Wat koop jij bij de Aldi?

27-07-2008 22:38 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Lidl-topic: zijn er ook artikelen van de Aldi waar je enthousiast over bent?



Ik doe mijn boodschappen overal. Zowel bij AH als C1000, de Lidl én de Aldi.

En van de laatste twee eigenlijk liever bij de Aldi.



Wat zijn jouw favourites daar?

Ik vind zelf de toetjes (Schlemmerkwark) en de light kaas erg lekker. Verder de 'scholiertjes' en de oud-hollandse drop in doosjes.



De goudmerk-koffie en de aardbeienjam< heerlijk, er zit bijna geen aardbei in, dus goed dun te smeren.



Het diepvriesvlees in kartonnen dozen vind ik eng, zowel bij de Aldi als bij de Lidl, het heeft vaak kleine lettertjes: voorbewerkt...,

volgens mij heeft dat weinig meer met echt vlees te maken wat eruit die pakjes komt.

Probeer vlees altijd zoveel mogelijk van scharrelafkomst te kopen.



Verder bij de knabbels de kaaszoutjes en de tropische mix.

Een molentje met peper en zoutkorrels.



Een tijdje terug hadden ze van die mini-koekjes, notenreepjes en van die harde zoete sesamcrackertjes, mmmm...



Wie volgt?
anoniem_8669 wijzigde dit bericht op 27-07-2008 22:40
Reden: nuanceverschilletje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ontzettende fan van de zeepvrije waslotion van de Aldi: Ombramed (in Duitsland waar ik ook wel eens winkel bij de Aldi heet het Ombiamed). Het spul is alles wat SebaMed ook is, alleen 20x goedkoper! Het is hypoalergeen, dermatologisch getest, geen kleurstoffen, Lage ph-waarde, zeepvrij en het wordt zelfs door het Radboud Ziekenhuis aangeraden voor mensen met een overgevoelige huis en/of allergien (google het maar eens!).



Verder koop ik bij de Aldi het allergoedkoopste afwasmiddel (¤ 0,29 voor 750 ml: mijn afwas is stralend schoon en ik doe er net zo lang mee als een duur merk), kattenbakzand, toiletpapier, allesreiniger, de "danerol" croisants om af te bakken, koekjes, vloeibare margarine, wijn, nootjes en chips.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop er altijd traitjes Golden Power.(vriend heeft energie nodig haha)
Idd MasMas, die doucheschuim is heerlijk, ik kreeg die tip idd ooit van een verpleegkundige (Kun je wel raden in welke stad ik woon...). Met mijn gevoelige huid ideaal.

Hij ruikt ook prima en kost geen drol in vergelijking met al die hypo allergene blabla flesjes.
N.a.v dit topic ben ik ook maar es de Aldi ingedoken. En ik vind de verse kruidenpotjes, cherrytomaatjes en perssinasappelen goed te doen (qua prijs en de rest). Maar heel eerlijk vind ik de rest van wat ik er had gekocht echt erg teleurstellend. Ik had bijvoorbeeld een quiche gekocht met spinazie en kaas en ik heb werkelijk nog nooit zoiets smerigs gegeten. Ik lust normaliter echt zo'n beetje alles maar dit was echt te erg. En zo had ik nog een paar dingen. Ik zal er dus niet snel meer iets anders kopen dan fruit en groenten. Echt jammer want ik had wel zin een bezuinigen!
De chocolade is heerlijk. ook vind ik de Cola Light van de Aldi het lekkerste. Ook kopen wij de beschuiten, pakjes drinken, wijn, suiker, japanse mix en wcpapier er.
tjilla schreef op 27 september 2008 @ 10:17:

N.a.v dit topic ben ik ook maar es de Aldi ingedoken. En ik vind de verse kruidenpotjes, cherrytomaatjes en perssinasappelen goed te doen (qua prijs en de rest). Maar heel eerlijk vind ik de rest van wat ik er had gekocht echt erg teleurstellend. Ik had bijvoorbeeld een quiche gekocht met spinazie en kaas en ik heb werkelijk nog nooit zoiets smerigs gegeten. Ik lust normaliter echt zo'n beetje alles maar dit was echt te erg. En zo had ik nog een paar dingen. Ik zal er dus niet snel meer iets anders kopen dan fruit en groenten. Echt jammer want ik had wel zin een bezuinigen!
Je kunt ook beter voor de niet verse dingen naar de Aldi gaan, of drinken en drank!!
Er zijn heel veel dingen meer die je bij de Aldi kan kopen. Ik zou niet zo snel van die kant en klaar dingen daar halen. Maar ook niet bij AH. Wat goed is bij de Aldi: pelato (tomaten in blik), afbakciabatta, de olijfolie en roomboter, wc-papier en keukenrol, koekjes, flesjes water en handzeep.

En soms de aparte aanbiedingen. Een paar weken geleden was er serranoham in de aanbieding. Echt lekker. Iemand nog een stuk over?
Alle reacties Link kopieren
Wiener melange (die poeder-soort) zo lekker!!

En kaas

Soms groenten

Diepvriesgroenten

Toetjes

Melk/Yoghurtdrink

Hun optimel van eigen merk

Vleeswaren alleen ossenworst of leverworst, de rest vind ik niet zo lekker

En drinken natuurlijk, wijn is ook goed te doen daar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst voor het eerst even de Aldi ingedoken. Weinig tijd dus niet veel gehaald maar de reep chocola met noten en druif is heerlijk! Straks ga ik even voor een wat uitgebreider bezoek, heb van hier vandaan een boodschappenlijstje gemaakt .
Alle reacties Link kopieren
Kaas

Kattengrind

Biogarde

Yoghurt

Melk

Groente en fruit (niet alles)

Koffie

Kip-kerrie salade

Boterhamzakjes

Kruidenroomkaas

Toiletpapier

Macaroni, Spaghetti

Tomatenpuree

En vast nog wel het een en ander, maar meer kan ik zo snel niet bedenken. Fijne winkel, jammer dat de hele stad er is op zaterdag. De enige dag dat ik naar de Aldi kan... Maar verder prima winkel.
Alle reacties Link kopieren
En hoe kan ik de olijfolie vergeten!
Alle reacties Link kopieren
ik baal omdat ze de parmezaanse kaas niet meer hebben., Een tijd terug zeiden ze dat dat een winterproduct was en in oktober weer te koop zou zijn. Nou, nie tdus. Of bij jullie wel?



Zag gisteren wel een leuk pakket it. kaasjes liggen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Bij Aldi in Duitsland:

- yoghurt

- kipfilet

- gerookte zalm

- thee in allerlei smaken

- haribosnoep

- Lebkuchen (geen idee of ze die in NL hebben)

- toiletpapier

- macaroni

- melk

- vlees

- aardappels

- Tomaten en komkommers (aus Holland)

- augurken

- chips

- sap

De rest (fruit, babyspullen, de 'luxere merkdingen, water etc,) halen we bij een 'kwaliteitssupermarkt' of bij Penny
Alle reacties Link kopieren
Ik kom zelden bij de Aldi of Lidl. En wil daar voorzichtig verandering in gaan brengen. Al zijn er bepaalde dingen die ik er niet zal kopen: vlees en brood. Ik zat net even te Googlen en kwam de volgende website tegen: http://www.aldiwatcher.nl/ aan de rechterkant staan prijzen, zodat je het rustig eens kan vergelijken! Ik ga dit zeker onder de loep nemen, want ik denk eerlijk gezegd dat deze discount supermarkten alleen zoden aan de dijk brengen als je een groot huishouden hebt, en niet als je alleen bent. Maar misschien heb ik het helemaal mis, correct me if I am wrong.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist bij de Aldi het hele donkere brood erg lekker. Minstens net zo goed als van een dure bakker.

Verder kom ik eigenlijk niet meer zo heel veel bij de Aldi, ik werk fulltime en moet vaak op zaterdagochtend de boodschappen doen.

DeAldi hier is op zaterdag een puinhoop, heel veel lege vakken, wel aan het bijvullen dus overal containers en lege dozen. Brood vaak al op. Cola vaak op, energydrinks op, vlees nog maar weinig keuze.

Ik ga steeds meer naar de Lidl, heel veel groente en fruitkeuze, nette winkel.
Alle reacties Link kopieren
Knoppers
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 24 november 2008 @ 10:48:



- Lebkuchen (geen idee of ze die in NL hebben)

-Jaaaah! Van de week bij de Lidl, jummie!
De gerookte zalm van de Aldi is veeeel lekkerder dan die de euroshopper van Appie. Bij die laatste zitten er vaak harde stukken aan de randjes.

Lebkuchen, idd, zag ik van de week ook weer bij de duitse Aldi, ben er zelf niet kapot van. Vind wel dat ze in Duitsland veel leuke dingen hebben voor de kerst, op choco en koek gebied. En ook voor de bakproducten (decoratie)is er veel meer keus.
Of dominostenen. MMMMMMMMMM

*gaat gelijk vanavond nog wat voorraad halen*
Alle reacties Link kopieren
De chocolade rijstwafels
Aldi en Lidl houden hun mond over de sterke prijsverhogingen die ze doorvoeren in hun supermarkten, zo meldt retailsite Distrifood. Volgens onderzoeksbureau Nielsen zijn beide prijsvechters dit jaar al circa 8 procent duurder geworden. De ketens zelf schreeuwen echter om het hardst dat van inflatie bij hen geen sprake is.



Uit Nielsen-onderzoek blijkt dat de rest van de markt dit jaar minder dan 5 procent duurder is geworden. Bij Aldi (8,2 procent) en Lidl (7,8 procent) is veel sterker aan de prijsknoppen gedraaid.



In paginagrote advertenties claimt Aldi dat 'één miljoen Nederlanders totaal géén last van de recessie' heeft. 'Als u gewoon naar Aldi komt, leeft u royaal door ondanks de recessie', stelt de grootste discounter bij een foto waarop een gezin een stationcar vollaadt met boodschappen bij een Aldi-filiaal.



Vorig jaar oktober gaf Aldi nog toe dat het er niet aan ontkwam om evenals andere supermarkten prijsverhogingen door te voeren. Aldi is in zijn communicatiebeleid de laatste tijd wat opener geworden en geeft in zijn advertenties meer uitleg over zijn handelwijze. In de winkels houdt Aldi echter sterk vast aan zijn positionering als discounter en voert weinig vernieuwingen door.
@miss chicken, ja Aldi is niet altijd even goedkoop. Ook daar moet je op blijven letten.

Maar ik ben bij de Aldi nog steeds een stuk minder kwijt dan bij bijvoorbeeld de Jumbo. Maar dat komt ook omdat er minder keus is en je dan minder in de verleiding komt om dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Kom niet zo vaak bij de Aldi, maar ik koop er wel de olijfolie en energy drink.



En ik hou de nonfood in de gaten. Ik heb al een paar keer echt leuke schoentjes gekocht en mijn regenpak van de Aldi is ook prima.



Als ik in Duitsland ben, neem ik een pak chocolade sojamelk en vitamines mee.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik schaam me dood, maar ik eet dus niet van de aldi of de liddl.

Ik heb een aantal dingen geprobeerd, en waarschijnlijk heb ik net pech gehad, maar ik vond ze echt vies. En tja, nu loop ik er wel eens in maar denk ik bij alles 'ja maar wat nou als dat óók vies is?'



En het zou me zoveel geld schelen.. ;)
quote:Stephanietje schreef op 29 november 2008 @ 22:50:

Hmmm ik schaam me dood, maar ik eet dus niet van de aldi of de liddl.

Ik heb een aantal dingen geprobeerd, en waarschijnlijk heb ik net pech gehad, maar ik vond ze echt vies. En tja, nu loop ik er wel eens in maar denk ik bij alles 'ja maar wat nou als dat óók vies is?'



En het zou me zoveel geld schelen.. ;)

Wat heb je gekocht dan? Wat vond je vies?

Dingen die ik nooit bij de Aldi zou kopen:

Pindakaas

Koffie (K&G is lekkerder en goedkoper)

nutella

Alle kant en klaar maaltijden

hagelslag

Maar goed, dat zijn dingen waar ik bij de AH ook altijd het A-merk zou kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven