Welke foodprocessor/blender?

23-06-2014 16:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn blender heeft het zojuist begeven en dat is ontzettend vervelend aangezien ik dat ding iedere dag gebruik. Nu zat ik ook al een tijdje na te denken over de aanschaf van een foodprocessor.



Ik heb een heel beperkt budget (100 is echt de max maar eigenlijk al aan de hoge kant) en zie door de bomen het bos niet meer. Is er voor dit geld überhaupt iets fatsoenlijks aan te schaffen? Zijn foodprocessors waar een blender bij zit ok? Zijn ze krachtig genoeg om groenten te pureren?



Welke heb jij en benj e daar tevreden over? OF zal ik toch een losse krachtige blender kopen?
ik heb een 2e handse magimix.. Jaaren geleden gekregen en loopt als een trein.

Misschien via MP?
zoiets maar dan oud model

http://www.twenga.nl/magimix-compact-3200-xl.html
Het enige dat ik je aankan raden is er eentje te kopen zonder plastic onderdelen, want dan sta je binnen de kortste keren weer in de winkel.

Er zijn keukenmachines die niet zo duur zijn.De goedkoopste die ik tegen kwam is er eentje van Kenwood, maar die is ook van plastic.




98 euro
Alle reacties Link kopieren
De blender die vandaag de geest heeft gegeven heeft 7 jaar lang goed zijn werk gedaan. En die was ook helemaal van plastic. Waarom vind jij die slecht cateautje?
Wehkamp heeft eentje van Kenwood voor ¤79.00, recensies zijn erg goed. Tenminste, dat kostte het laatst.
Wehkamp heeft eentje van Kenwood voor ¤79.00, recensies zijn erg goed. Tenminste, dat kostte het laatst.
quote:Tenzij schreef op 23 juni 2014 @ 17:46:

De blender die vandaag de geest heeft gegeven heeft 7 jaar lang goed zijn werk gedaan. En die was ook helemaal van plastic. Waarom vind jij die slecht cateautje?Ik heb er slechte ervaringen mee, maar dat zal dan aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
Groenten pureren doe ik met een staafmixer, bijvoorbeeld bloemkoolsoep. Kost een tientje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ik heb precies die kenwood van het plaatje hierboven, vorig jaar gekocht. ik heb bewust de kleinere variant gekocht omdat we met z'n vieren zijn en ik nauwelijks mega-grote porties wil bewerken. zo'n wat kleinere is veel fijner voor de vaatwasser (waar alle onderdelen zo in kunnen).



ik ben er erg tevreden over, de afmetingen, het feit dat alles zo in de vaatwasser kan, de capaciteit van het apparaat, en de verscheidenheid aan functies. kenwood is wat dat betreft ook wel een kwaliteit-merk.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Groenten of kruiden hakken met een scherp mes en met een elektrische chopper. Heb ik er twee van: een voor uien en een zonder uiensmaak. Ook een tientje. Nou ja ruim.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keuken machine staan maar gebruik alleen het hakmolentje van mijn staafmixer en heel soms de blender. De rest van de machine staat al jaren werkloos in de kast.



Waar gebruiken jullie het voor?
Alle reacties Link kopieren
zo ik heb die kenwood besteld. Recensies gelezen,d ie bevielen me, binnen het budget en genoeg wat. Moet goedkomen dus, morgen al in huis!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tenzij schreef op 23 juni 2014 @ 20:14:

zo ik heb die kenwood besteld. Recensies gelezen,d ie bevielen me, binnen het budget en genoeg wat. Moet goedkomen dus, morgen al in huis!Ik heb die ook, al 3 jaar en heel tevreden over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven