Welke dingen mis jij? "oude" producten

13-01-2014 21:22 702 berichten
Ik to, mis zelf de kaasknaks van Unox, die vond ik zo lekker!



En de coca cola glazen flesjes!

En Fanta pomelo, die is er nu alleen in light:(



Welke dingen missen jullie van vroeger?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de panda ontbijtgranen. Nou ja granen... Je kon het beter koekjes noemen.



Je had drie smaken, vanille, chocola en nog één.



Zooo lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op maandag 13 januari 2014 21:27 swizzle stick

snoep-kersjes aan plastic stokje

bloopers (chips)

en bestaan fire-balls nog?



wat ik ook mis: het snoepwinkeltje bij ons in de oude stad, waar een oud dametje nog echt op een trapje de snoepjes per stuk voor je uit het doosje of de glazen pot haalde (Sjakie-gevoel)





Swizzlestick, snoepkersjes lollies en fireballs kun je zowieso nog bij de jamin vinden!



Wat ik mis en nergens meer vind is dat kartonnenrolletje met een dropsliert erin waar je mee in het rolletje poeder uit kon dippen.

Het was zeg maar een orange dynamiet staaf met gele en zwarte letters. Drop moest dan het lontje voorstellen. Ik kocht het altijd na zwemles uit zo'n snoepautomaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aardbeienthee schreef op 13 januari 2014 @ 21:23:





Pim's, maar dan de rode, die kan ik ook nergens meer vinden?Bij de Lidl hebben ze die!
ah ik kom nooit bij jamin, vandaar!



ook die kersjes? niet die Haribo ook heeft maar een soort van 2 lollies aan een plastic steeltje?
Of die schelpen met dat rode spul erin ook heerlijk!
ah idd lollies schrijf je, sorry!
Oooh ja die schelpen! Die mocht ik vroeger nooit van mijn moeder maar als ik er dan een te pakken kreeg op een feestje
quote:itsme1973 schreef op maandag 13 januari 2014 21:34 ah ik kom nooit bij jamin, vandaar!



ook die kersjes? niet die Haribo ook heeft maar een soort van 2 lollies aan een plastic steeltje? Die zitten als het goed is in het ronde doosjes van de haribo! Zo'n groen stokje was dat altijd lekker zoet haha
quote:itsme1973 schreef op 13 januari 2014 @ 21:30:

[...]





grappig, nooit meer gezien



die grote harten (glimmend, rood, geel, wit, roze) verkopen ze hier wel, zit witte vulling in (hard van buien, zacht van binnen)Schuimharten!
Alle reacties Link kopieren
quote:coconutz schreef op 13 januari 2014 @ 21:32:

Wat ik mis en nergens meer vind is dat kartonnenrolletje met een dropsliert erin waar je mee in het rolletje poeder uit kon dippen.

Het was zeg maar een orange dynamiet staaf met gele en zwarte letters. Drop moest dan het lontje voorstellen. Ik kocht het altijd na zwemles uit zo'n snoepautomaat.

Die hebben ze bij ons bij Jamin.

Ja echt!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Aaah, dank voor alle tips over zonnebloempitten! Action, C1000 en Turk, ik ga op zoek! Zijn die bij de Turk ook gezouten of zijn dat van die gewone pitten?



En ja in Samarkand (kan even niet zien wie dag schreef) prachtig hoor!
Samarkand mijn turk heeft gewone pitjes en gezouten. In zakken van 2 kilo
Alle reacties Link kopieren
Hier, dit zijn ze:



You don't have to fit into the format
hubba bubba kauwgom, ik zag het laatst bij zeeman geloof ik



bananensmaak vond ik zo lekker!



Limara parfum / deo / douche, ik had die gele



miss sporty musk en daar had je ook twist van



collegeschoenen en sjaal



de housebroek



de bandana als riem



(overigens mis ik dit niet allemaal hoor)
Kersjes aan stok zijn te koop bij:

www.toversleutel.nl
die bedoel ik idd empire, die harde, heerlijk





ja clemance, hier bij de pomp, grote zakken vol en niemand die ze hier thuis lust behalve ik
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op maandag 13 januari 2014 21:37 Samarkand mijn turk heeft gewone pitjes en gezouten. In zakken van 2 kiloWow, 2 kilo!!!! Ik zal me beheersen...
Pipes de Paris chips in een donkerblauw zakje.



Brosnoten.



Witte bros.
Ik mis Adez! Die vieze alprosoya is een soort van super zware yokidrank maar Adez was lekker licht en fruitig.



Verder mis ik dinochips (kleine zakjes per zes verkocht), en uncle benz rode curry saus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 13 januari 2014 @ 21:28:

Winner taco's!

Snap nog steeds niet dat die uit de handel gehaald zijn Aldi verkoopt ze onder een andere naam. Ik mag ze niet meer kopen van mezelf. De laatste keer vrat ik er in een uur drie op...
ahhh Wrigley's kauwgom, ook in die link
Ik draag nog steeds een plo sjawl, een zwart wit geblokte (ik ben 19 trouwens)



De Sherbet hebben ze ook op toversleutel.nl



Ook voor de liefhebbers van stroopsoldaatjes haha!
quote:samarkand schreef op 13 januari 2014 @ 21:25:

Van die zakjes gezouten zonnebloempitten voor 50 cent bij de sigarenboer. Lekker de hele middag met vriendinnen het zout eraf sabbelen en dan het pitje opeten. Zouden ze ze nog ergens hebben?Bij sommige AH's zie ik die wel liggen hoor! Kost ook niets, geloof ik.
biebeliee volgens mij zag ik bij action witte bros (aan 1 stuk, ander merk)?
http://www.toversleutel.n ... rigleys---doublemint-2074

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven