Wat lusten jullie niet van buitenlands eten?

07-05-2014 22:56 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit wat melig te whatsappen met mijn lieve Engelse collega.



Zij vindt drop echt niet te eten, ik lust het Duitse brood niet (zuurdesem?). Voor een bara hoef je me ook niet wakker te maken



Wat lusten jullie niet Qua buitenlands eten?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Haggis (Schots) tripes (Frans)en andere vage ingewanden.
Alle reacties Link kopieren
Engels ontbijt.

Witte bonen: vies

Gebakken ei: vies

Saucijs: vies

Gebakken spek: vies.



En koriander (is niet echt buitenlands, maar zit wel vaak in exotische gerechten)
Alle reacties Link kopieren
Pens, in Nederland wordt dat niet vaak gegeten maar over de grens wel. Eigenlijk lust ik vrijwel alles behalve melk en warme pap.
verba volant, scripta manent.
Ik moest er ff over nadenken want ik lust veel, maar ben niet erg gecharmeerd van de Duitse keuken: veel te veel vlees. Schnitzels brrrr.
Andouillette, brrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Zoete rode bonen. In van die kleffe gestoomde zoete broodjes. In Japan zijn ze er dol op, maar ik niet.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Ingewanden en echt rare dieren zoals slang, aap, etc. Maar voor een broodje alligator (gekweekt) mag je me wakker maken. Lekker. En leguaan was ook goed te doen.



Gefrituurde vogelspin laat ik wel ff voorbijgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een bara niet vies, maar ook niet lekker genoeg voor het aantal calorieën. Tripes sla ik ook over en ik hou ook niet van schapenvlees en vette stoofpotten met varkenspoten ofzo.



die Japanse bonenpasta is aan mij ook niet besteed nee. Ongelooflijk dat ze daar snoep van maken.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 07 mei 2014 @ 23:03:

Andouillette, brrrrrrrPens dus, ik kreeg ze ooit geserveerd bij vrienden, die dachten me er een plezier mee te doen omdat ik nou eenmaal Frankofiel ben. De ingewanden vlogen om mijn oren.
verba volant, scripta manent.
Ingewanden, gruwel ja: helemaal verdrongen!
Alle reacties Link kopieren
Ingewanden lust ik niet, stierenballen waren ook vies en voor sushi hoef je me ook niet wakker te maken. En insecten, maar dat is puur hoe ze eruit zien. Krijg al jeuk als ik ze zie ( dood en levend..) en ook slang en aap en cavia blief ik niet.
Supa de Burta, soep getrokken in varkensmaag. Op de traditionele wijze opgediend in de varkensmaag. Met een rauw ei. ( Roemeens )

Brrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht toch wel wat van eten te weten, maar wat is een bara?
Surinaams\Hindoestaanse Bara :



http://surinaams-eten.blo ... jke-surinaamse-snack.html
quote:sassafras schreef op 07 mei 2014 @ 23:15:

Ik dacht toch wel wat van eten te weten, maar wat is een bara?Bara
chinees
Alle reacties Link kopieren
Oh dames, te melig dit



Ik lust best orgaanvlees maar ingewanden, nope, was ik even vergeten

Hagis, OMFG!!!



Minder erg maar toch vies: de koffie in de VS, free refill, dûh, slootwater is gratis.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 mei 2014 @ 23:18:

chineesJij lust geen vogelnestjes? Nou ja!
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Chinees snap niet waarom iedereen daar gek op is. Sushi hou ik wel van, is dat chinees?
chinees eten, eet het wel maar lekker, nee

het smaakt allemaal hetzelfde wat voor gerecht je ook neemt
quote:verliefdopiemand schreef op 07 mei 2014 @ 23:20:

Chinees snap niet waarom iedereen daar gek op is. Sushi hou ik wel van, is dat chinees? http://nl.wikipedia.org/wiki/Sushi
Alle reacties Link kopieren
quote:verliefdopiemand schreef op 07 mei 2014 @ 23:20:

Chinees snap niet waarom iedereen daar gek op is. Sushi hou ik wel van, is dat chinees? Sushi is Japans
chinees is zo smerig. Bah overal zit heel veel suiker in.
quote:verliefdopiemand schreef op 07 mei 2014 @ 23:20:

Chinees snap niet waarom iedereen daar gek op is. Sushi hou ik wel van, is dat chinees? Japans dacht ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven