Wat lusten jullie niet van buitenlands eten?

07-05-2014 22:56 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit wat melig te whatsappen met mijn lieve Engelse collega.



Zij vindt drop echt niet te eten, ik lust het Duitse brood niet (zuurdesem?). Voor een bara hoef je me ook niet wakker te maken



Wat lusten jullie niet Qua buitenlands eten?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 07 mei 2014 @ 23:21:

chinees eten, eet het wel maar lekker, nee

het smaakt allemaal hetzelfde wat voor gerecht je ook neemtBedoel je dan Chinees zoals bij de Hollandse chinees? Of bedoel,je echt Chinees? Daar zit een heel groot verschil tussen...
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 mei 2014 @ 23:22:

chinees is zo smerig. Bah overal zit heel veel suiker in.In Chinees zoals je dat hier koopt misschien. In Chinees eten in China niet hoor.
Dropijs, zijn ze in Zweden gek op. Bah.
Ik eet in NL geen vlees en vis dus dat valt in het buitenland ook af.



Duits brood vind ik vies en van die rubberen plakjes (cheddar?) kaas hoef ik ook niet.
mijn chinees is een echte chinees hoor. Ik versta hem niet. Zijn eten is smerig. bah
quote:sassafras schreef op 07 mei 2014 @ 23:24:

[...]





Bedoel je dan Chinees zoals bij de Hollandse chinees? Of bedoel,je echt Chinees? Daar zit een heel groot verschil tussen...Gewoon de afhaal chinees
en de meeste chinese keukens zijn vies zegt de smaakpolitie. Die krijgen heus geen sticker
ik lust ook geen macdonalds
Ik ben niet zo gecharmeerd van yakboterthee (Tibet, Bhutan) en van gekookte chilipepers met ranzige kaassaus (Bhutan). Verder eet ik overal alles, zolang het maar vegetarisch is.
quote:sassafras schreef op 07 mei 2014 @ 23:15:

Ik dacht toch wel wat van eten te weten, maar wat is een bara?Soort van platte oliebol met een gat in het midden en een kerrie smaakje
Dropijs is lekker! Dat verkopen ze trouwens ook bij de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Man van collega appt mee en schrijft : walvis, op IJsland gegeten . Het stinkt
Je bent zelf een theepot
En die vieze schimmelkazen met die blauwe aderen ieuwwww
Tarly, weet niet waar dat vandaan komt maar ruikt net als van dat hondenvoer waar je kokend water over moest doen. Dinner heette dat dacht ik.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 mei 2014 @ 23:26:

en de meeste chinese keukens zijn vies zegt de smaakpolitie. Die krijgen heus geen sticker



Daar wordt hij inderdaad niet blij van..



Ik stapte onlangs bij de plaatselijke vreetschuur binnen ( ook wel wok genoemd ) Verbazing alom toen ik de 'Hollandse tafel' ontdekte. Met frikadellen, kroketten, rustierondjes, en hompen ALDI kaas, inc kaasschaaf voor op je afbak stokbroodje. Ook uitgedroogde brie, en tappende van een kwaliteit waar ik niet eens over durf te schrijven..

Ook lagen er wat uitgedroogde salami plakjes.



En nóg zie ik blije sbs6 kijkers met een bord volgeladen met stokbrood en jongbelegen kaas naar de tafel gaan.





Ik heb me gehouden bij een wokmengsel van lenteui-peultjes-mais en paddenstoelen.

Wat een narigheid zeg.



Dankzij de staat van het kaasbuffet durfde ik het vlees niet aan.
Hmmm dropijs.



Ik lust best veel, maar orgaanvlees sla ik over.
Alle reacties Link kopieren
Oh blauwschimmelkazen. Mjammie. Ik mag niet.
quote:_isis_ schreef op 07 mei 2014 @ 23:30:

En die vieze schimmelkazen met die blauwe aderen ieuwwwwGoddelijk !!
Alle reacties Link kopieren
Geen fan van de Aziatische keuken. Chinees, Japans, Thai...niets voor mij. Of het nu lokaal geserveerd werd, of hier in NL, niet mijn smaak. Uit de Indonesische keuken kan ik sommige gerechten wel met smaak eten, maar lang niet alles.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Noah_ schreef op 07 mei 2014 @ 23:32:

Oh blauwschimmelkazen. Mjammie. Ik mag niet.ZwangerT?
Alles uit de (voormalige) Sovjetunie/Rusland.

Al die goenten in het zuur en vet varkensvlees.. brr



Lijkt wel of de liefde voor voedsel er als eerste uitgeramt moest worden
Alle reacties Link kopieren
Ja Isis!



Nu lig ik dus in bed aan blauwschimmelkazen te denken.
ik eet wel echt 'smerige' dingen als ingewanden en hersenen, maar gamba's, ik heb dat nooit begrepen, dat pellen van zo'n ding voor een klein beetje kauwgum achtig spul, dat hoeft voor mij niet zo...
Ik eet geen vlees, dus al die rare organen zijn niet aan mij besteed.



Verder vind ik kombu echt vreselijk vies.
quote:sehnsucht schreef op 07 mei 2014 @ 23:36:

Alles uit de (voormalige) Sovjetunie/Rusland.

Al die goenten in het zuur en vet varkensvlees.. brr



Lijkt wel of de liefde voor voedsel er als eerste uitgeramt moest worden hahaha, nee dat is de bodem voor de drank...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven