Wat is lekker van de lidl?

27-07-2008 18:26 909 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf morgen is er hier een lidl. Nu ken ik de lidl helemaal niet en vraag ik me af wat nou echt de lekkere goede producten zijn, en welke producten ik bete rniet kan kopen!



Alvast bedankt!
Ik heb trouwens meerdere mensen in mijn omgeving die echt helemaal nooit bij Lidl boodschappen willen doen omdat ze van mening zijn dat de kwaliteit slecht is, of de producten ongezonder etc. Dat zijn vaak mensen die altijd alleen maar merkproducten kopen zoals bijvoorbeeld Knorr of Coca Cola. En dat zijn toch ook gewoon mensen die hun geld maar 1 keer uit kunnen geven. Jammer toch. Als ik ze vertel dat de groente van Lidl door de consumentenbond als beste wordt getest dan gaat dat gewoon langs ze heen. Geen Aldi en geen Lidl, vreemd hoor. Je bent dan een dief van je eigen portemonnee.
Alle reacties Link kopieren
Nee, Knorr is lekker gezond , allemaal kleur en smaakstoffen.

Kun je beter bij de lidl tomaten, uien, paprika en een courgette kopen en daar een lekkere pastasaus van maken dan een pastasaus kopen van Knorr
Alle reacties Link kopieren
quote:marin125 schreef op 10 november 2014 @ 21:37:

Flashy. Cola light is ¤ 0.86. 2l fles.nog niet zo lang geleden was die 43! cent.
Alle reacties Link kopieren
Groenten en fruit kunnen er goedkoop zijn ja. Ik koop er bv altijd basilicumplantjes, die zijn bij de Lidl maar 1 euro, de helft van wat je elders betaalt. Ze zijn ook wat eerder verlept, dat wel.

Maar de Lidl is niet altijd of met alles het goedkoopst, dus of je nou perse een dief van je eigen portemonnee bent weet ik niet.

Mijn favoriet op dit moment, de hele winter eigenlijk, is de haas. Heerlijke Argentijnse hazenrug uit de diepvries. Niet goedkoop. Maar in januari gaan ze altijd in de aanbieding, dan sla ik er nog een paar in.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de garnalenring aan het ontdooien. Die hebben ze alleen rond de feestdagen. En de dunne toastjes met tomaat/basilicum of olijolie/Italiaanse kruiden zijn ook erg lekker. Hebben ze ook alleen nu en rond Pasen. En de zoute koekjes, vier soorten in een doosje, zijn ook heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Koffiebonen in een rode zak, ik weet niet of die al genoemd zijn. Ik heb geen zin om 29 pagina's terug te lezen. .:)
Alle reacties Link kopieren
Oreo chocola, de neppe. Heerlijk!!!
quote:xxjustmarlieszxx schreef op 14 november 2014 @ 13:04:

wij hebben altijd cola van de lidl, is volgens mij goedkoop en smaakt bijna net zoals de echte :D



Dat beeld je je in, want die cola lijkt er totaal niet op. Het is te drinken, maar haalt het niet bij Coca-Cola.

Dat vind ik van alle Lidl 'nep' producten. Het is drink- of eetbaar, maar niet te vergelijken met A-merken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren al wat ingeslagen van de Deluxe producten. Zoals de chocoladehagel met koffiesmaak, of de olijfolie met pistache. En de chocolaatjes met sinaasappel- en citroensmaak.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 19 november 2014 @ 08:23:

de chocoladehagel met koffiesmaakEn? Lekker?
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 19 november 2014 @ 07:33:

[...]





Dat beeld je je in, want die cola lijkt er totaal niet op. Het is te drinken, maar haalt het niet bij Coca-Cola.

Dat vind ik van alle Lidl 'nep' producten. Het is drink- of eetbaar, maar niet te vergelijken met A-merken.Wat is er mis met je bij zoiets inbeelden? Het gaat erom of je het lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
[quote]sinnombre schreef op 19 november 2014 @ 07:33:

[...]
anoniem_50728 wijzigde dit bericht op 19-11-2014 09:04
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:orangesss schreef op 19 november 2014 @ 08:42:

[...]



En? Lekker?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Woensdagmiddag! Dat betekent thuis eten met de kinderen en dan altijd met iets lekkers. Ik vind kant en klare pannenkoeken ontzettend smerig. Toevallig laatst de kant en klare poffertjes van Lidl bij iemand gegeten en die vond ik ontzettend lekker! Ik ben heel kritisch dus ik denk dat dat wel iets wil zeggen. Dus die ga ik straks halen voor tussen de middag.
Alle reacties Link kopieren
Die chocohagel met koffiesmaak heb ik ook meegenomen, caramelsmaak trouwens ook, nog niet geproefd.

Die Delicieux chocopastas zijn ook érg lekker, ik heb dan altijd de mokka en caramelsmaak, yummie.



Heb net de carpacciotapenade geproefd, ook lekker.

De chocolade-notenmix (in zo'n verdeelschaal) zijn ook zalig.

En de ijsrol praliné had ik vorig jaar met kerst, en nu ook weer meegenomen. Echt lekker ijs.



Eigenlijk moet je er met deze dagen niet komen, de verleiding om die kar vol te gooien met al dat lekkers, is wel groot....
quote:Raldy schreef op 19 november 2014 @ 09:01:

[...]





Wat is er mis met je bij zoiets inbeelden? Het gaat erom of je het lekker vind.



Niets mis mee, maar je maakt mensen blij met een dooie mus als je zegt dat deze cola op de Coca-Cola lijkt. En ik heb altijd het idee dat mensen bepaalde Lidl producten ineens extra lekker vinden als ze de goedkope prijs horen. Net als de cosmetica van Lidl of Kruidvat. 'Ge-weeeeeldige' producten. Net zo goed als Clinique. Uit dezelfde fabriek, etc.

Houd je jezelf dan voor de gek als je dat vindt, want ik vind dat ronduit troep.
quote:mamaonbekend schreef op 19 november 2014 @ 11:20:

Die chocohagel met koffiesmaak heb ik ook meegenomen, caramelsmaak trouwens ook, nog niet geproefd.

Eigenlijk moet je er met deze dagen niet komen, de verleiding om die kar vol te gooien met al dat lekkers, is wel groot....Echt hé? Veel te veel lekkere dingen, maar ach, laten we een beetje genieten.
quote:sinnombre schreef op 19 november 2014 @ 11:23:

[...]





Niets mis mee, maar je maakt mensen blij met een dooie mus als je zegt dat deze cola op de Coca-Cola lijkt. En ik heb altijd het idee dat mensen bepaalde Lidl producten ineens extra lekker vinden als ze de goedkope prijs horen. Net als de cosmetica van Lidl of Kruidvat. 'Ge-weeeeeldige' producten. Net zo goed als Clinique. Uit dezelfde fabriek, etc.

Houd je jezelf dan voor de gek als je dat vindt, want ik vind dat ronduit troep.

Wat zou ik met jou graag een blinde test willen doen.

Even dit, dagcreme lidl als beste getest door de consumentenbond: http://www.consumentenbon ... pelcreme-scoort-het-best/

http://www.consumentenbon ... mpelcr_mes.pdf;jsessionid=E045A8F93784AC65117D1C562741227E?bodyClass=dossiers+overview
Alle reacties Link kopieren
@Netniet: Maar dagcreme is heel persoonlijk, dat kun je niet als "beste" testen.



Ik heb jaren lang moeten zoeken naar de juiste dagcreme die bij mijn huid past.

Het ene merk is te vet, het andere krijg ik puistjes van, de andere krijg ik een droge huid van etc.



De samenstelling verschilt er sterk per merk en dat moet dan ook nog maar bij je huid passen, op alle dagen van de maand met hormoonschommelingen.



Dus dat daar een merk als beste uitkomt, dat zegt echt helemaal niks.



Overigens vind ik alle cola wat niet van Coca Cola is niet te drinken. Maar ik lust ook geen pepsi.



Zelf kom ik graag in de zomer bij de Lidl voor de huzarensalade, aardappel salade en andere bijgerechten.

Rond de kerst en Sint periode haal ik er mijn kerstbrood, marsepein en ander December lekkers.
Alle reacties Link kopieren
Ik haal er vooral water met prik, groente, fruit, wc papier en vuilniszakken.

Al het 'bewerkte' voedsel vind ik daar too much, salades te zout, toetjes te zoet, vlees te gekruid of helemaal vaccum waardoor het van structuur verandert.



Oh, de gezouten amandelen in het blikje vind ik wel zalig. En de wijn is ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Struisvogelbiefstuk
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 19 november 2014 @ 11:23:

[...]





Niets mis mee, maar je maakt mensen blij met een dooie mus als je zegt dat deze cola op de Coca-Cola lijkt. En ik heb altijd het idee dat mensen bepaalde Lidl producten ineens extra lekker vinden als ze de goedkope prijs horen. Net als de cosmetica van Lidl of Kruidvat. 'Ge-weeeeeldige' producten. Net zo goed als Clinique. Uit dezelfde fabriek, etc.

Houd je jezelf dan voor de gek als je dat vindt, want ik vind dat ronduit troep.Hoezo "blij met een dooie mus" als je die cola echt lekker vind? Sommige producten van de Lidl smaken gewoon goed en dat het goedkoop is, is mooi meegenomen. Ik vind dan niet dat ik mezelf voor de gek houd.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 19 november 2014 @ 11:27:

[...]



Wat zou ik met jou graag een blinde test willen doen.

Even dit, dagcreme lidl als beste getest door de consumentenbond: http://www.consumentenbon ... pelcreme-scoort-het-best/

http://www.consumentenbon ... mpelcr_mes.pdf;jsessionid=E045A8F93784AC65117D1C562741227E?bodyClass=dossiers+overview



De dagcreme van de lidl is prima, maar stinkt enorm! Ik werd onpasselijk iedere keer als het potje opende.



Producten waarvoor ik speciaal naar de lidl ga is het toiletpapier, vaatwastabletten, salami, pittige gorgonzola en de zoet/zoute nootjes.



Vanochtend zag ik allerlei december aanbiedingen en moest me echt inhouden, heb alleen een zakje smeltchocolade meegenomen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:Raldy schreef op 19 november 2014 @ 14:03:

[...]





Hoezo "blij met een dooie mus" als je die cola echt lekker vind? Sommige producten van de Lidl smaken gewoon goed en dat het goedkoop is, is mooi meegenomen. Ik vind dan niet dat ik mezelf voor de gek houd.



Persoonlijk vind ik de cola van de lidl ook erg lekker. Ooit overgestapt vanwege de prijs. Nu vind ik de cola van de Lidel zelfs lekkerder dan coca cola of Pepsi. Laatst nog een fles coca cola meegenomen omdat we bij een andere supermarkt waren maar die vond ik echt niet lekker meer.



Dus het smaakt wel anders. Wat je lekkerder vindt verschilt van persoon tot persoon.
Sinds kort verslingerd aan de viola koffiecupjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven