Zoervleisj, het lekkerste recept!

18-03-2017 20:02 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja, ja, ik weet het, ik kan googlen en zo, maar ik weet zeker dat er hier genoeg Limburgse forummers zitten die het lekkerste familierecept hebben die ze vast met mij willen delen



Hoe maak ik het lekkerste zoervleisj en wat eet ik er bij?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Leest mee!
Alle reacties Link kopieren
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen Limburger en Google Zoervleisj ook altijd. Heerlijk, ik lees mee.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Zo lekker. Hier helaas geen familierecepten, wij bestellen het in een restaurant graag en anders uit de supermarkt. Zal eens opzoeken welk merk, maar hij is echt lekker (al bedoel je dat soort tips niet denk ik)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Gewoon stoofvlees ben ik erg goed in. Maar zoervleisj is errug lekker...
When in doubt, the auditor is always right!
Deze



https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=242843
Ik lees ook even mee hoor. Jammie, zoervleisj!



Nou nog maar hopen dat er ook iemand komt schrijven
Ik kan het zelf niet maken maar mijn moeder maakte het met inmaakkruiden, een zakje van Silvo.

Ik eet er het liefst patat met mayo bij.

Mijn opa en oma serveren het op verjaardagen met stokbrood en eten het regelmatig met gekookte aardappels en rode kool, maar dat vind ik persoonlijk minder
Maak niet dezelfde fout als ik en neem gewone azijn, en niet geconcentreerde. Was een Duitse fles dus ik had het niet gezien... en ik maar peperkoek erbij doen en denken dat de azijn nog wel zou vervliegen en dat het zo hoorde.



Elke keer als ik de pan openmaakte schroeiden mijn neusharen steeds verder weg en vriend begon spontaan te kokhalzen toen hij binnen kwam. Op het einde toch maar geaccepteerd en de pan weggegooid. Daarna nooit meer zuurvlees gemaakt.



Sorry geen tips, maar ik herleefde even mijn zuurvleestrauma.
Alle reacties Link kopieren
Angel, heb je dat recept zelf ook al gemaakt?



Pangea, wat zonde! Nieuwe poging wagen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jazeker, meermaals. Met de ontbijtkoek en de stroop moet je een beetje spelen. Toevoegen totdat je t voldoende vindt.
Alle reacties Link kopieren
En bedankt Roosje nu heb ik trek in zoervleisj en heb ik ook nog eens honger .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2017 @ 20:43:

En bedankt Roosje nu heb ik trek in zoervleisj en heb ik ook nog eens honger .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Kennissen van mij gebruiken die van Café Sjiek uit Maastricht altijd: http://cafesjiek.nl/pdf/NL/Cafesjiek_re ... rvlees.pdf. Ik heb er zelf geen geduld voor, maar krijg meteen weer zin om het te eten!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2017 @ 20:43:

En bedankt Roosje nu heb ik trek in zoervleisj en heb ik ook nog eens honger .
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:huugjj schreef op 18 maart 2017 @ 20:45:

Kennissen van mij gebruiken die van Café Sjiek uit Maastricht altijd: http://cafesjiek.nl/pdf/NL/Cafesjiek_re ... rvlees.pdf. Ik heb er zelf geen geduld voor, maar krijg meteen weer zin om het te eten!Je linkje doet het niet .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 18 maart 2017 @ 20:45:

[...]



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Angel, mag ik die plakken in mijn stoofvlees-topic (lekker stoven!)? Daar was vraag naar een dergelijk recept.



(Je mag het ook zelf doen, als je dat liever hebt)



(Ik weet dat er regels zijn over Posts in andere topics plakken, vandaar dat ik het vraag)
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 18 maart 2017 @ 20:45:

[...]



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op 18 maart 2017 @ 20:34:

Ik kan het zelf niet maken maar mijn moeder maakte het met inmaakkruiden, een zakje van Silvo.

Ik eet er het liefst patat met mayo bij.

Mijn opa en oma serveren het op verjaardagen met stokbrood en eten het regelmatig met gekookte aardappels en rode kool, maar dat vind ik persoonlijk minderHeerlijk met patat en mayo
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2017 @ 20:48:

[...]





Jeeej kusjes en knuffels en dat in een recepten topic.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 18 maart 2017 @ 20:46:

[...]



Je linkje doet het niet .http://cafesjiek.nl/pdf/NL/Cafesjiek_re ... rvlees.pdf
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 18 maart 2017 @ 20:53:

[...]



Jeeej kusjes en knuffels en dat in een recepten topic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:polydox schreef op 18 maart 2017 @ 20:55:

[...]



http://cafesjiek.nl/pdf/NL/Cafesjiek_re ... rvlees.pdf
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven