Zijn restaurants van de Blijker de moeite waard?

16-07-2007 19:35 13 berichten
Wat vinden jullie van zijn restaurants?

Hebben jullie een favoriet?
Zaterdagavond in een door H. d Blijker upgepimpt en gereorganiseerd restaurant gegeten. Een simpel kiprestaurant in Borger. Om je vingers bij af te likken, werkelijk. Dat bedoel je vast niet maar ik ben blij dat ik het even kwijt kan.
Alle reacties Link kopieren
Hij verzorgde ook het eten bij de Blue Man Group. Vond het lekker, maar niet echt heel erg speciaal ofzo.
Alle reacties Link kopieren
heb inderdaad ook in een door hem opgeleukt restaurant gegeten...



is echt enorm vooruit gegaan daar, en het eten was super
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kan ook hele lekkere boerenkool maken!
Alle reacties Link kopieren
Rosso en De Engel in Rotterdam zijn helemaal goed. De keren dat ik er ben geweest, nam ik een verrassingsmenu, een echte aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel graag in zijn nieuwste visrestaurant in Rotterdam willen eten.

Ik ben gek op vis, en mag hem wel dus....

wie weet komt het er een keer van!
Alle reacties Link kopieren
zijn eigen restaurants lijken mij maar van die grote massa kantine achtige dingen ;) zo commercieel is ie wel haha maar dat trekt mij niet, geef mij maar een klein gezellig tentje met persoonlijke aandacht en hoge kwaliteits voedsel


zijn eigen restaurants lijken mij maar van die grote massa kantine achtige dingen ;) zo commercieel is ie wel haha maar dat trekt mij niet, geef mij maar een klein gezellig tentje met persoonlijke aandacht en hoge kwaliteits voedsel







Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er dus ooit geweest bent. Zo wel, dan ben je niet bij Groot Paardenburg geweest. 'Massa kantine', mocht je willen.



Of: als alle kantines zulk eten zouden serveren, zou je vanzelf heel erg gelukkig worden. :)
Alle reacties Link kopieren
zijn eigen restaurants lijken mij maar van die grote massa kantine achtige dingen ;) zo commercieel is ie wel haha maar dat trekt mij niet, geef mij maar een klein gezellig tentje met persoonlijke aandacht en hoge kwaliteits voedsel
Die in de Utrechtsestraat in amsterdam is ook niet groot hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Is er hier al iemand naar Las Palmas geweest?

Zoja,hoe was het?



Groetjes Nikki.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Als je op Iens kijkt, is Las Palmas al stukken vooruit gegaan. In het begin zulke slechte recenties!! Ik ga het zeker nog een x proberen maar ik wacht nog heel even, wordt het alleen maar beter :) Ik ben pas bij De Engel geweest en vond het niet bijzonder. 3 jaar geleden bij Zeezout geweest (is nu niet meer van hem geloof ik) en echt superlekker gegeten. Heerlijk wijnarrangement met verrukkelijke gerechten! Hmmmm....
Alle reacties Link kopieren
Ok,dan wacht ik ook nog even!

;-]

Ga ik wel na m'n vakantie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven