wat is een lekkere witte wijn ?

23-09-2013 21:30 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb totaal geen verstand van wijn en nu zoek ik een fruitige zoete niet droge witte wijn.. 1 die niet na blijft branden na een slokje



alvast bedankt
Ga naar de supermarkt, zoek een fles uit van meer dan ¤5



Daarna kun je proberen voor minder geld iets lekkers te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Limonade met een scheutje alcohol?
Ik vind de spatlese lekker, te kop bij lidl, jumbo en albert heijn
Zoete witte wijn is in mijn ogen nooit te zuipen, maar dat antwoord wilde je vast niet.

Ik vind, mensen die (uitsluitend) zoete witte wijn willen die lusten geen wijn, en kunnen het beter gewoon bij een of ander mixdrankje houden.
quote:jellybelly schreef op 23 september 2013 @ 21:38:

Zoete witte wijn is in mijn ogen nooit te zuipen, maar dat antwoord wilde je vast niet.

Ik vind, mensen die (uitsluitend) zoete witte wijn willen die lusten geen wijn, en kunnen het beter gewoon bij een of ander mixdrankje houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 23 september 2013 @ 21:38:

Zoete witte wijn is in mijn ogen nooit te zuipen, maar dat antwoord wilde je vast niet.

Ik vind, mensen die (uitsluitend) zoete witte wijn willen die lusten geen wijn, en kunnen het beter gewoon bij een of ander mixdrankje houden.Eens.
wij slapen nooit.
quote:jellybelly schreef op 23 september 2013 @ 21:38:

Zoete witte wijn is in mijn ogen nooit te zuipen, maar dat antwoord wilde je vast niet.

Ik vind, mensen die (uitsluitend) zoete witte wijn willen die lusten geen wijn, en kunnen het beter gewoon bij een of ander mixdrankje houden.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 23 september 2013 @ 21:38:

Zoete witte wijn is in mijn ogen nooit te zuipen, maar dat antwoord wilde je vast niet.

Ik vind, mensen die (uitsluitend) zoete witte wijn willen die lusten geen wijn, en kunnen het beter gewoon bij een of ander mixdrankje houden.Eens!