Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Worteltaart in de nieuwste Allerhande mei 2013

1. Heeft iemand toevallig de worteltaart met limoenglazuur al gemaakt die in de nieuwste Allerhande staat? ( mei 2013)

Is het een aanrader of niet?
Log nu in om te reageren
  1. Hij zag er heerlijk uit iig.
  2. Geen idee maar ik wil hem wel maken.

En ook de preiballetjes.
  3. die balletjes leken goed uit dat kidskoken gedeelte inderdaad.
    Leuk alternatief voor een keertje vleesloos.
  4. Nou inderdaad. Leuke Allerhande deze maand. Krijg meteen zin om eens iets met linzen te maken.
    Ik associeerde linzen altijd met 'vies' maar ik wil het nu wel eens proberen.
  5. Worteltaart is altijd goed, dus gewoon maken X-D
  6. Inderdaad, worteltaart is heerlijk! Gewoon maken.
    De geroosterde aubergine van Ottolenghi is heerlijk met wat gevulde pasta ipv couscous. Maar de recepten van hem zijn sowieso erg lekker! De andere 3 recepten wil ik ook gaan maken, volgens mij heb ik dat bloemkoolrecept al eens gemaakt.

Leuke allerhande deze maand!
  7. Ik zat hem vandaag door te bladeren en ik ga die worteltaart zeker op korte termijn maken!
  8. Ik heb hem vandaag gemaakt. Hij is heerlijk! Ik maak het normaal met walnoten maar pistache is ook erg lekker. Topping is meestal met boter en roomkaas. Deze zonder boter is ook prima. Kortom: aanrader!
  9. Ik heb hem gister gemaakt en vond de taart heerlijk. Die ga ik zeker nog eens maken :-)
  10. Ik heb hem ook laatst gemaakt en hij was heerlijk !
  11. Oja, en ik had geen pistachenoten in huis, wel amandelen dus die heb ik fijngemalen en er door gedaan.
  12. kan ik deze ook maken met bospeen? ipv winterpeen?
  13. @deenje vast wel, is denk ik alleen wat sappiger en zoeter. Misschien vocht er een beetje uit persen zodat het niet te nattig is.