Witte airfryer moeilijk schoon te krijgen

30-09-2016 18:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb nu al een half jaar een witte philips airfryer en deze begint al te verkleuren.

Hebben meer mensen dit probleem of heb ik een slecht exemplaar?

Ik maak hem elke keer goed schoon met een lauwwarm sopje.
Daar was ik al bang voor, daarom heb ik een zwarte. Misschien helpt een soda-badje?
Alle reacties Link kopieren
Soms kan zo'n grijs schoonmaaksponsje helpen. Gebruik dat vaker voor iets wat verkleurt. Succes
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 30 september 2016 @ 18:56:

Daar was ik al bang voor, daarom heb ik een zwarte. Misschien helpt een soda-badje?



Een zwarte vind ik zo lelijk, heel onze keuken is wit/zilver. Maar nu twijfel ik toch wel aan mn keuze.

Ik ga soda eens proberen
Alle reacties Link kopieren
Wit plastic verkleurt snel, het wordt gelig, vooral als het in licht of zonlicht staat.

Zover ik weet is daar weinig aan te doen. Maar het ligt niet aan jouw poetskwaliteiten, maar aan het materiaal.
Ik vind die zwarte ook lelijk, dus hij staat in een la en komt er alleen uit als we hem gebruiken. Dat scheelt
Ik heb juist onwijze ruzie met dat mandje en bak schoonmaken. Al vanaf de eerste keer ruzie mee, terwijl ik hem naar mijns inzien goed schoonmaak. Blijven er toch van die stomme bruine plekken in zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zie geen permanente verkleuring. Waar de damp eruit komt moet hij af en toe een nat lapje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik had een van de eersten dus misschien van beter materiaal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sommige schoonmaakmiddelen geven gele vlekken op PVC. Gebruik gewoon afwasmiddel op een doekje..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven