot huis.



Hier tussen het bakken door ook 2 wassen gedraaid en net grotendeels weer opgevouwen in de kast, altijd een fijn gevoel.Verder ruim ik morgenvroeg wat op en even stoffen en zuigen, visite komt pas na 15.00 dus lekker de tijd.Ouders van vriend blijven eten en ik maak een groentesoepje, aardappels uit de oven met rozemarijn, tijm en zeezout, spercieboontjes, verse spinazie en rollade en varkenshaasje met champignonsaus.De jarige mag hier altijd kiezen wat we eten
Alle reacties Link kopieren
Avondeten was een tortilla van aardappelen, groenten, knakworsten in stukjes en eieren natuurlijk erbij spinazie en salade.



Nu gezellig tv kijken met allerlei lekkers.

Croky gewone chips, popcorn, snoepjes en pringles paprika chips.
Alle reacties Link kopieren
Hoi chocodonut! Jij gelukkig ook het nieuwe deel gevonden.



Coetje, da's uitgebreid koken morgen dus.



Ik heb een keer een bbm gekregen, maar nog nooit gebruikt, staat in de berging.



Pringels vind ik geloof ik in geen enkele smaak lekker. Misschien, als ik weer wat fitter ben.... alhoewel dan wil ik ook de naaimachine weer op tafel en ooit eens leren hoe mijn lockmachine werkt.



OT: niks, misschien straks nog beetje chinees, eerst afwassen en de bloemen verzorgen.



Ja coetje, hopelijk vinden ze het een leuke verrassing. Sprak ze net nog en vroeg of ze het nog vieren/mensen verwachten. Nee, niet echt. Nou zijn natuurlijk niet alle ooms/tantes er meer maar een aantal komt altijd zeker. Haha, nog 3 nachtjes slapen en dan idd weer een doel bereikt!
Alle reacties Link kopieren
Hier een lekkere kop rozenthee, stroopwafels en Tony Chocolonely caramel - zeezout; oh dat is echt m'n favoriet

Hou helemaal niet van chocolade maar hier kan ik echt een hele reep van op!

Happy new topic !!!



Dank je Thee, voor je leuke OP!

Ik zet nu de pc pas aan, na vanmiddag heb ik het gevole of ik een betonmolen op heb . Eigen schuld dikke bult en zo.

Nu nog een klein glaasje rode wijn en dan ga ik bijtijds m'n bed weer in, want morgen een deadline.... brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Chocodonut en Sri

Leuk dat jullie er ook weer zijn!

Ik eet nu even niets maar drink water nu. En zit me helemaal te verheugen op straks, lekker slapen onder vers en schoon opgemaakt flanellen beddengoed

Coetje, succes met koken morgen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Thee en May



Nieuwe topic was voor mij zo gevonden het eerste wat ik namelijk altijd doe als ik op viva kijk is checken wat jullie aan het eten zijn haha.



Thee ik hou ook niet van pringles die waren ook voor mijn bezoek.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Kopje koffie met een versgebakken croissantje
Alle reacties Link kopieren
Een kopje groene thee met een bakje optimel Griekse yoghurt met zelfgemaakte granola
Alle reacties Link kopieren
Coetje, gefeliciteerd met verjaardag vriend en een leuke dag (met lekker eten en drinken) gewenst!



OT: even niets, dadelijk blikje powerr denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven